Ga naar inhoud

Lauk : 8 maart 2021 : Dr. Damen : Janssen kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal

ik ben al even geleden lid geworden, ik heb eerst even wat rond gelezen op het forum.

ik ben 38 jaar en na 3 kinderen en nu ook klaar met kinderen, ben ik in maart aan de beurt voor BV..

ik vind het heel spannend allemaaal..

maar maak mezelt ook zorgen over de napijn(erg kleinzerig) haha..

Ik ben zaterdag jl op consult geweest en gelijk gevraagt over pijnstilling😂.


gr Lauk

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-1-2021 om 15:41, BonnyBastian zei:

Ja alles is goed gegaan en voel me nu eigenlijk ook prima. 
 

Alleen wat logische dingen, moe van de narcose en spanning erop. Maar ja er zit ook 350 in aan beide kanten dus dat is normaal 

Ja inderdaad en is het nu te doen?

ik krijg 450 cc ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Lauk

Welkom en wat een leuke vooruitzicht😉

maart dat lijkt ver maar voor je het weet is het zover.  
En welke prothese krijg je? En wat is je voor situatie ? Ik ben ook 38 en heb mijn operatie vorige jaar gehad 475/425 Cc.  Ik baal dat ik het niet eerder heb gedaan😅 Nu nog echt genieten op het strand of vakantie  , dat moet nog gebeuren.

alvast succes met af tellen 😊

gr. Lindan

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lindan zei:

Hoi @Lauk

Welkom en wat een leuke vooruitzicht😉

maart dat lijkt ver maar voor je het weet is het zover.  
En welke prothese krijg je? En wat is je voor situatie ? Ik ben ook 38 en heb mijn operatie vorige jaar gehad 475/425 Cc.  Ik baal dat ik het niet eerder heb gedaan😅 Nu nog echt genieten op het strand of vakantie  , dat moet nog gebeuren.

alvast succes met af tellen 😊

gr. Lindan

Voorsituatie is a had groter maar na krijgen kids werd kleiner..

motiva rond 450 cc

ik wilde allang maar durfde nooit en eigelijk omdat ik gewoon echt niet tegen pijn kan.. 

daar heb ik nu al nachtmerries over haah

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lauk zei:

Voorsituatie is a had groter maar na krijgen kids werd kleiner..

motiva rond 450 cc

ik wilde allang maar durfde nooit en eigelijk omdat ik gewoon echt niet tegen pijn kan.. 

daar heb ik nu al nachtmerries over haah

Het valt mij echt reuze mee vanaf het begin al. Gewoon je rust nemen. Is er niks aan de hand 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Lauk zei:

Voorsituatie is a had groter maar na krijgen kids werd kleiner..

motiva rond 450 cc

ik wilde allang maar durfde nooit en eigelijk omdat ik gewoon echt niet tegen pijn kan.. 

daar heb ik nu al nachtmerries over haah

Eerste week is het even af zien. Maar ja wat je ervoor terug krijgt is het echt wel waard😊🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Hier een verlsg

gister ochtend richting tilbrug om 6 uur.

8 uur melden en om 9 uur werd ik geholpen.

ik vond voor het in slaap gaan wel even eng ik zei maak me wel wakker want mijn kindjes wachten thuis.

om

half 11 werd ik wakker. Had de bh al aan maar zag al gelijk ik ben tevreden.

gister pijn 2 op de schaal van 10 dus alleen ern beetje spierpijn. 
Vanacht schok ik wakker en heb voor zekerheid een morfine genomen. Ik had gisteren alleen paracetamol op vaste tijden.

vanmorgen was ik behoorlijk stijf maar ng steeds geen pijn. Mijn vriend heeft mij van bed naar wc en naar bank gebracht en toen gebeurde het ik begon op de bank te zweten en trillen en ben toen flauwgevallen. Helaas waren mjjn jongste 2 kindjes erbij en die hebben staan gillen. Gister heb ik alleen smorgens daar in kliniek gegeten en daarna niet meer want ik wilde niks dus ik denk daardoor. En dat ik schrok dat ik zo stijf ben.

snel gegeten en slaap nu soms.

maar of er een olifant op mn borst zit maar nog geen echte pijn..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooohw wat balen dat het zo ging vanochtend, maar even lekker op de bank met een berg kussens en tv!
 

Ik heb ze ook dual plane en vond de dag erna het lastigst qua bewegen (ik kreeg echt even een zetje in m’n rug om omhoog te komen etc) de tweede dag erna ook nog. Nu dag 3 lukt het me zelf gelukkig op buikspieren kracht:p 

 

ik kan het je echhhhhhht aanraden om iemand je even een zetje te laten geven als je overeind komt! Scheelt zoveel frustratie en energie die 2 dagen:p wurmen als een slakje wordt het anders🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog even een update..

het gaat sinds vandaag een stukke beter.. 

kan zelf opstaan sinds gister zonder zetje alleen smorgens nog niet als ik wakker word.

dins op woen heb ik wel een slechte nacht gehad kon gewoon slecht slapen bah.

Afgelopen nacht ging dat een stuk beter. 
heb ook vrijwel helemaal geen pijn gehad. Slik wel Nog steeds paracetamol voor mijn eigen gevoel het is niet nodig, dat zit achter mn oren.

al met al vond ik het echt meevallen allemaal.ik ging van de ergste nachtmerrie uit dat ik constant pijn zou hebben een week lang, dat was ook mn grootte angst haha..

vriend heeft wel nog week extra vrij genomen volgende week..

Ik durf alleen nog niet naar buiten omdat mijn angst nu flauwvallen is.. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen

 

Oh wat schrikken zeg dat je bent flauw gevallen! met de kinderen erbij 😔
Maar wat goed om te lezen dat je alweer een beetje mobiel bent! En heb je al een keertje gekeken hoe het eruit ziet? 
Ik word 27 maart geopereerd heb twee kleine kids rond lopen dus dat word een uitdaging. Mijn man is gelukkig twee weken vrij dan😊

rust lekker uit! 
groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.