Ga naar inhoud

Double bubble


quieroboobs

Aanbevolen berichten

Goedenmiddag dames, 

 

Pff ik vind het jammer dat ik onder dit kopje een topic open, graag zou ik jullie advies horen over onderstaand. 

 

21-07-20 was mijn boobday. Helaas direct na de OK niet zo blij mee, maar geduld haha! 

Kort samengevat heb ik eigenlijk alles wat me tegen stond onder het kopje geduld geschoven en maar gehoopt dat het zou veranderen. 

 

Nu goed 5 maand verder is dit helaas niet het geval en denk ik ook niet dat het gaat veranderen. 

Ze staan voor mij te ver uit elkaar, was ik al wel redelijk op voorbereid gezien mijn voorsituatie, maar niet verwacht dat het toch uiteindelijk zo ver zou zijn. 

Na ong 7 weken zag ik aan mijn linker borst een lijntje onstaan, soort van hele lichte double bubble? 

Kliniek gaf aan, geduld, zakt wrs wel weg. 

Dit is helaas alleen maar erger geworden. Is dit een double bubble? 

Ik vind dat ik aan beide borsten ook geen mooie onderpool heb, de huid staat daar strak lijkt het, waardoor de borst niet echt 'hangt'. 

 

Heeft dit met elkaar te maken? 

 

Zo zijn er nog meer etnische zaken wat ik niet mooi vind... Maarja daar is sowieso niks meer aan te doen. 

Het liefst zou ik morgen weer alles opnieuw doen... En dan anders... :(

 

Liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat het resultaat niet is wat je had gehoopt 🙁 ik zie het lijntje wat je bedoeld, ik heb geen idee of dit een double bouble is of gewoon nog een rand van het implantaat wat nog vanzelf weg zal gaan?  Heb je de fotos ook met de kliniek gedeeld? 
 

Ik heb zelf ook uit elkaar staande borsten (nog niet geopereerd) en heb inderdaad al begrepen dat dat lastig is aan te passen. 

Ik ben benieuwd naar je voorsituatie, zou ik toegang tot je album mogen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Goow zei:

Wat vervelend dat het resultaat niet is wat je had gehoopt 🙁 ik zie het lijntje wat je bedoeld, ik heb geen idee of dit een double bouble is of gewoon nog een rand van het implantaat wat nog vanzelf weg zal gaan?  Heb je de fotos ook met de kliniek gedeeld? 
 

Ik heb zelf ook uit elkaar staande borsten (nog niet geopereerd) en heb inderdaad al begrepen dat dat lastig is aan te passen. 

Ik ben benieuwd naar je voorsituatie, zou ik toegang tot je album mogen? 

Ik vind het heel vervelend voor je dat je ontevreden bent! Zelf heb ik ook uit elkaar staande borsten en ben dan ook benieuwd naar de voorsituatie. Zou ik misschien ook toegang mogen tot jouw album, @quieroboobs?

 

Wat betreft een double bubble kan ik je niet echt helpen helaas want ik heb pas over 2 weken mijn eerste operatie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Goow zei:

Wat vervelend dat het resultaat niet is wat je had gehoopt 🙁 ik zie het lijntje wat je bedoeld, ik heb geen idee of dit een double bouble is of gewoon nog een rand van het implantaat wat nog vanzelf weg zal gaan?  Heb je de fotos ook met de kliniek gedeeld? 
 

Ik heb zelf ook uit elkaar staande borsten (nog niet geopereerd) en heb inderdaad al begrepen dat dat lastig is aan te passen. 

Ik ben benieuwd naar je voorsituatie, zou ik toegang tot je album mogen? 

Nee heb nog niks naar de kliniek gestuurd...  Wilde eerst hier wat info opdoen. 

 

Bij wie ga jij je laten opereren? 

 

1 uur geleden, Arlandria zei:

Ik vind het heel vervelend voor je dat je ontevreden bent! Zelf heb ik ook uit elkaar staande borsten en ben dan ook benieuwd naar de voorsituatie. Zou ik misschien ook toegang mogen tot jouw album, @quieroboobs?

 

Wat betreft een double bubble kan ik je niet echt helpen helaas want ik heb pas over 2 weken mijn eerste operatie...

 

Heb jullie beide toegevoegd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Quieroboobs,

 

Ik weet niet of dit een dubbel bubbel is maar er is wel iets mis gelopen... het lijntje is inderdaad zichtbaar en dat lijkt me niet normaal... persoonlijk zou ik dit niet pikken en zou ik teruggaan naar de kliniek. Ik vind het wel heel spijtig voor je... zo zie je maar dat er toxh ook wel dingen kunnen mislopen met een operatie. Ik hoop dat het toch nog wegtrekt of dat het gecorrigeerd wordt door je arts. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-1-2021 om 20:52, Imke1991 zei:

Hoi Quieroboobs,

 

Ik weet niet of dit een dubbel bubbel is maar er is wel iets mis gelopen... het lijntje is inderdaad zichtbaar en dat lijkt me niet normaal... persoonlijk zou ik dit niet pikken en zou ik teruggaan naar de kliniek. Ik vind het wel heel spijtig voor je... zo zie je maar dat er toxh ook wel dingen kunnen mislopen met een operatie. Ik hoop dat het toch nog wegtrekt of dat het gecorrigeerd wordt door je arts. 

 

Ik vind het fijn om dit te lezen...  Was al bang dat ik me aan het aanstellen was. 

 

Ik heb net een mailtje naar de kliniek gestuurd... Erg benieuwd wat ze gaan zeggen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@quieroboobs ik begrijp wel wat je bedoeld. 
het lijkt echt wel op een double bouble, het is net alsof je de implantaat ook ziet zitten. 
en de onderpool lijkt net alsof het nog moet zakken ? Ik heb natuurlijk niet super veel verstand van , maar het lijkt alsof de implantaat hoger zit ofzo? 
Dit is zeker iets waar je mee terug moet gaan en hersteld moet worden. 

Ik ben ook wel benieuwd naar je voor situatie ? Ik neem aan dat je het lijntje niet had bij je voor situatie? 
Ik ben benieuwd naar het advies van de arts. 
 

gr. Linda 

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @quieroboobs

Ik snap wat je bedoelt... Maar dit is waarschijnlijk niet echt onder de noemer; double bubble te scharen.. 
Zoals ik het zie, is het de spier die deze vorm veroorzaakt.  Dit zou eigenlijk door je pc opgelost moeten worden... Na 5 maanden ben ik bang dat dit niet meer vanzelf weg trekt, al zijn de wonderen de wereld nog niet uit natuurlijk...


Ik dacht dat ik jou vooraf ook gesproken heb, maar niet meer hoe of wat.. Dus sorry als ik nu dingen zeg waar we het al eens over gehad hebben...
Had jij vooraf tubulaire borsten? Als ik zou kijk, zou ik haast zeggen dat dat het geval was... De pc moet in dat geval een speciale techniek toepassen (ik ben de naam kwijt) om het weefsel zo te 'bewerken' dat het beter 'valt'.. Dit is heel simpel en kort door de bocht gesteld, maar een goede pc kan dit!
Dus... dat wil zeggen, dat het eventueel ook kan zijn dat het je weefsel is dat niet goed 'gevormd' is na je operatie. Ook dit zou door de pc verholpen moeten worden, want dit is niet zomaar een esthetisch 'dingetje'.... 

Je had waarschijnlijk je borsten ook graag wat breder gehad om wat minder ruimte tussen je borsten te hebben. Dit zullen niet alle pc's zomaar doen, aangezien je met bredere prothesen, die meer naar het midden geplaatst zouden worden, ervoor zou zorgen dat je tepels naar buiten gaan wijzen. 
Uiteraard zijn er ook pc's die hier wel raad mee weten... Maar helaas niet elke pc....

Goed dat je het aangegeven hebt aan je kliniek, en zou zeker eens op gesprek gaan bij je eigen pc om te zien wat hij/zij ervan vindt.. Zegt hij/zij dat alles helemaal goed is en dat dit het beste is dat hij ervan kon maken, dan is het geen goede pc....
Dat zeg je hem natuurlijk niet :P maar zou dan wel zeker eerst eens voor een so gaan ergens, zodat je kunt horen hoe een andere pc er tegenaan kijkt...

Heel veel succes!!
En je weet me via pb te vinden als er nog dingen zijn die je wilt weten.

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Nog even wachten zei:

Ik moest ook wel een beetje aan deze post op instagram denken

https://www.instagram.com/p/CJjEqqPFwYF/?igshid=121ma3525dxdc

Dit is het niet. Dit heeft te maken met de borstplooi. 
 

11 uur geleden, Nog even wachten zei:

@best_boobie je bedoelt het klieven van het weefsel. Het losmaken van verkleefd weefsel en het zo vormen dat het mooi over de prothese valt.

Idd, maar ik kies er soms bewust voor dit niet te schrijven. Er wordt nogal eens gek gekeken door pc’s als mensen zeggen dat ze die ‘info’ van het ‘forum’ hebben 🙃


xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.