Ga naar inhoud

Elis1994 : 6 maart 2021 : Dr. van Hal : Boerhaave


Gast

Aanbevolen berichten

Op 14-1-2021 om 20:19, Elis1994 zei:

Hoi dames😊 

 

Tijdens het op Google speuren naar resultaten nadat m’n operatiedatum vast stond kwam ik op dit forum terecht  (5 maart is helaas nog even omdat ik minimaal 6 weken van te voren vrij moet vragen, maar de schoolvakantie er tussen zit en die voor werknemers met kinderen gereserveerd is).
 

Blijkbaar zat ik elke dag zo op de 5 pagina’s

dus gewoon lid geworden🥳 

 

5 maart krijg ik motiva ergonomix 335cc voor de spier. Ik ben 174cm en 60kg. Kom van een A-cup. Superrr spannend omdat ik eigenlijk achter de spier/dual plane had verwacht met mijn start (geen kids, 26 jaar) maar het zou mooier/voller worden met de ronde ergonomix en voor de spier werd me sterk aangeraden. Dat is ook niet zo erg ivm de herstelperiode😁
 

Ik m lees mee met iedereen en mocht iemand me toe willen voegen om in het album mee te kijken; heel graag! 

(@best_boobie: ik hoop dat ik alles zo juist heb gedaan:p)

 

liefss🌸

Hoi. Ik lees ook graag mee, mijn operatie bij Boerhaave staat voor eind april, 300cc anatomisch voor de spier. Spannend naar kijk erg naar uit. Voor jou is het deze week zover. Leuk! 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Op 15-1-2021 om 10:22, BonnyBastian zei:

Voordat je het weet is het 5 maart 😊 ik ben 12 januari geopereerd door dokter vd weij. Heb 350cc mentor moderate + gekregen. 
 

Ik zal je toevoegen aan m’n album 

Hoi, ben jij helemaal tevreden over dr vd weij en het resultaat. Ik krijg m’n BV van dr vd Weij in april. Zo benieuwd !

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, BonnyBastian zei:

Ik ben tot nu toe echt super tevreden. Hij heeft het heel mooi gemaakt 

Goed om te horen! Ik vind het heel spannend en droom er zelfs over. 
Voel en zie je geen randen omdat het boven de spier geplaatst is? Daar ben ik namelijk erg bang voor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, khll16 zei:

Hi! Heeel benieuwd naar je resultaten, 5 maart is echt al heel erg snel! Zelf mag ik 31 maart bij Kliniek Heyendael, en vind het heel erg spannend.

 

Succes met je voorbereidingen! 😊

Spannend! Ik een maand later. Kijk er naar uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Noor45 zei:

Goed om te horen! Ik vind het heel spannend en droom er zelfs over. 
Voel en zie je geen randen omdat het boven de spier geplaatst is? Daar ben ik namelijk erg bang voor. 

Nee als vd Weij het doet gebeurd dat niet. Hij kiest de juiste maat inplantaten en als je groter wil Zoals ik zegt hij dat dat niet gaat omdat je dan randen gaat zien en voelen. Dus je kan echt op hem vertrouwen. Ik Voel helemaal niks 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het vergeten in dit topic te melden @best_boobie @Desert-Rosemaar de operatiedatum is een aantal weken geleden 6 maart geworden☺️
 

@khll16ja snap wat je bedoelt met heel spannend! Begint nu “gelukkig” pas invloed op m’n nachtrust te hebben:p wat vind jij vooral spannend?
 

@BonnyBastian die van jou zijn echt supppppper mooi geworden hè 😍 lukt t trainen wat? 
X x

Link naar reactie
Delen op andere sites

En @Noor45 ik heb ook die angst wat met voor de spier, kom van heel weinig maar vertrouw de pc echt. Krijg 335cc dus zodra het kan plaats ik foto’s en dan stelt het je misschien gerust☺️ (Of je maakt snel een andere keuze hahaha maar ik hoop dat het heel mooi is natuurlijk🤣)

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Elis1994 zei:

En @Noor45 ik heb ook die angst wat met voor de spier, kom van heel weinig maar vertrouw de pc echt. Krijg 335cc dus zodra het kan plaats ik foto’s en dan stelt het je misschien gerust☺️ (Of je maakt snel een andere keuze hahaha maar ik hoop dat het heel mooi is natuurlijk🤣)

Dank je wel. Elke geruststelling is welkom. Ik vertrouw de pc ook. Zet m op deze week 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, BonnyBastian zei:

Nee als vd Weij het doet gebeurd dat niet. Hij kiest de juiste maat inplantaten en als je groter wil Zoals ik zegt hij dat dat niet gaat omdat je dan randen gaat zien en voelen. Dus je kan echt op hem vertrouwen. Ik Voel helemaal niks 😊

Super goed om te horen. En dat je zo blij bent. Mag ik misschien je album bekijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Elis1994 zei:

 

@khll16ja snap wat je bedoelt met heel spannend! Begint nu “gelukkig” pas invloed op m’n nachtrust te hebben:p wat vind jij vooral spannend?
 

Haha oh dat snap ik zo goed qua nachtrust. Ik vind zelf de operatie erg spannend, en de dagen net erna zie ik ook stiekem wel een beetje tegenop. Maar het is allemaal voor een goed doel, dus dat houdt me op de been haha 😜

En als ik nu zie hoe snel de tijd erna toe gaat, dan zal het ergste voor ik het weet ook wel over zijn. En bij jou? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Elis1994 zei:

Ik ben het vergeten in dit topic te melden @best_boobie @Desert-Rosemaar de operatiedatum is een aantal weken geleden 6 maart geworden☺️
 

@khll16ja snap wat je bedoelt met heel spannend! Begint nu “gelukkig” pas invloed op m’n nachtrust te hebben:p wat vind jij vooral spannend?
 

@BonnyBastian die van jou zijn echt supppppper mooi geworden hè 😍 lukt t trainen wat? 
X x

Ja dat gaat prima 😊 alleen vannacht na een week zonder bh snachts ineens steken op plek van litteken.  Dus maar ff 1 aan getrokken weer helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-3-2021 om 08:25, BonnyBastian zei:

Ja dat gaat prima 😊 alleen vannacht na een week zonder bh snachts ineens steken op plek van litteken.  Dus maar ff 1 aan getrokken weer helaas

Balen van die steken zeg! Zijn ze al weggetrokken of nog steeds last?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii lieve dames🌸 ik ben een beetje afwezig omdat bij mij de zenuwen toch heel serieus beginnen te worden:p merk dat ik behoorlijke angst heb voor uiteindelijke effect van siliconen op je lichaam en dat hoe meer ik onderzoek om duidelijkheid te krijgen over siliconen en klachten op een later punt hoe meer ik geneigd ben om ineens af te zeggen... is er iemand die tips of ervaringen heeft, of me kan helpen dit in perspectief te zetten?🙈 ik hoop dat ik niemand verwar met het delen van mijn zorg

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Elis1994 said:

Hoiii lieve dames🌸 ik ben een beetje afwezig omdat bij mij de zenuwen toch heel serieus beginnen te worden:p merk dat ik behoorlijke angst heb voor uiteindelijke effect van siliconen op je lichaam en dat hoe meer ik onderzoek om duidelijkheid te krijgen over siliconen en klachten op een later punt hoe meer ik geneigd ben om ineens af te zeggen... is er iemand die tips of ervaringen heeft, of me kan helpen dit in perspectief te zetten?🙈 ik hoop dat ik niemand verwar met het delen van mijn zorg

Heey! Nee helemaal niet hoor, ik had precies hetzelfde. Na het plannen van de operatie zag ik zoveel slecht nieuws erover dat ik heel erg begon te twijfelen... Moet ik het nou wel in mijn lichaam stoppen ja of nee? 

 

Ik heb veel mensen om mij heen die ook een BV hebben laten doen en daar was helemaal niks aan de hand en had niemand last. Daarnaast word slecht nieuws altijd zo opgeblazen en goed nieuws weggestopt. Als het echt zo gevaarlijk zou zijn, dan waren ze er wel mee gestopt toch? Ik ben daarna veel positieve ervaringen op gaan zoeken en vooral gedacht van: het gaat vaker goed dan fout! 

 

En ik heb ook wel zo iets van, mocht ik vage klachten krijgen, dan gaan ze er net zo snel weer uit! Maar misschien ben ik wat simpel met het maken van keuzes hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@veelje hebt ook helemaal gelijk! Ik denk in m’n paniek echt 10-15 jaar vooruit in de ergste gevallen. Kinderen met stoornissen door mij, missende ledematen🤣 down the boobieforum rabbit hole🙈 ik ben al gevoelig voor angsten van anderen, laat staan als ze een raakvlak hebben met m’n eigen keuzes 

 

Zo bedankt voor je reactie. Ik merk dat het delen van die angst echt helpt maar voelt zo “onnozel” om te twijfelen aan je eigen keuze op het laatste moment👀

 

super lief Dankje voor je openheid❤️❤️❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat dat iets heel normaals is hoor! Niks geks aan zulke gedachtes.. zeker nu zo vlak voor de operatie.

Dacht soms ook wat doe ik mijn gezonde lijf aan door er protheses in te stoppen die evt voor problemen zouden kunnen zorgen.

Kapselvorming was ik ook bang voor en idd als je gaat googelen lees je veel meer de slechte ervaringen dan de goeie terwijl die procentueel echt stukken lager zijn. 

En je wordt bij Boerhaave geopereerd door een goeie pc dus gaat opzeker goed komen!

Ik ken ook enkele vrouwen die al meer dan 20 jaar protheses hebben en zij hebben nooit klachten gehad.

Enige waar ik spijt van heb is dat ik het niet eerder heb gedaan haha!

 

Ook jij zal straks zo blij zijn met je nieuwe vriendinnen :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marietjuhoh dat stelt me zo gerust! Ik denk dat ik zover heb doorgezocht dat ik zelfs op verschillende sites dezelfde vrouwen hun verhaal tegenkwam👀 

 

vind het heel fijn om te horen dat het +10jr ook gewoon klachten vrij kan zijn ja! 
 

Een risico wil ik wel nemen, dat heb je met zoveel. Maar het begon erop te lijken dat het een kwestie van tijd is wanneer de siliconen toeslaan ipv een kans dat het überhaupt gebeurd🙈🤣❤️ Ben super blij dat ik het toch geven gedeeld heb🙈 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Elis1994 zei:

@Marietjuhoh dat stelt me zo gerust! Ik denk dat ik zover heb doorgezocht dat ik zelfs op verschillende sites dezelfde vrouwen hun verhaal tegenkwam👀 

 

vind het heel fijn om te horen dat het +10jr ook gewoon klachten vrij kan zijn ja! 
 

Een risico wil ik wel nemen, dat heb je met zoveel. Maar het begon erop te lijken dat het een kwestie van tijd is wanneer de siliconen toeslaan ipv een kans dat het überhaupt gebeurd🙈🤣❤️ Ben super blij dat ik het toch geven gedeeld heb🙈 

De enige klacht die eentje had was dat ze een beetje waren gaan hangen 🤣 maar dat heb je ook met gewone borsten als je ouder wordt. 

 

Dat is dus absoluut niet waar.. hoop dat je een beetje gerustgesteld bent en de voorpret kan beginnen ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.