Ga naar inhoud

Jessicavv : 8 januari 2021 : Dr. MacLennan : Boerhaave


Aanbevolen berichten

16 minuten geleden, BonnyBastian zei:

Ik kon het aangeven op het formulier voor de anesthesist. Die las dat en zei toen dan geven we je wat extra tegen de misselijkheid 😊

Nou ja zeg...dus het is gewoon bekend!! @BonnyBastian. Wat een verschil per kliniek.

Nou ik kon het er niet inhouden helaas @Jessicavv. En het zeker niet geholpen tegen de pijn, want je hebt ook geen tijd om er eens rustig voor te gaan zitten hè. 🤮

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zeg!  Nu ik er even op google is het gewoon bekend. Wagenziekte...extra risico op misselijkheid bij narcose.

Nou daar is bij mij niet over gesproken. Moet je als patiënt zeker zelf uitdokteren. Ik baal echt enorm. 

Ik moest ook nog ruim 2 uur reizen naar Hilversum. 

Nou ja..ik kreeg wel een kotszakje mee voor onderweg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Jessicavv zei:

Ja ik ben heel erg benieuwd hoe het uiteindelijke resultaat gaat zijn. Maar daarin is geduld natuurlijk een schone zaak haha. Bij mij neemt mn energielevel nu eerder af dan toe maar dat kan ook wel door de tijd van het jaar komen natuurlijk. 

En ik ben inderdaad ook na 1,5 week weer aan het werk gegaan. Mag nu eerst halve dagen en dat is wel heel fijn met die moeheid moet ik zeggen. 

En haha snap ik heel goed hoor van het slapen. Dat is toch voor iedereen anders.. 

Gaat echt wel mooi worden maar geduld is inderdaad een schone zaak.. over een maandje ofzo zien ze er al heel anders uit!

 

Halve dagen werken is ook wel heel fijn ja, goed geregeld!

 

Ging vannacht ook weer beter op mn zij slapen.. voelt goed en geeft helemaal geen ongemak meer! 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Adriaantje zei:

Zo zeg!  Nu ik er even op google is het gewoon bekend. Wagenziekte...extra risico op misselijkheid bij narcose.

Nou daar is bij mij niet over gesproken. Moet je als patiënt zeker zelf uitdokteren. Ik baal echt enorm. 

Ik moest ook nog ruim 2 uur reizen naar Hilversum. 

Nou ja..ik kreeg wel een kotszakje mee voor onderweg. 

Ik wist dat ook niet, het is dat het op het formulier stond en ik daar ja aan heb gekruist. Eerst maakte ze nog een grapje van we zullen rustig rijden met je bed, anders wordt je wagenziek 😂 en daarna dat ze me wat extra gaven tegen misselijkheid 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Marietjuh zei:

Gaat echt wel mooi worden maar geduld is inderdaad een schone zaak.. over een maandje ofzo zien ze er al heel anders uit!

 

Halve dagen werken is ook wel heel fijn ja, goed geregeld!

 

Ging vannacht ook weer beter op mn zij slapen.. voelt goed en geeft helemaal geen ongemak meer! 😀

Ik wil dat ook maar was altijd in het idee dat het niet mocht met nestelen van de implantaten ofzo. Kans op schuiven. Maar nu jij zegt dat vd weij zegt dat het gewoon kan. Toch vind ik het spannend 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Marietjuh zei:

Gaat echt wel mooi worden maar geduld is inderdaad een schone zaak.. over een maandje ofzo zien ze er al heel anders uit!

 

Halve dagen werken is ook wel heel fijn ja, goed geregeld!

 

Ging vannacht ook weer beter op mn zij slapen.. voelt goed en geeft helemaal geen ongemak meer! 😀

Ik denk dat als mn vrienden me omschrijven ze het woord geduld niet zouden gebruiken. Ik wil alles gisteren :'). Wat wel een 'voordeel' nu is van deze gekke tijd is dat je niks mist nu tijdens je rust en zo. Want letterlijk niemand doet iets nu. 

En wat fijn zeg! Elke dag dus een beetje beter? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het pas geprobeerd toen ik bijna 2 weken was en bij de eerste poging voelde ik dat het nog niet helemaal goed lukte zonder ongemak dus maar weer op mijn rug gaan liggen maar vannacht heb ik echt goed op beide zijden kunnen liggen.

Klopt, hij zei na een week.. mits het goed voelt. Dat leek mij een beetje snel maar zal voor iedereen wel anders zijn dus misschien nog ff paar dagen wachten en het dan voorzichtig aan proberen, je voelt vanzelf wel of het kan maar niks forceren hoor! 

 

Ik vond het ook spannend hoor maar voelt nu echt prima dus top!! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, BonnyBastian zei:

Ik wist dat ook niet, het is dat het op het formulier stond en ik daar ja aan heb gekruist. Eerst maakte ze nog een grapje van we zullen rustig rijden met je bed, anders wordt je wagenziek 😂 en daarna dat ze me wat extra gaven tegen misselijkheid 🥰

Hahaha wat fijn dat ze rustig reden:p. Ik ben alleen zeeziek, niet wagenziek. Maar goed het is wat het is. Dat spul tegen de misselijkheid werkte bij mij toch niet dus vanuit mijn ervaring heb je niks gemist @Adriaantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Jessicavv zei:

Ik denk dat als mn vrienden me omschrijven ze het woord geduld niet zouden gebruiken. Ik wil alles gisteren :'). Wat wel een 'voordeel' nu is van deze gekke tijd is dat je niks mist nu tijdens je rust en zo. Want letterlijk niemand doet iets nu. 

En wat fijn zeg! Elke dag dus een beetje beter? 

Haha heel herkenbaar! 🤣

Klopt, dit is echt de ideale tijd.. wat je zegt, je mist toch helemaal niks :154:

 

Ja voel me nu echt per dag beter en minder strak/stijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Jessicavv zei:

Ja ik vond haar wel prettig maar wel een beetje kort of zo. Ik kan het niet zo goed uitleggen. Heb dr na de operatie ook niet meer gezien bijvoorbeeld. Ik zal je eens toevoegen aan mijn album! Heb jij ook een album of heb je geen borstvergroting laten doen? 

Nee ik heb bij haar geen vergroting laten doen. Ik ga als alles lukt bij Van der Weij onder het mes. Heb nu een pas afspraak om te kijken naar mogelijkheden. 
 Maar inderdaad herkenbaar bij MacLannen, bij mij is ze na de operatie wel eventjes geweest maar dat was het ook wel weinig tot geen terugkoppeling. En ik had bij m’n eerste afspraak met haar dat ik meer dan een uur heb zitten wachten en toen heb ik wel aangegeven dat ik daarvan niet gecharmeerd was. 
Ook bij de nazorg had ik wat vragen aan een van de dames die me belde om e vragen hoe het ging en die wist vervolgens geen antwoord en zou terugbellen. Nou dat moet nu bijna jaar later nog gebeuren. Qua nazorg en administratie en dergelijke kunnen ze nog wel wat winnen. Maar ja de artsen zelf zijn naar mijn idee wel goed! (Maar blijft toch een commerciële partij denk ik dan maar) 

 

Ik ga even in je album kijken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Loessss zei:

Nee ik heb bij haar geen vergroting laten doen. Ik ga als alles lukt bij Van der Weij onder het mes. Heb nu een pas afspraak om te kijken naar mogelijkheden. 
 Maar inderdaad herkenbaar bij MacLannen, bij mij is ze na de operatie wel eventjes geweest maar dat was het ook wel weinig tot geen terugkoppeling. En ik had bij m’n eerste afspraak met haar dat ik meer dan een uur heb zitten wachten en toen heb ik wel aangegeven dat ik daarvan niet gecharmeerd was. 
Ook bij de nazorg had ik wat vragen aan een van de dames die me belde om e vragen hoe het ging en die wist vervolgens geen antwoord en zou terugbellen. Nou dat moet nu bijna jaar later nog gebeuren. Qua nazorg en administratie en dergelijke kunnen ze nog wel wat winnen. Maar ja de artsen zelf zijn naar mijn idee wel goed! (Maar blijft toch een commerciële partij denk ik dan maar) 

 

Ik ga even in je album kijken! 

Ja het is toch wel jammer dat je dat gevoel krijgt terwijl je wel ook wat meer service verwacht. In ieder geval, ik wel. Maar ik ben wel blij met het resultaat dus ze is inderdaad wel een goede arts maar dit soort dingen zouden ze nog wel veel winst op kunnen behalen denk ik. 

Wanneer is je afspraak? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Marietjuh zei:

Haha heel herkenbaar! 🤣

Klopt, dit is echt de ideale tijd.. wat je zegt, je mist toch helemaal niks :154:

 

Ja voel me nu echt per dag beter en minder strak/stijf.

Ja wat fijn zeg! Ook dat, dat op je zij slapen zo goed gaat. Heb net je nieuwe foto's gezien: ziet er echt goed uit. Lijkt ook al wel best wel ingedaald of zie ik dat verkeerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Jessicavv zei:

Ja wat fijn zeg! Ook dat, dat op je zij slapen zo goed gaat. Heb net je nieuwe foto's gezien: ziet er echt goed uit. Lijkt ook al wel best wel ingedaald of zie ik dat verkeerd? 

Ja had niet verwacht dat het zo snel zou lukken. In het begin heel voorzichtig en met mijn bovenlijf een beetje naar boven gedraaid maar nu gaat het prima en kan ik zonder problemen goed op mijn zij liggen 😊

 

Met een beetje geluk lukt het jou ook binnenkort.. ik loop natuurlijk iets voor 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou even een update! Alles begin al redelijk in te dalen en te zakken. En daarnaast heb ik een soort gevoel dat mijn zenuwen weer contact maken of zo? Heb een beetje vaag gevoel in mn borst, geen pijn maar lastig uit te leggen. Pleisters eronder heb ik zelf maar weggehaald want die vielen er niet vanzelf af na een week (wat wel beloofd was). Dus nog half weekje aangekeken en toen maar eraf gehaald. Ook die wonden / littekens zien er netjes uit.

Dus al met al niks te klagen eigenlijk! Hoe is het met jullie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Jessicavv zei:

Nou even een update! Alles begin al redelijk in te dalen en te zakken. En daarnaast heb ik een soort gevoel dat mijn zenuwen weer contact maken of zo? Heb een beetje vaag gevoel in mn borst, geen pijn maar lastig uit te leggen. Pleisters eronder heb ik zelf maar weggehaald want die vielen er niet vanzelf af na een week (wat wel beloofd was). Dus nog half weekje aangekeken en toen maar eraf gehaald. Ook die wonden / littekens zien er netjes uit.

Dus al met al niks te klagen eigenlijk! Hoe is het met jullie? 

Heb jij geen controle afspraak gekregen dan? Daar zijn bij mij de pleisters verwijderd

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, BonnyBastian zei:

Heb jij geen controle afspraak gekregen dan? Daar zijn bij mij de pleisters verwijderd

Ja alleen die was wat eerder omdat ik eerder langs wilde komen. Want die andere pleisters irriteerden. Dus ik kreeg er toen weer nieuwe op en die moesten er na een week vanzelf af vallen. Maar dat gebeurde dus niet haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Jessicavv zei:

Ja alleen die was wat eerder omdat ik eerder langs wilde komen. Want die andere pleisters irriteerden. Dus ik kreeg er toen weer nieuwe op en die moesten er na een week vanzelf af vallen. Maar dat gebeurde dus niet haha. 

Aha, die moet ik er inderdaad morgen afhalen. Die ik na de controle met een week kreeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, BonnyBastian zei:

Aha, die moet ik er inderdaad morgen afhalen. Die ik na de controle met een week kreeg

Ja precies! Nou ik vond dat nog wel eng haha maar de hechtingen bleven netjes zitten. Het is wel fijn om nu eindelijk eens die littekens/wonden te kunnen zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.