Ga naar inhoud

Nikkie82 : 25 november 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

 

25-11 ben ik door Van Straaten geopereerd. Mentor 425 rond hoog profiel. Overmorgen ben ik 6 weken po 😃, heel blij mee!! Alleen maak ik me nog wel zorgen over het verschil; rechterkant zit de prothese duidelijk hoger en de plooi aan de onderkant ook. Hij lijkt zo een stuk kleiner. Ik weet dat het magische woord “geduld” is, maar wil toch vragen of iemand zich hierin herkend en dat het na 6 weken nog goedkomt? Ik moet nog een album aanmaken, ben het nog aan het uitvogelen... 

 

x Nikkie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nikkie82

 

Hoi hoi en nog gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Omdat je de operatie al hebt gehad, heb ik je topic verplaatst naar operatieverslagen, hier kun je nu als je dat leuk vind, je verslag nog neerzetten, maar ook alle verdere updates.

 

Het is heel normaal dat na 6 weken de borsten nog niet helemaal gelijk zijn, de borsten herstellen op hun eigen manier en tempo, en vaak is er 1 borst eigenwijs, dus geduld is echt het sleutelwoord. rond de 3 maanden  ( soms iets langer ) zie je eigenlijk pas het resultaat.

 

In de welkomsmail die je hebt gehad staat alles uitgelegd over foto's plaatsen etc.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.