Ga naar inhoud

Elis1994 : 6 maart 2021 : Dr. van Hal : Boerhaave


Gast

Aanbevolen berichten

1 uur terug, BonnyBastian zei:

Bh aan en de steken waren weg 🙈

Ik had precies hetzelfde de eerste paar weken.. steken zaten bij mij onderaan aan de binnenkant en als ik weer die po bh aandeed was het weg. Hopelijk kan je snel weer bh-loos rondlopen en slapen 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Jaa @Marietjuhik heb ook weer blije spanningen😍 het rest nog ergens in m’n lichaam maar ben gewoon ook super onrustig door het lange wachten👀 ik heb net in het clientenportaal gezien dat ik om 12.00 aan de beurt ben en het geschat tot 13.30 duurt! Dus lekker optijd thuis als alles goed gaat😊 

 

super bedankt nogmaals❤️❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Elis1994 zei:

Jaa @Marietjuhik heb ook weer blije spanningen😍 het rest nog ergens in m’n lichaam maar ben gewoon ook super onrustig door het lange wachten👀 ik heb net in het clientenportaal gezien dat ik om 12.00 aan de beurt ben en het geschat tot 13.30 duurt! Dus lekker optijd thuis als alles goed gaat😊 

 

super bedankt nogmaals❤️❤️

Fijn dat je nu weer blije spanningen hebt! ☺️

Mooie tijd 12.00 uur en idd lekker bijtijds weer thuis, top!

😘❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Elis1994 zei:

Jaa @Marietjuhik heb ook weer blije spanningen😍 het rest nog ergens in m’n lichaam maar ben gewoon ook super onrustig door het lange wachten👀 ik heb net in het clientenportaal gezien dat ik om 12.00 aan de beurt ben en het geschat tot 13.30 duurt! Dus lekker optijd thuis als alles goed gaat😊 

 

super bedankt nogmaals❤️❤️

Helemaal logisch dat je spanning hebt. Het komt goed! Mooie tijd inderdaad. Zet m op! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-3-2021 om 19:30, Elis1994 zei:

En @Noor45 ik heb ook die angst wat met voor de spier, kom van heel weinig maar vertrouw de pc echt. Krijg 335cc dus zodra het kan plaats ik foto’s en dan stelt het je misschien gerust☺️ (Of je maakt snel een andere keuze hahaha maar ik hoop dat het heel mooi is natuurlijk🤣)

Sorry helemaal niet meer gereageerd. Ben erg benieuwd naar je resultaat straks. We delen dezelfde angst 😅. Maar dat hoort er ook gewoon beetje bij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 ja ben ik door de spanning ook nog afgevallen dus nu is er helemaal niets meer van de oorspronkelijke boobies over🤣 droomde dat ze last minute toch dual plane besloot te doen🙄🤷🏼‍♀️ Nog even en dan kunnen we de spanning loslaten😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Elis1994 zei:

@Noor45 ja ben ik door de spanning ook nog afgevallen dus nu is er helemaal niets meer van de oorspronkelijke boobies over🤣 droomde dat ze last minute toch dual plane besloot te doen🙄🤷🏼‍♀️ Nog even en dan kunnen we de spanning loslaten😍

Die dromen heb ik ook 😅. Zet m op morgen!! En veel plezier 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel allemaal lieve dames😍❤️ Zit nu in de auto naar Amsterdam 😏 moet zeggen dat ik nu vooral uit kijk naar een dikke pizza erna hahahahah🤣

 

@Salanderheel fijn om te horen😍 heb er ook een heel goed gevoel bij nu 🥰 hoe gaat het met jou nu? Is het wat te sjouwen met die draina in combi met boobies?

 

@Noor45nog eeeeventjesss en dan kan ik je foto’s laten zien Hahah!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Salander dat gaat snel hè! Super fijn om te horen. Ik ben half stoned van de narcose nog🤣 

 

maar enorm lief zijn ze echt! @Noor45 mijn angst om die dual plane was omdat ik echt a70 had en plat ben boven. Op de datum van consult had ik een aantal maand geleden een miskraam maar dat klierweefsel bleef heel lang. Vlak voor de operatie was het weg  en we zijn nu toch voor dual plane gegaan! 
 

dus als ze echt denkt; het kan niet, komt dat ook goed! Ik ben heel blij met de switch en het ging precies zoals in m’n droom hahahahah. Mijn vooristuatie was wel dus plat, strakke huid en geen kids. Dus mocht ze toch denken: nee het kan niet, gaat ze niet doorzetten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marietjuh Jaa super goed! Echt lekker luchtig en humor mag er ook zijn 🤣 ben echt iemand die ongepaste grapjes maakt van spanning. Ze branden hevig maar zal door dual plane komen, ze heeft Inwendig om de prothesen verdoving gedaan zodat het de eerste 2 dagen fijner voelt🥰🥰 ik ben nu a heeeeel blij met t formaat! De komende 5 dagen zo min mogelijk spieken ivm de zwelling. 
 

liefs❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elis1994Wat fijn om je verslag te lezen. En super goed dat ze toch nog voor dual plane zijn gegaan, dat daar toch nog naar gekeken is. Zal nu misschien wel een langer herstel zijn, maar dat komt goed. Rust lekker uit, hopelijk krijg je niet te veel pijn. Ben heel blij dat het zo goed is gegaan bij je. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Marietjuh zei:

Ahhh goed om te lezen! Haha herkenbaar!

Dat is wel fijn die verdoving om de protheses 😊

Mooi dat de maat ook bevalt.. lekker rustig aan doen en goed herstellen 😘

 

4 uur geleden, Elis1994 zei:

@Marietjuh Jaa die spierpijn is zo mooi zat🤣 jij zit al heerlijk in de mooie bh’s he😍

 

kan nu al niet wachten🙈 zal dan ook bij jouw linkjes gaan spieken😛😏

Klopt haha.. heb al aardig wat gescoord online :D

Bh´s shoppen met mooie boobs is zo leuk!! 🥰

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben ik ook heel blij mee! Relatief goed😊 af en toe wat spanning vlaagjes over het herstel maar gewoon lekker focussen op Netflix enzo🤣

 

voel momenteel links hoger zit dan rechts, hier heeft ze direct erna ook even naar gekeken (ik was gelijk op m’n zij gaan slapen in de verkoeverkamer kamer en werd wakker gemaakt dat ik wel echt op m’n rug moest blijven🙈) en zij dat dat wel zakt, er was geen asymmetrie tijdens de operatie😋

 

maar poeeeeh die spier voel je ja! Ik kan me aansluiten bij de “olifant over je borst” club, maar dan heeft die m’n rug er ook apart bij meegenomen🤣 

 

vooral aanhechtingen bij m’n ribbenkast zowel voor als achter trekken en prikken. Linker prothese drukt wat omhoog voor m’n gevoel daar heb ik uit voorzorg een coolpack op. Ik moet niet vergeten dat ze dual plane zitten omdat het zo strak bovenin was dus voor 1 dag erna; DIK TEVREDEN en goed te doen qua pijn 😘

 

@Salander lekker gedoucht las ik😍 ik wacht nog wel even morgen hahaha en zal zo wat foto’s uploaden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben ik ook heel blij mee! Relatief goed😊 af en toe wat spanning vlaagjes over het herstel maar gewoon lekker focussen op Netflix enzo🤣

 

voel momenteel links hoger zit dan rechts, hier heeft ze direct erna ook even naar gekeken (ik was gelijk op m’n zij gaan slapen in de verkoeverkamer kamer en werd wakker gemaakt dat ik wel echt op m’n rug moest blijven🙈) en zij dat dat wel zakt, er was geen asymmetrie tijdens de operatie😋

 

maar poeeeeh die spier voel je ja! Ik kan me aansluiten bij de “olifant over je borst” club, maar dan heeft die m’n rug er ook apart bij meegenomen🤣 

 

vooral aanhechtingen bij m’n ribbenkast zowel voor als achter trekken en prikken. Linker prothese drukt wat omhoog voor m’n gevoel daar heb ik uit voorzorg een coolpack op. Ik moet niet vergeten dat ze dual plane zitten omdat het zo strak bovenin was dus voor 1 dag erna; DIK TEVREDEN en goed te doen qua pijn 😘

 

@Salander lekker gedoucht las ik😍 ik wacht nog wel even morgen hahaha en zal zo wat foto’s uploaden

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.