Ga naar inhoud

Vraagje


Daanmich

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen 

Ik heb eigelijk een vraagje ik ben geopereerd zou eigelijk 450 krijgen uiteindelijk maar 375 dat was al een erge teleurstelling ben nu 6.5 week po en mijn rechterborst is kleiner en staat hoger heb 5 Jan weer een afspraak heb ik eigelijk rechten omdat er zowel bij diana werd gezegt 450 bij de dokter zei die 425 op dag van operatie werd er getwijfeld tussen 425 en 400 en nu dan 375 graag wou ik weten of jullie dit ook meegemaakt hebben groetjes ps ben geopereerd bij diana gabriels door dokter gabrietz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hey @Daanmich
Ik heb je topic helemaal gemist zie ik...

Dit is wel een raar verhaal en eigenlijk zou zoiets volgens mij niet mogen hoor.. Er worden afspraken gemaakt en daar moeten ze zich aan houden, MAAR de afspraken zijn gemaakt door iemand zonder medische opleiding en hoeveel waarde we daar dan aan kunnen hechten is de vraag..... Een pc moet kunnen aangeven hoeveel er in past uiteindelijk, meestal met een armslag van een paar cc.... 
Dat er jou veel meer beloofd is dan er uiteindelijk in gekomen is, is niet goed te praten..

Je hebt ondertussen ook je gesprek gehad met de pc, neem ik aan? HOe gaat het nu met je borsten en hoe verliep alles verder?

Sorry dat ik na het reageren op je statusupdate, je topic totaal misgelopen ben!!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi bb 

Heb een gesprek gehad niet met diana 

Wel met gabrietz 

Als ik een bh aan heb is de ene borst dat ie er in past andere hangt er uit hij zei je moet er van genieten nou sorry kan im gewoon niet je moet blij zijn toch ik ben het niet ik zal foto mee sturen en vraag me af of het aan mij ligt op foto krijg ik het ook niet zo duidelijk maar ben ik de enige die het ziet ook als ik lig schuift de ene borst dat is de zwaartekracht werd er gezegt ik zeg dit gaat dalijk niet mooi zijn in een bh hij zegt trek je geen bh aan terwijl dit echt de reden was waarom Ik het heb laten doen 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.