Ga naar inhoud

Elis1994 : 6 maart 2021 : Dr. van Hal : Boerhaave


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi dames😊 

 

Tijdens het op Google speuren naar resultaten nadat m’n operatiedatum vast stond kwam ik op dit forum terecht  (5 maart is helaas nog even omdat ik minimaal 6 weken van te voren vrij moet vragen, maar de schoolvakantie er tussen zit en die voor werknemers met kinderen gereserveerd is).
 

Blijkbaar zat ik elke dag zo op de 5 pagina’s

dus gewoon lid geworden🥳 

 

5 maart krijg ik motiva ergonomix 335cc voor de spier. Ik ben 174cm en 60kg. Kom van een A-cup. Superrr spannend omdat ik eigenlijk achter de spier/dual plane had verwacht met mijn start (geen kids, 26 jaar) maar het zou mooier/voller worden met de ronde ergonomix en voor de spier werd me sterk aangeraden. Dat is ook niet zo erg ivm de herstelperiode😁
 

Ik m lees mee met iedereen en mocht iemand me toe willen voegen om in het album mee te kijken; heel graag! 

(@best_boobie: ik hoop dat ik alles zo juist heb gedaan:p)

 

liefss🌸

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

@Desert-Rose super Dankje! Ik probeerde het al te vinden waar dat kon haha (zag op de HomePage dat m’n forum titel iets leger dan de rest was). Jaa het aftellen gaat snel gelukkig! Ik zit al vol op allieexpress setjes en bikini’s in te slaan hahaha. Dan echt diegene waar je altijd naar kijkt en denkt “oh had ik maar” (echt super leuke dingen zitten er tussen trouwens en zooo goedkoop!)

 

@BonnyBastian Ik heb je gevolgd ja haha! Zag er al super mooi uit op die pasfoto’s🤩 heel fijn dat ik in je album mag kijken 🥰

 Hoe voel jij je nu? Ook vooral met je lever etc wel wat te doen qua vermoeidheid enzo? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Elis1994 zei:

@BonnyBastian Waaauw ik heb even gekeken trouwens, super mooi zijn ze😍😍 heb je voor of achter je spier? 

Dank je wel, ik heb ze voor de spier. Voel me eigenlijk op de vermoeidheid na best goed. Kan ook best veel. Net rondje met de honden gelopen en nu steekt het wat maar komt ook door de spanning die erop staat. Het is niet vervelend ofzo. 
 

In september m’n stuitje zwaar gekneusd gehad en dat was veel erger dan dit 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BonnyBastianhahaha wat een top vergelijking, die ken ik namelijk. In de pubertijd dus vaak bij t vriendje op de snelbinder, auuu🥲🥲🥲 als het minder dan dat is, red ik het wel ja hahaha. Ik denk dat voor die spier ook echt scheelt.. goed te zien dat het mooi vol is ook bij jou bovenin🤩

 

wat fijn dat je gewoon je ding wat kan doen. Gelukkig ook tijd genoeg om bij te rusten? Hoop ik? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Elis1994 zei:

@BonnyBastianhahaha wat een top vergelijking, die ken ik namelijk. In de pubertijd dus vaak bij t vriendje op de snelbinder, auuu🥲🥲🥲 als het minder dan dat is, red ik het wel ja hahaha. Ik denk dat voor die spier ook echt scheelt.. goed te zien dat het mooi vol is ook bij jou bovenin🤩

 

wat fijn dat je gewoon je ding wat kan doen. Gelukkig ook tijd genoeg om bij te rusten? Hoop ik? 

Ja hoor, ik ben gewoon thuis en lig nu lekker op de bank. Die van mij moeten wel nog gaan zakken hè. Met 6 weken ga je pas een beetje het uiteindelijke resultaat zien en met 3 maanden nog meer. Ze zitten nog nog erg hoog. Bovenkant zit 3 vingers onder m’n sleutelbeen ongeveer 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@veel gelukkig ja!:) straks mag je gewoon alweer lekker alles doen! ik zag dat wij ongeveer hetzelfde aantal hebben/krijgen en dezelfde lengte hebben🤭 heb jij misschien ook een album? 
 

@BonnyBastian ja dan zal het alleen maar natuurlijker worden toch? Hoe vind je het zelf nu:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Elis1994 zei:

@veel gelukkig ja!:) straks mag je gewoon alweer lekker alles doen! ik zag dat wij ongeveer hetzelfde aantal hebben/krijgen en dezelfde lengte hebben🤭 heb jij misschien ook een album? 
 

@BonnyBastian ja dan zal het alleen maar natuurlijker worden toch? Hoe vind je het zelf nu:)

Van bovenaf lijkt het niet heel groot maar van voren is het wel groter. M’n vriend vind het een mega verschil. Voor 3 dagen po vind ik ze mooi en ben er super blij mee 😊 eindelijk in verhouding met de rest van m’n lijf 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi! 
mij ben 9 januari geholpen door chirurg van Hal en heb 430 cc voor de spier gekregen. Daar was bij het passen even een andere gedachten over. Want m’n borsten verschilde nogal. 
maar ik voel me ook erg goed! Geen pijnstilling meer alleen het slapen op de rug beetje zittend is vervelend als echte zijslaper 😉 

m’n borsten zijn nog erg gezwollen van het vocht maar dat gaat inderdaad vanzelf minder worden! 
5 maart gaat het gebeuren! Echt leuk voor je! Voor je het weet heb je het achter de rug 😃 

succes met de voorpret 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minutes ago, Elis1994 said:

@veel gelukkig ja!:) straks mag je gewoon alweer lekker alles doen! ik zag dat wij ongeveer hetzelfde aantal hebben/krijgen en dezelfde lengte hebben🤭 heb jij misschien ook een album? 
 

@BonnyBastian ja dan zal het alleen maar natuurlijker worden toch? Hoe vind je het zelf nu:)

Ja, ik zal je toevoegen. Staat nog niet veel in, dus zal je in PB even foto's sturen ook. Heb wel anatomische protheses van mentor, 330 CC!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BonnyBastianoehhh wat fijn! Geniet er lekker van😍 ja mannen wennen snel genoeg volgens mij hahahaha. 
 

@Anniebooby super snel al he! Wat lekker, kan je dus snel weer autorijden enzo😏 Netflix al helemaal uit?;p 

 

@veel vind ze echt heel mooi! Was wat bang dat 335cc misschien net te klein was. Maar de volgende maat was 410 bij deze.. dat vond ik vanaf een A wel heel enthousiast (meer voor over 10-15 jaar bij een wissel ofzo haha) 

maar door jouw foto’s en van Bobby is al m’n twijfel weg 🥳🥳🥳 het is van spanning echt voorpret geworden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend dat je een datum hebt! :43:

Het gaat echt snel dus voor je het weet is het zover!

 

Ik ben 4 januari geopereerd door dr. van der Weij (Boerhaave) en heb 300 cc voor de spier gekregen.

Het is me allemaal zo meegevallen en ben heel blij met hoe ze zijn geworden en ze worden met de dag mooier en soepeler, al vind ik ze echt nog behoorlijk groot als de bh uitgaat haha maar zal ook nog wel een beetje vocht/zwelling in zitten denk ik.

 

Succes met aftellen! 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Elis1994@BonnyBastian en @Marietjuh mag ik met jullie meegluren in jullie albums? Ik krijg ook voor de spier, 340 cc vanaf een leeggelopen cup b (4 maart) en ben heel benieuwd naar vergelijkingsmateriaal!!

Elis het is alweer bijna zo ver, nog een week! Heb je er al een beetje zin in, hoe gaat het met de spanning? Ik heb vorige week echt last gehad van nare dromen en onrustig slapen, maar dat is gelukkig weer weg, ik besef het nog niet zo dat het toch echt volgende week gaat gebeuren :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk zeg! Nog een weekje! De tijd gaat echt snel! Voor mij is het 7 weken geleden en heb woensdag een afspraak bij de Hunkemöller 😁 even passen en meten. Zo’n zin in!

echt iedere dag sta ik even voor de spiegel en ben ik zo blij dat ik het gedaan heb!! 😁 

dus niet te veel dromen. Nergens voor nodig! En ze zijn zo aardig en behulpzaam 👍🏼 En dokter van hal ook echt een leuke vrouw! Komt allemaal goed! Eerste dagen proberen je rust te pakken verder alleen maar genieten van de volle boezem 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa pfoe merk nu wel echt spanningen haha🙈 @Salanderik heb nog geen album, ga hem wel maken en heb voor foto’s. Ga deze week nog even bikini foto’s maken voor m’n after vergelijking haha! Zodra het album er is voeg ik alle dames van hier toe😋
 

Heb nog even telefonisch contact met haar gehad over de laatste dingen, dat verliep ook heel fijn! 
 

Dank jullie voor alle leuke lieve reacties, heb er super veel aan om de goede zenuwen wat kwijt te kunnen🤣❤️
 

jij ook al met die zeep enzo begonnen @Salander?

 

@Anniebooby zoo fijn om te horen! Nu de leuke tijd voor je😍😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik douche nu ook echt 2x per dag. 1x ochtend, het nachtzweet wegboenen en 's avonds alle activiteit vd dag wegpoetsen. Voelt obsessief... Maar toch, wel lekker fris. Dr. Van Hal heeft het aangeraden dus ik doe het braaf :36:

Wat voor telefonisch contact heb je nog gehad dan? Ik heb alle info wel, en wacht alleen nog op de tijd waarop ik me mag melden donderdag..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ze aangeraden om 2x te wassen met die zeep per dag bij je? 
 

Ik had wat vraagjes over sauna en een voedingssupplement enzo😜 

 

ja 1 tot 2 werkdagen van te voren hoorde je dat toch? Dat is wel wat jammer🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.