Ga naar inhoud

Mac : 13 januari 2021 : Dr. van Selms : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Ik ben een vrouw van 40 jaar die 17 jaar geleden een bv heb ondergaan. Ik had heel weinig 65 aa. Ik ben toendertijd naar linea aesthetica in België geweest bij de Adda, achteraf niet de beste keuze.( Ik weet niet welk merk en ik heb en geen operatieverslag)

Nu wil ik het goed doen en na rond vragen/ lezen. Ga ik voor de Selms bij de Jan van Goyen kliniek. Ik ben inmiddels op consult geweest en streef graag een natuurlijk ogende borsten en die lekker zacht voelen.Die ik nu heb zijn best stevig het is dat ze twee zwangerschappen mee zijn gegaan dat ze nu zachter zijn. Vandaar de keuze voor ergonomix. Dr Selms adviseert mij de full en 400cc zodat mijn cleavage gap mooier opgevuld word, nu vind ik daar te veel ruimte tussen zitten, wel zit mijn borstbeen vrij hoog waardoor hij wel wat beperkt word om ze heel dicht bij elkaar te brengen. Omdat ik al prothese heb kon ik niks passen, en vind het dan ook heeeel spannend hoe het gaat worden. Als er dames zijn met hetzelfde postuur en ergonomics 400cc zou ik die dan ook heel graag willen zien. Ik heb zelf een album aangemaakt met de huidige situatie. Ik ben 167 cm, 53 kg en mijn omtrek is inmiddels 70 cm. Na het lezen van het forum begon wat te twijfelen of ik niet beter voor de demi kan gaan maar Selms gaf aan dat full mooier word ivm vulling van de ruimte die ik nu al heb door me huidige implantaten. Zelf vind ik het mooi als er niet te veel bolling bovenop zit. Op 13 januari is het al zover, aftellen nu. Allemaal alvast een goed 2021 toegewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-12-2020 om 15:00, Nog even wachten zei:

Ik heb je voor foto's gezien. Moest denken aan @pambbg, zij heeft alleen wel 500cc full gekregen. Je kunt haar in een pb om foto's vragen, ze heeft geen album

Wat lief! @Mac zal je wat foto’s sturen.. Ik heb idd ook een wissel gehad om de ruimte tussen m’n borsten en de bolling bovenin te vergroten.

Helaas niet tevreden na mijn eerste keer en nu SUPER blij.. Nog elke dag!!! 
 

mag ik jouw foto’s zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje, desert-rose.

 

Spanning neemt nu wel toe. Ben blij als het woensdag is dan heb ik het maar weer gehad. Werd vorige week nog gebeld dat me collega waar ik mee gewerkt heb corona heeft😱. Gelukkig heb ik zelf een negatieve test maar is in deze tijd wel extra spannend of alles gewoon doorgaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mac

 

Gezonde zenuwen hoort erbij hoor meis, maar gaat helemaal goed komen, je bent in goede handen.

 

Gelukkig dat jouw test negatief is, want inderdaad in deze tijd loopt alles zo raar.

 

Probeer een beetje afleiding te zoeken, nog even je huis een beetje poetsen,  etc en voor je het weet heb je je nw boobs.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mac!

 

 

23 dec ben ik geopereerd bij dr van Selms, 375cc en 400cc motiva ergonomix full. Ben wel iets zwaarder dan jij (168cm en 63kg). Ik zal je toevoegen aan mijn album. 
 

Mijn ervaring met de kliniek en arts is tot nu toe vlekkeloos en heel er goed! Herstel gaat ook voorspoedig. 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Shanmil zei:

Hi Mac!

 

 

23 dec ben ik geopereerd bij dr van Selms, 375cc en 400cc motiva ergonomix full. Ben wel iets zwaarder dan jij (168cm en 63kg). Ik zal je toevoegen aan mijn album. 
 

Mijn ervaring met de kliniek en arts is tot nu toe vlekkeloos en heel er goed! Herstel gaat ook voorspoedig. 

 

Liefs

hoi zou ik met je mee mogen kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Shanmil zei:

Hi Mac!

 

 

23 dec ben ik geopereerd bij dr van Selms, 375cc en 400cc motiva ergonomix full. Ben wel iets zwaarder dan jij (168cm en 63kg). Ik zal je toevoegen aan mijn album. 
 

Mijn ervaring met de kliniek en arts is tot nu toe vlekkeloos en heel er goed! Herstel gaat ook voorspoedig. 

 

Liefs

Hey Shanmil, ik heb even gekeken en je verslag gelezen, ziet er mooi uit. En wat fijn dat het vervroegd werd. Ik heb je ook toegevoegd aan Mijn album kan je na de 13e het resultaat zien. Sterkte met het herstel. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 5-1-2021 om 18:32, Shanmil zei:

Hi Mac!

 

 

23 dec ben ik geopereerd bij dr van Selms, 375cc en 400cc motiva ergonomix full. Ben wel iets zwaarder dan jij (168cm en 63kg). Ik zal je toevoegen aan mijn album. 
 

Mijn ervaring met de kliniek en arts is tot nu toe vlekkeloos en heel er goed! Herstel gaat ook voorspoedig. 

 

Liefs

Mag ik ook een kijkje nemen in je album? Op 4 maart wordt ik geopereerd door Dr. van Selms

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Diana1984!!, Je wil toch graag bij @Shanmiltoegevoegd worden? Dat neem ik aan, want bij mij ben je al toegevoegd. Als je iemand niet tagt dan zien ze niet dat je wat vraagt terug stuurt. Je kan taggen door  eerst @ in te tikken en dan de naam zonder hoofdletter ander pakt hij het niet geloof ik. Zag net pas dat je in je eigen topic  op mij terug reageerde maar dit had ik niet gezien. Gisteren heb ik foto toegevoegd en straks zal ik me verslag nog even tikken. Ben zelf heel blij met mijn keuze voor Selms. Fijn weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Mac, je hebt helemaal gelijk. Vanaf mijn telefoon is het ook zo onoverzichtelijk. Had je hiervoor Anatomische proteses? 

Hoe is het met je? heb je veel last van mijn gehad?

 

En @Shanmil Zou ik met jou mogen meekijken?

 

Zelf twijfel ik nog steeds of ik voor de ergnonomix full of gewoon round moet gaan. Round vind ik soms net 2 ballen die erop geplakt zitten alleen het volume bovenin vind ik wel mooier.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, Diana1984!! said:

Hoi @Mac, je hebt helemaal gelijk. Vanaf mijn telefoon is het ook zo onoverzichtelijk. Had je hiervoor Anatomische proteses? 

Hoe is het met je? heb je veel last van mijn gehad?

 

En @Shanmil Zou ik met jou mogen meekijken?

 

Zelf twijfel ik nog steeds of ik voor de ergnonomix full of gewoon round moet gaan. Round vind ik soms net 2 ballen die erop geplakt zitten alleen het volume bovenin vind ik wel mooier.

 

 

Hoi hoi, 

ik heb je toegevoegd ☺️ Zal kijken of ik vanavond nog een foto kan uploaden. 
liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Mac Hoe is jouw operatie gegaan? Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet. Ik ga zeg 1 maart voor een wissel van 215 mentor anatomisch naar 300 of 325 motiva ergonomix. Maar twijfel nog over de maat... ben 1.70 en weeg 55 kg. 

Als ik in jouw album mag meekijken, heel graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-1-2021 om 12:37, Diana1984!! zei:

Hoi @Mac, je hebt helemaal gelijk. Vanaf mijn telefoon is het ook zo onoverzichtelijk. Had je hiervoor Anatomische proteses? 

Hoe is het met je? heb je veel last van mijn gehad?

 

En @Shanmil Zou ik met jou mogen meekijken?

 

Zelf twijfel ik nog steeds of ik voor de ergnonomix full of gewoon round moet gaan. Round vind ik soms net 2 ballen die erop geplakt zitten alleen het volume bovenin vind ik wel mooier.

 

 

Hey Diana, alles gaat goed met me het herstel valt me reuze mee, 1e bv was echt pittiger. Donderdag heb ik de controle en kan dan ook zien hoe de littekens zijn geworden.

Zelf ben ik heel blij met de ergonomics het voelt nu al heel zacht, de vorige keer had ik cohesieve anatomische implantaten. Dan is het echt een wereld van verschil. Nu viel ik ze bewegen als ik loop, toen echt niet. Ik was vorige keer super blij dat ik eindelijk boobs had maar vond het wel jammer hoe het voelde en nu met me nieuwe voelen ze ook geweldig. 

Heb je al een data wanner je wissel plaats vind?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Rkrs, ik heb je toegevoegd aan Mijn album. Waar laat je je wissel doen? Ik ben voor wat meer cc gegaan zodat het gat tussen me twee borsten wat meer opgevuld werd, Selms gaf aan dat ze de vorige keer wat te smalle protheses hebben gebruikt waardoor dit het geval was. Ben super blij dat ik het advies heb opgevolgd want heb nu veel mooier decolleté. Operatie is allemaal goed gegaan, wel zijn ze langer met me bezig geweest omdat me oude protheses uiteindelijk toch helemaal kapot bleken te zijn 😞. Gelukkig was ik in goede handen en is het nu allemaal netjes weg gehaald. Herstel is me erg meegevallen.

Succes met je keuze.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Rkrs, dat is toevallig ik was gisteren ook bij Selms langs ( voor controle). Hoe is het gegaan, ben je er al uit wat het gaat worden? Wat betreft dat het zo snel zacht al is hoorde gisteren van Selms dat hoe mijn borsten nu zijn, ze ook blijven. Met een wissel gaat blijkbaar alles veel sneller. Afgelopen dagen zijn me borsten ook wel echt geslonken merk ik. Nu voel ik ze ook niet meer bewegen tijdens het lopen, was dus het vocht helaas🙄. Maar lekker zacht zijn ze zeker nog. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het was verrassend... de eerste keer adviseerde hij 325 demi, nu 335 of 355 full 😳 Klikt zoveel ineens! 
 

maar hij zette het af tegen mijn huidige prothese en zei dat als ik demi kies ik er alleen in de breedte op vooruit ga en in projectie niets. 
 

tja, da’s nou ook weer niet de bedoeling. Ik wil bescheiden, maar om zo’n uitgave te doen en er nauwelijks woest van te zien, is natuurlijk stom.

 

maar ik vind het zo lastig vergelijken. Bij de een lijkt 355 huge, bij de ander mini. 
 

Maar bij jou nu al geslonken dus? Hm.. dan toch maar de grootste kiezen dan 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-1-2021 om 18:48, Anne4 zei:

Nou, het was verrassend... de eerste keer adviseerde hij 325 demi, nu 335 of 355 full 😳 Klikt zoveel ineens! 
 

maar hij zette het af tegen mijn huidige prothese en zei dat als ik demi kies ik er alleen in de breedte op vooruit ga en in projectie niets. 
 

tja, da’s nou ook weer niet de bedoeling. Ik wil bescheiden, maar om zo’n uitgave te doen en er nauwelijks woest van te zien, is natuurlijk stom.

 

maar ik vind het zo lastig vergelijken. Bij de een lijkt 355 huge, bij de ander mini. 
 

Maar bij jou nu al geslonken dus? Hm.. dan toch maar de grootste kiezen dan 😄

Ik vond 400cc ook erg groot klinken voor mij maar dat is het nu echt niet.

Ik zou zeggen doen die grotere. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.