Ga naar inhoud

Femme_ : 25 februari 2021 : Dr. Meesters : Annadal kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi dames, 

 

Ik heb 2 consults gehad bij verschillende klinieken. 

 

De 1 adviseert mentor rond high profile 350 cc dual plane en de ander motiva ergonomix demi 475 cc achter het bindweefsel of de 500/550 full maar dan oogt het snel nep gaf ze aan. 

 

Mijn voorkeur gaat uit naar motiva 475 cc. Zijn er hier dames die deze ook hebben en waar ik foto's van mag zien?

 

Ik wist overigens niet dat je ook achter het bindweefsel kunt laten plaatsen. Ik dacht alleen voor of achter de spier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben bijna 3 weken geleden geopereerd en heb 380cc motiva ergonomix dual plane gekregen.

Ze vallen natuurlijker begreep ik. Google maar eens op internet of bij motiva zelf.

 

Je aantal cc’s ligt ook een beetje aan je voorsituatie en jouw wensen uiteraard.

Plaatsing voor de spier is achter het borstweefsel (dus niet bindweefsel volgens mij) maar voor de spier. Ook daarvan zijn wel foto’s en tekeningen te vinden, met uitleg erbij. 
 

Mijn foto’s staan openbaar eventueel om te bekijken. Ik zou voor de spier krijgen ivm net voldoende weefsel, maar toch uiteindelijk heeft de arts dual plane besloten Ivm bedekking aan de bovenkant.


Succes met jouw keuze en neus maar lekker rond op het forum verder, dat heb ik zelf ook uren lang gedaan 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Femme_ik heb in 1 borst 475cc en de andere 425cc motiva ergonomix vanwege verschillende borsten en dual plane.  Miste volume aan bovenkant en kleine hang. Door dual plane worden ze wel wat gelift. Wilde wel een natuurlijke look hebben . Dus ik denk dat ik wel een goede keus heb gemaakt.

Mijn fotos kan je in mijn album kijken . 
succes met jouw keuze straks .

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
18 uur geleden, Marietjuh zei:

Spannend hoor! Kun je gaan beginnen met aftellen, voor je het weet is het zover! :43:

Komt vast goed.. Ik heb 2 weken geleden 300 cc voor de spier gekregen en ben er echt superblij mee.

 

Hoe gaat het met je herstel? Voor de spier schijnt minder pijnlijk te zijn. Wat fijn dat je er nu al blij mee bent, wordt alleen maar mooier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Lindan zei:

@Femme_475cc demi mooie maat. Beide borsten zelfde maat oftewel gelijke borsten. 
Ik heb ook de demi , een hele mooie natuurlijk vorm!!succes straks , voor je het weet is het zover. 

Fijn om te lezen! Soms twijfel ik nog wel of het niet te groot is. Maar ik vertrouw op het advies van de pc. Dank je wel, zo lang is het gelukkig niet meer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 17-1-2021 om 12:40, Femme_ zei:

Eindelijk ook een datum gepland!

Ik krijg motiva demi 475 cc voor de spier. Ik vind het wel spannend of het ook dat wordt wat ik ervan verwacht. Maar dat zal vast goed komen. 

 

@best_boobie ik weet niet hoe ik mijn topics kan samenvoegen? 

 

 

Spannend! Ik ben vorige week geopereerd, ook voor de spier. Ik vind het herstel toch best heftig. 

 

Nog even aftellen, maar het zal er snel zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-1-2021 om 12:40, Femme_ zei:

Eindelijk ook een datum gepland!

Ik krijg motiva demi 475 cc voor de spier. Ik vind het wel spannend of het ook dat wordt wat ik ervan verwacht. Maar dat zal vast goed komen. 

 

@best_boobie ik weet niet hoe ik mijn topics kan samenvoegen? 

 

 

Ik zal even gaan knutselen haha

Je kunt na het samenvoegen dit topic blijven gebruiken zodat alles handig bij elkaar staat!

Welke pc heb je eigenlijk? Van der Hulst? Booi? Iemand anders? En gaat je operatie plaatsvinden in Zuyderland? 
Alvast veel succes!!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, best_boobie zei:

Ik zal even gaan knutselen haha

Je kunt na het samenvoegen dit topic blijven gebruiken zodat alles handig bij elkaar staat!

Welke pc heb je eigenlijk? Van der Hulst? Booi? Iemand anders? En gaat je operatie plaatsvinden in Zuyderland? 
Alvast veel succes!!

 

xx BB

Ik word geopereerd door Marleen Meesters. Dank je voor het samenvoegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, best_boobie zei:

ah door Meesters.. en in Zuyderland?

Het was de bedoeling dat ik geopereerd werd door Dr. Feijen in het Zuyderland. Alleen door corona kon dat pas ergens in mei. De planning hebben ze daar nog niet van. Toen hebben ze gevraagd of ik bij Marleen Meesters wilde en dan bij de Annadal kliniek in Maastricht. Dan kon ik 25 februari al terecht. Ik had met dr Feijen al alles besproken dus ik vond het geen probleem. Ik heb nog een kennismakingsgesprek gehad met haar en dat was prima. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, LindyRr zei:

Wat spannend Femme! Krijg je voor de borstspier? 
ik ben ook bij dr. Meesters op consult geweest, nog geen definitieve beslissing gemaakt. bij welke kliniek ben je nog geweest? Aftellen is begonnen! 

Ja voor de spier. Ik ben nog bij dr. van Zele geweest bij Acura in Weert. Was ook een fijn gesprek, maar ik voelde meer een klik bij dr. Feijen. 

 

Heb jij ook meerdere consults gehad? Succes met het maken van een keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-1-2021 om 16:41, Femme_ zei:

Het was de bedoeling dat ik geopereerd werd door Dr. Feijen in het Zuyderland. Alleen door corona kon dat pas ergens in mei. De planning hebben ze daar nog niet van. Toen hebben ze gevraagd of ik bij Marleen Meesters wilde en dan bij de Annadal kliniek in Maastricht. Dan kon ik 25 februari al terecht. Ik had met dr Feijen al alles besproken dus ik vond het geen probleem. Ik heb nog een kennismakingsgesprek gehad met haar en dat was prima. 

In de Annadal kliniek! Oke!
Wist niet dat ze daar operaties deden. 
Vroeger natuurlijk wel, voordat het MUMC er was, maar leuk om te weten zeg!!

 

ik verander het even in je titel! :35: 

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 31-1-2021 om 16:41, Femme_ zei:

Het was de bedoeling dat ik geopereerd werd door Dr. Feijen in het Zuyderland. Alleen door corona kon dat pas ergens in mei. De planning hebben ze daar nog niet van. Toen hebben ze gevraagd of ik bij Marleen Meesters wilde en dan bij de Annadal kliniek in Maastricht. Dan kon ik 25 februari al terecht. Ik had met dr Feijen al alles besproken dus ik vond het geen probleem. Ik heb nog een kennismakingsgesprek gehad met haar en dat was prima. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
10 uur geleden, Marietjuh zei:

Hoe gaat het nu met je?

Het gaat nu een stuk beter. De 1e week vond ik toch wel pittig. Dat had ik niet zo verwacht omdat ze zeggen dat het voor de spier minder pijnlijk is. Donderdag ben ik 2 weken po en heb ik de controle. Ik ben wel heel erg blij met het resultaat. 

 

Hoe gaat het met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor mijn late reactie.. lees net pas je bericht 🙈

Gelukkig heb je de eerste week nu gehad en gaat het alleen maar beter worden! :35:

Het is bij iedereen zo verschillend hoe ze herstellen.. ook die met dp bijna geen last hebben en andersom dus is van te voren niet te zeggen.

 

Hoe is je controle gegaan?

Fijn dat je blij met ze bent.. ze worden, zeker in het begin, bijna per dag mooier vind ik.. heb de eerste weken iedere dag foto's gemaakt en dan kan je echt goed zien hoe ze zijn veranderd!

 

Mag echt niet klagen.. voel me weer als vanouds en kan zelfs weer op mijn buik slapen, al lig ik nu vaker op m'n zij.

Ze voelen ook al behoorlijk eigen maar heb nog wel een beetje gevoelige tepels en aan de onderkant is het weer gevoelloos. Dit kan nog wel even duren heb ik gelezen dus maak me daar niet druk om.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-3-2021 om 00:14, Marietjuh zei:

Sorry voor mijn late reactie.. lees net pas je bericht 🙈

Gelukkig heb je de eerste week nu gehad en gaat het alleen maar beter worden! :35:

Het is bij iedereen zo verschillend hoe ze herstellen.. ook die met dp bijna geen last hebben en andersom dus is van te voren niet te zeggen.

 

Hoe is je controle gegaan?

Fijn dat je blij met ze bent.. ze worden, zeker in het begin, bijna per dag mooier vind ik.. heb de eerste weken iedere dag foto's gemaakt en dan kan je echt goed zien hoe ze zijn veranderd!

 

Mag echt niet klagen.. voel me weer als vanouds en kan zelfs weer op mijn buik slapen, al lig ik nu vaker op m'n zij.

Ze voelen ook al behoorlijk eigen maar heb nog wel een beetje gevoelige tepels en aan de onderkant is het weer gevoelloos. Dit kan nog wel even duren heb ik gelezen dus maak me daar niet druk om.

 

Donderdag 3 weken po en ik heb nu helemaal geen pijn of last meer gelukkig. Nu nog 3 weken rustig aan doen en dan eindelijk weer het sporten oppakken. Dat niks doen vind ik nog wel lastig, maar het is voor een goed doel. 

 

De controle was prima, hechtingen moeten nog oplossen, ze hebben alleen de knoopjes afgeknipt. 

Ik probeer ook om de paar dagen foto's te maken zodat je inderdaad het verschil kunt zien. 

 

Wat fijn dat je weer op je buik kan slapen, ik mis het slapen op mijn zij wel erg, maar ik moet zeggen op de rug met een voedingskussen gaat me ook wel goed af. Ik merk dat mijn tepels ook op sommige momenten erg gevoelig zijn, maar dat lees je wel bij meerdere. Zal ook vast wel weer goedkomen. Ik heb een album aangemaakt en je toegang gegeven. Moet alleen nog even wat nieuwe foto's maken en uploaden. 

 

Hoe heb jij je nieuwe bh maat bepaalt? Ben je daarvoor naar een winkel geweest? 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.