Ga naar inhoud

Mac : 13 januari 2021 : Dr. van Selms : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

 

Nou ik heb ze hoor! M’n nieuwe vriendinnen 😂 Ben erg blij. Operatie geen supervlot blijkbaar, in een uurtje was het gepiept. Alleen dat compleet niks kunnen nu moet ik weer even aan wennen, merk ik. Al gaat dat vaak ook vrij snel weer beter, toch?

 

Er is uiteindelijk 335 cc Motiva Round Ergonomix ingegaan. Paste net mooi dicht zei van Selms, een maatje griste vond hij te. Nou prima, ik ga op zijn advies af. Zijn, van wat ik er nu van kan zien, borsten die passen bij mijn lijf. Zal morgen of zo ff een fotootje maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-3-2021 om 07:39, Anne4 zei:

 

 

Nou ik heb ze hoor! M’n nieuwe vriendinnen 😂 Ben erg blij. Operatie geen supervlot blijkbaar, in een uurtje was het gepiept. Alleen dat compleet niks kunnen nu moet ik weer even aan wennen, merk ik. Al gaat dat vaak ook vrij snel weer beter, toch?

 

Er is uiteindelijk 335 cc Motiva Round Ergonomix ingegaan. Paste net mooi dicht zei van Selms, een maatje griste vond hij te. Nou prima, ik ga op zijn advies af. Zijn, van wat ik er nu van kan zien, borsten die passen bij mijn lijf. Zal morgen of zo ff een fotootje maken :)

Hey @Anne4, wat fijn dat het zo vlot is gegaan. Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! En inderdaad ik kon al vrij vlot alweer wat doen. Alleen het slapen ging bij mij wat minder goed omdat ik pijn in me rug kreeg van op me rug slapen. Toen ik op controle kwam zei Selms dat ik gewoon op me zij had mogen slapen🤷. Al moet ik zeggen dat ik dat toch niet had gedurfd veelste bang dat je toch verkeerd draait in je slaap. Succes met je herstel. En ben erg benieuwd dus leuk als je een foto stuur. Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.