Ga naar inhoud

Na hoeveel weken weer werken in kledingzaak?


Gast Minous

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal:D

Ik werk in een kledingzaak en ben dus veel bezig met mijn handen/armen. Nu vroeg ik me af na hoeveel weken na de bv (rond de 200 cc dual plane) denken jullie dat ik weer aan het werk kan? Ik wil het namelijk echt niet aan mijn baas vertellen (Dan weet het hele dorp het meteen).. maar om me nou een aantal weken ziek te melden gaat ook wel ver.. ik woon namelijk in een klein dorp, dus je komt elkaar al snel tegen. Ik dacht anders zeg ik dat ik mijn arm gekneusd heb ofzo... Ow en om mijn bv niet te laten opvallen, begin ik een maand van te voren met steeds meer vullingen, dus ik hoop dat mijn baas de bv sowieso niet opmerkt. Maargoed, na hoeveel weken denken jullie dat ik weer aan het werk kan? Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Minous,

Zou het niet verstandiger zijn het eerlijk aan je baas te vertellen?

Als hij goed voor zijn personeel is zou hij het toch stil moeten houden..

Liegen over bijv een gekneusde arm zou ik persoonlijk niet doen, stel dat je baas vraagt om een doktersverklaring daarover dan hang je

Succes met je beslissing! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liegen tegen de baas is inderdaad niet verstandig, maar wat betreft het reeds weken voordien opvullen dat ken ik. Ik heb zelf een winkel en omdat ik geen zin heb om lastige vragen van klanten ( of vragen van lastige klanten :141: ) te beantwoorden, ben ik ook telkens mijn BH net iets meer aan het opvullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Voor dual plane staat 2 weken,ik ben nu 12 dagen PO en ga maandag weer aan het Werk,moet lukken want ik kan nu alles gewoon weer zelf alleen niks tillen en stofzuigen doe ik echt niet de vaatwasser laat ik bv ook nog even aan mijn vriend over.

Mijn vriendin had ong hetzelfde als jij hebt en die heeft 290 cc gekregen heel erg mooi en staat er goed !

Zal het je baas idd gewoon vertellen,het is tegen woordig niet meer raar.

En moet zeggen na anderhalve week thuis,ga ik me nu ook een beetje vervelen,dus ben blij als ik maandag weer kan beginnen ik ben nagelstylisten dus in een kleding winkel moet ook wel lukken denk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.