Ga naar inhoud

Wissel van voor de spier naar dual plane


Wianna

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik ben Wianna en heb 3 jr geleden een borstvergroting gehad bij dr Nio. 340 cc op de spier. Eigenlijk van bijna het begin niet helemaal happy geweest met de linkerborst. Deze was iets harder en zat een klein deukje bovenaan. Maar kreeg niet echt een concreet antwoord en verder was ik er helemaal blij mee dus maar zo gelaten. Tot vorig jaar. Toen leek het alsof de linkerborst omhoog schoot. Sinds dat moment is die heel hard en soms pijnlijk en zie je die deuk wat nu echt een uitstulping van de implantaat is duidelijk zitten.  Nu ben ik vorige week weer bij nio geweest en hij adviseert nu om ze opnieuw te plaatsen en dan dual plane ipv boven de spier wat ik nu heb. 
Dit zag ik niet echt aankomen en weet even niet echt wat ik moet doen.  Als ik ze dual plane laat plaatsen komen ze er dan anders uit te zien? Ik behoud dezelfde implantaten. 

Of ik kon er voor kiezen dat hij links het kapsel wegsnijd maar met de kans dat het weer terugkomt. De rechterborst is overigens nog steeds prachtig en voelt goed en ben ik helemaal happy mee! Niemand heeft het ooit gezien dat ik een vergroting heb gehad. Ze bewegen fantastisch mee en bovenop zeg maar als ik loop “trilt” dat ook mooi mee. 
ben bang dat dat anders wordt als het dual plane geplaatst wordt en de hele vorm dan ook verandert. Weet het eventjes echt niet meer
Liefs van Wianna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Wianna

 

Ik zou je graag willen volgen. Ik zit namelijk ook met een linkerborst waarvan de prothese nog steeds hoog zit ( de pc sprak over kapselvorming ) en ben bijna 5 maanden po! Dus de kans dat ze nog gaat indalen is heel klein.😥

 

Mijn rechterborst daarentegen is heel mooi. De prothese is ingedaald en ik heb terug een gevulde onderpool. Ik ben er superblij mee!

 

Bij mijn nacontrole op 3.5 maand zei mijn pc hetzelfde als jouw pc: ik kan het kapsel in je linkerborst wegsnijden maar de kans dat het terugkomt is reëel..pff. een opdoffer. Maar goed, dat risico ga ik wel nemen. Het zou om een kleine ingreep gaan waardoor de prothese er niet uit moet.

 

Ik snap heel goed dat je er niet uit bent wat je gaat doen..want dr Nio gaf ook een andere optie?

Ik kan je hierin helaas geen advies geven. 

 

Heb je een album waar ik in mag kijken?

 

Liefs

Zoemertje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Zoemertje, 

wat een gedoe hè... het overviel me ook echt dat hij ze eigenlijk liever nu dual plane wil plaatsen. Had al erg lang gewacht om weer op afspraak te komen, want zie er erg tegenop en had verwacht dat er dan alleen in de linkerborst gesneden zou worden. Weet echt niet wat te doen, vooral omdat ik mijn borsten echt wel heel mooi en natuurlijk vindt en bang ben dat dat gaat veranderen. Krijg jij het vergoed van de verzekering? Heb jij ze nu dual plane? Vind het echt heel lastig. 
heb nog geen album. Jij? 
liefs Wianna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat snap ik maar al te goed.

Ik heb ze dual plane, dus een goede referentie ben ik dan niet 😌

 

Ik heb je net toegevoegd aan mijn album, dan zie je meteen wat ik bedoel.

Een vergoeding krijg ik niet.. ik denk dat je dan al overmatige kapselvorming moet hebben en dat heb ik zeker en vast niet. Het is ook niet erger geworden..Ik heb er geen last van en pijn heb ik niet. Het is alleen geen zicht 😉 ik zit met een lege onderpool en dat hangt daar zo losjes..

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap idd wat je bedoelt. Al denk ik dat jij het zelf erger ziet dan ik. Wanneer wordt je geholpen? Ik twijfel nu dus echt tussen of de linkerborst het kapsel verwijderen of beide borsten dual plane. Moet wel zeggen dat ik het ene moment meer neig om alleen links te laten doen, omdat deze vanaf dag 1 eigenlijk al niet echt helemaal lekker zat.... maar omdat Nio zo stellig adviseert om voor dual plane te gaan twijfel ik zo. 
hoe bevalt dual plane bij jou? Ze zien er wel echt heel erg mooi uit moet ik zeggen. Misschien rare vraag... maar hoe bewegen ze? Bij mij echt heel natuurlijk ook bovenop. Als ik op mijn rug lig vallen ze wel mooi naar buiten, maar heb ik wel twee harde bollen. Daar schrok ik best van hahah. Alleen nu is links dus echt keihard zit echt een steen in

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je 😊Ik wacht nog even af.. Op advies van mijn pc toch best wachten tot 1 jaar po. Dan wil hij de ingreep alsnog doen.

 

De dual plane plaatsing bevalt me heel goed. Alleen als ik mijn borstspieren aanspan, nemen de borsten een andere vorm aan.. maar dat is normaal bij dual plane lees ik hier.

 

En van die harde bollen, heb ik geen last. 😂 Ze voelen heel zacht en bewegen soepel..ook als ik lig.( Alleen de bovenkant van mijn linkerborst voelt wat harder aan. Waarschijnlijk omdat de prothese nog te hoog zit...)

 

Ik hoop dat je er uit geraakt, ik zou ook enorm twijfelen.. Het zijn lastige keuzes x

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.