Lauk 0 Posted Tuesday at 02:03 PM Share Posted Tuesday at 02:03 PM Hallo Allemaal ik ben al even geleden lid geworden, ik heb eerst even wat rond gelezen op het forum. ik ben 38 jaar en na 3 kinderen en nu ook klaar met kinderen, ben ik in maart aan de beurt voor BV.. ik vind het heel spannend allemaaal.. maar maak mezelt ook zorgen over de napijn(erg kleinzerig) haha.. Ik ben zaterdag jl op consult geweest en gelijk gevraagt over pijnstilling😂. gr Lauk Link to post Share on other sites
BonnyBastian 9 Posted Tuesday at 02:13 PM Share Posted Tuesday at 02:13 PM Welkom! Wat super leuk dat je de stap hebt gezet. Ik ben vanmorgen geopereerd😊 Bij wie ben je op consult geweest? En ook al besloten wat je graag wilt? Link to post Share on other sites
Lauk 0 Posted Tuesday at 02:30 PM Author Share Posted Tuesday at 02:30 PM Hoi is je operatie goed gegaan? ik word geopereerd door dr damen via Link to post Share on other sites
BonnyBastian 9 Posted Tuesday at 02:41 PM Share Posted Tuesday at 02:41 PM 10 minuten geleden, Lauk zei: Hoi is je operatie goed gegaan? ik word geopereerd door dr damen via Ja alles is goed gegaan en voel me nu eigenlijk ook prima. Alleen wat logische dingen, moe van de narcose en spanning erop. Maar ja er zit ook 350 in aan beide kanten dus dat is normaal Link to post Share on other sites
Recommended Posts