Ga naar inhoud

Elis1994 : 6 maart 2021 : Dr. van Hal : Boerhaave


Gast

Aanbevolen berichten

Ik geloof niet dat ik op je album kan reageren, dus even hier; mooi hoor! Dat gaat prachtig worden als de bh af mag!

 

Gek he, ineens op je rug moeten slapen.. ik heb ook echt last van mijn neusholte, al dat gesnurk en droge lucht 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

@Elis1994heb je foto’s bekeken. Je hebt hele mooie voorsituatie. Het is denk ik heel erg mooi geworden. Ziet er met je po bh al super uit. Dank je dat ik mee mag kijken. 
Ik vraag me wel serieus af of ik ook niet beter dual plane moet krijgen. Ik herken me in jouw vooraf foto’s.

Al klinkt het wel erg pijnlijk, dat is het waard. Doe rustig aan. x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 dankjewel😊 ja ik heb je een foto gestuurd hoe het is als ik nog 2kg kwijt ben, dan zie je dat het gelijk daar weggaat!  
 

Vandaar dat het dual plane werd😘 misschien herken je je wel of niet in de foto die ik je gestuurd heb maar dat is echt “op z’n slankst” ofwel: platte titties😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89ik heb je toegevoegd😊 

 

super raar, eentje is ondanks dat het dual plane is, al mooi laag en zacht, en de ene kant zit nog gespannen;hoger en wat beurs eromheen🙈 ik zit nog niet eens op 48u PO, dus ik zal wel weer te zorgelijk zijn🤣

 

ik gok dat dit “normaal” is maar toch heb ik denk ik pas rust als die ook mooi zakt🙈  het trekkende gevoel wat je dan niet even veel aan beide kanten voelt geeft dan wat spanning mentaal. Maar geduld 👀 iemand nog leuke kijktips ?😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elis1994 jou voorsituatie lijkt heel erg op het mijne alleen is het bij mij wat meer leeg omdat ik 2 kinderen heb gehad😁 het liefst krijg ik ze voor de spier maar vind het ook wel spannend of ze dan niet heel erg gaan hangen😅 gelukkig heb ik woensdag eindelijk mijn consult en kan ik de knoop dan doorhakken😂 het lijkt me inderdaad ook erg moeilijk om geduld te hebben met het resultaat maar het zal vast super mooi worden!😘 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 ja mijne was nu ook nog leger onderin! Door de spanning vooraf voor de operatie Haha😅 daarom kozen we toch voor dual plane en daar ben ik nu wel heel erg blij mee hoor! Vooral omdat ze nu erg strak staan maar de rand toch soepel is! Behalve voor de spier, heb je al in gedachten wat je ongeveer zou willen?😊

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elis1994 dat is fijn dat ze daar rekening mee hebben gehouden en dat je toch voor dual plane hebt gekozen.het herstel is iets pittiger en duurd wat langer maar het belangrijkste is dat je straks een mooi resultaat hebt😇 ik wil graag op een c uitkomen en zit te denken om voor de motiva ergonomix te kiezen maar het kan zo nog veranderen🙊 wat ik al zei ik heb het liefste voor de spier maar als dat niet kan is dat ook helemaal prima😊 x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 precies! Gister lag die spier helemaal plat maar ik voel nu alweer beweging😊 ik heb de motiva ergonomix full, voor nu voelt het niet “lichaamsvreemd” dat was m’n allergrootste angst met siliconen. Het is nog maar kort natuurlijk, dus ik prijs mezelf niet te snel enorm gelukkig, maar wat dat betreft voelt het voor nu goed👌🏼

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Elis1994 said:

@Daniëla89ik heb je toegevoegd😊 

 

super raar, eentje is ondanks dat het dual plane is, al mooi laag en zacht, en de ene kant zit nog gespannen;hoger en wat beurs eromheen🙈 ik zit nog niet eens op 48u PO, dus ik zal wel weer te zorgelijk zijn🤣

 

ik gok dat dit “normaal” is maar toch heb ik denk ik pas rust als die ook mooi zakt🙈  het trekkende gevoel wat je dan niet even veel aan beide kanten voelt geeft dan wat spanning mentaal. Maar geduld 👀 iemand nog leuke kijktips ?😊

Kjjktips zeker op netflix is working moms, good girls en firefly lane. Kijkt allemaal heel lekker makkelijk weg en Working moms heb ik zelf al 3x opnieuw gekeken hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

@veel oeh thanks! Ik heb ze allemaal al eens gezien maar working moms blijft leuk ja😍👏🏼  Anne+ (nieuwe Nederlandse)  was ook leuk! 
 

@Daniëla89 ja ik denk dat dat wel klopt! Ik ben nu 3 dag PO, links is de spier nog niet ontspannen dus kan ik niet zoveel over zeggen die zweeft nog wat boven:p, rechts was vrij snel ontspannen en wordt zelfs al zachter! Wat ik lees/hoor is dat voor dual plane enorm snel.

 

ik ben nu ook aan het afbouwen met pijnstillers🥳 1 paracetamol elke 3 uur in plaats van 2 elke 4 uur, m’n buik werd er ook echt niet blij van al die pillen 🙈 ik denk dat ik in principe helemaal zonder zou kunnen maar ik kies toch even voor gemak met dat lange zitten. Liefsss🌸

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89ja indd! K ben wel overtuigd dat heel goed drinken enzo nu een hoop doet! 
 

Pff moet wel zeggen dat ik wat gek van mezelf wordt met zolang bankhangen 🙈 herkent iemand die geopereerd is dit ook?👀 omdat de pijn wegzakt wel veel energie en helemaal “aan” staan, je energie alleen niet kwijt kunnen omdat het toch echt nog maar 4 dag po is🤣

 

Geen echte pijn meer, vooral wat zuur van de pijnstilling, branderig gevoel op de borstkas, beetje hoofdpijn en suppper kramp in m’n linker voet en hand🤣 maar dat is ook de kant die nog hoog zit en waar de band die ik sinds vandaag gebruik het meeste op drukt, denk dat dat gewoon verbinden zenuwen zijn (hoop ik dan maar) 👀 snap nu waarom ze hier steeds zeggen “geduld is het magische woord”🤷🏼‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Elis1994 zei:

@Daniëla89ja indd! K ben wel overtuigd dat heel goed drinken enzo nu een hoop doet! 
 

Pff moet wel zeggen dat ik wat gek van mezelf wordt met zolang bankhangen 🙈 herkent iemand die geopereerd is dit ook?👀 omdat de pijn wegzakt wel veel energie en helemaal “aan” staan, je energie alleen niet kwijt kunnen omdat het toch echt nog maar 4 dag po is🤣

 

Geen echte pijn meer, vooral wat zuur van de pijnstilling, branderig gevoel op de borstkas, beetje hoofdpijn en suppper kramp in m’n linker voet en hand🤣 maar dat is ook de kant die nog hoog zit en waar de band die ik sinds vandaag gebruik het meeste op drukt, denk dat dat gewoon verbinden zenuwen zijn (hoop ik dan maar) 👀 snap nu waarom ze hier steeds zeggen “geduld is het magische woord”🤷🏼‍♀️

Ik kwam even kijken hoe het met je gaat. Fijn dat je de pijnstilling al aan het afbouwen bent! Geduld lijkt mij ook heel erg lastig. Proberen het goed de tijd te geven, je kan er nu nog niet zoveel over zeggen. Niet sporten lijkt mij ook heel lastig.

Slaap je wel goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 alles wat je zegt klopt haha! 
qua slaap de de eerste 4 nachten mooi optijd slapen (22u) en geen dutjes overdag expres omdat je inderdaad niet kan sporten dus anders lig ik met bergen energie in bed🙈

 

Ik werd dan 1x wakker tussen 2-5 elke nacht andere tijd, niet van de pijn maar naar het toilet moeten🤷🏼‍♀️ Viel erna wel weer snel in slaap, geen pijnstilling gepakt, in de ochtend pas weer maar wel een😊 dus slaap goed maar minder diep en wordt natuurlijk even minder fris wakker. 🤭 is de spanning nu te doen voor je @Noor45

 

@Daniëla89ja pfff be prepared op confrontatie met je eigen denkstijl🤣 als ik niet kan bewegen ga ik alles analyseren en dat moet je niet doen als je lichaam hersteld🥸 🤣

 

Wel heel netjes vandaag werd ik ineens gebeld door de kliniek, hoe het met me ging en of ik nog vragen had! Nog even rustig aan doen en dan langzaam dingen oppakken 😇


 

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.