Ga naar inhoud

Amaryllis : 21 januari 2021: Prof. Roche : Uz Gent


Aanbevolen berichten

Oooh paniek paniek! 

Om schuren in mijn beha tegen te gaan, leg ik steriele kompressen tegen de wonde. Zonet tijdens het verversen zag ik dat een diep korstje is losgekomen (had al in de gaten dat dit een veel te dikke korst was) en er zat geel wondvocht op het kompres. Ik zie nog een stukje korst hangen met etter aan ofzo. 😭

 

Gebeld naar de plastische chirurg van wacht en voorlopig geen reden om een ontsteking te vermoeden (niet echt rood, geen pijn, geen koorts). Moet drie keer per dag isobetadine aanbrengen en een steriel kompres. Maandagochtend moet ik wel onmiddellijk bellen zodat ik bij mijn eigen pc kan langsgaan. 

 

Ik zie hier en daar oplosbare hechtdraad naar buiten komen op andere plekken dus ik hoop dat het dat is. 

 

En ik heb amper een uurtje geleden in volle euforie al lingerie besteld. 

 

😕

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi iedereen (nieuwe foto in album) 

 

Vandaag exact 10 weken po en wat gaat het goed. Sinds gisteren is een laatste korstje eraf, gaatje was terug even open maar alweer toe! Eindelijk er vanaf! 

 

Op een week tijd zijn mijn borsten ook enorm veranderd en hebben ze meer natuurlijke hang gekregen. Vooral de linkerborst, die erg tubulair was vooraf, begint er normaal uit te zien. Ze wiebelen ook goed alle kanten uit en op mijn buik slapen gaat prima. Zalig !  

 

De onderpool van mijn linkerborst voel ik wel nog serieus trekken bij verschillende bewegingen, maar voor de rest geen pijntjes meer. 🥳

 

Littekens zien er wel verschrikkelijk uit, vooral onder mijn linkerborst omdat dit in totaal 8 weken is opengeweest. 😥 Hopelijk trekt dit bij, maar voor nu heel tevreden voor de rest. Liever deze littekens dan mijn voorsituatie. 😊

 

En terwijl ik op de operatietafel nog riep dat ik geen grote borsten wou, stond ik gisteren te denken van 'hmm volgende keer ga ik wat groter'. 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk @Amaryllis dat beide littekens dicht zijn nu! Jammer van de look, maar dat verdwijnt straks toch wel onder je borst? En inderdaad, dat zal ook vast nog wel wat bijtrekken. Wat fijn dat je ineens zo'n verandering ziet, zo'n natuurlijke hang. 

oh en zaaaaalig slapen op je buik, ik kan niet wachten! Af en toe lig ik wel op mijn buik, maar ik merk wel dat het bij mij nog niet te lang mag duren. Dan hop weer op de zij of rug.. Komt wel dus. Ik hou vertrouwen!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.