Ga naar inhoud

Bh tip om borsten bij elkaar te krijgen ???


me82

Aanbevolen berichten

Hallo ladirs

 

ik heb ik okt een borst vergroting gehad. Ben er op zich blij mee. Maar wil ze graag dichter bij elkaar (weet ook niet of dat misschien nog komt als ze definitief “goed staan”) 

heeft iemand een tip of tip voor goede bh...🤔 

heb vandaag een push up bh binnen gekregen. Maar die doet niet wat ik wil😩 

het jammere is dat ik nu niet kan passen in winkels .... 

heb 820cc gekregen dus het is natuurlijk ook wel redelijk wat om bij elkaar te “duwen”

ik hoor graag of er nog dames zijn die het “spleetjes decolleté “ missen...

 

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, me82 zei:

Hallo ladirs

 

ik heb ik okt een borst vergroting gehad. Ben er op zich blij mee. Maar wil ze graag dichter bij elkaar (weet ook niet of dat misschien nog komt als ze definitief “goed staan”) 

heeft iemand een tip of tip voor goede bh...🤔 

heb vandaag een push up bh binnen gekregen. Maar die doet niet wat ik wil😩 

het jammere is dat ik nu niet kan passen in winkels .... 

heb 820cc gekregen dus het is natuurlijk ook wel redelijk wat om bij elkaar te “duwen”

ik hoor graag of er nog dames zijn die het “spleetjes decolleté “ missen...

 

liefs 

Hoi hoi

 

een vergroting is een uitvergroting van je natuurlijke situatie. Je borsten dichter bij elkaar laten komen door een bh, is niet de bedoeling. Je kunt daarmee je herstel (in het eerste jaar) belemmeren. 
De meeste pc’s adviseren om geen push up te dragen, en al zeker het eerste jaar niet. 
 

Wees voorzichtig met dit soort dingen. Anders vraag het na bij je eigen pc, die is eindverantwoordelijk voor jouw genezing namelijk :)

 

In het eerste jaar verandert er sowieso nog vanalles, met de meeste veranderingen de eerste 3-6 maanden. 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.