Ga naar inhoud

Ronde of Anatomisch


Donpe

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik krijg een prothesewissel, 10 maart. Maar ik ben er voor mezelf nog niet helemaal uit of ik ronde wil of anatomisch. De meeste artsen zijn voor anatomisch.....maar mijn eerste waren rond was ik heel blij mee, nu heb ik anatomisch is ook wel mooi maar ik denk dat als je voor rond gaat dat die van boven mooier vol blijft zitten?! Of is dit niet waar?

Zucht....heeft iemand meningen hierover?Hoe meer hoe beter.... En ik hoop dat ik dan nog wel op tijd ben ivm bestellen van de protheses......want wil niet meer langer wachten....

Groetjes.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Protheses , zowel ronde als anatomische , hebben 'profielen' .

Met een hoog profiel heb je bovenaan meer vulling dan met een laag profiel .

Als je zegt dat 'de meeste artsen' voor anatomische zijn veronderstel ik dat je meerdere consults had en dat advies het meest naar voren kwam ? Want ik denk toch dat ronde het meest gebruikt worden .

Je hebt ongetwijfeld wel gezegt dat deze protheses rond zijn , heb je gevraagt waarom je anatomisch aangeraden wordt ?

Het is nml meestal een voorkeur van een patiënt , chirurg of kliniek ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik krijg een prothesewissel, 10 maart. Maar ik ben er voor mezelf nog niet helemaal uit of ik ronde wil of anatomisch. De meeste artsen zijn voor anatomisch.....maar mijn eerste waren rond was ik heel blij mee, nu heb ik anatomisch is ook wel mooi maar ik denk dat als je voor rond gaat dat die van boven mooier vol blijft zitten?! Of is dit niet waar?

Zucht....heeft iemand meningen hierover?Hoe meer hoe beter.... En ik hoop dat ik dan nog wel op tijd ben ivm bestellen van de protheses......want wil niet meer langer wachten....

Groetjes.....

Hey Donpe,

Je verhaal is me niet helemaal duidelijk, de hoeveelste wissel krijg je nu, je schrijft dat je eerst ronde had en nu anatomisch, dus dan zou je toch de voor- en nadelen van de twee soorten aan den lijve ondervonden moeten hebben? Of heb je nu ronde en kreeg je anatomische aangeraden voor je wissel? Als je zelf heel tevreden was over de ronde, dan zou ik persoonlijk terug voor rond gaan, of is er een reden dat ronde misschien nu niet meer zouden kunnen?

Veel succes met je beslissing in ieder geval! :D

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh kijk, dan weet ze toch wat ze liever zou willen zou ik zo denken, als je al ervaring hebt met beiden?! :unsure: Denk als ik het zo lees dat je toch meer tevreden was over je ronde, of niet? Dan zou ik gewoon terug voor rond gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.