Ga naar inhoud

Mary : 2 maart 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Mary : 2 maart 2011 : dr. Damen : Wellnesskliniek : Genk

Woensdag 2 maart moet ik naar Belgie, Wellnesskliniek voor een borstvergroting.

Op Advies van de pc krijg ik 425cc.

Ik vidn het kei spannend en kan niet meer wachten. tuurlijk ben ik nerveus over de operatie maar het is niet dat ik me echt kei druk maak..maak me eigen meer druk om dat ze niet te groot gaan worden! heb namelijk nu een B en wilde 1 maat tot 1,5maat groter! en de PC heeft de implantaatervoor gehouden en zag en netjes uit. maar ben nu toch erg bang dat ze te groot gaan worden, omda ze meeste mensen rond de 300cc doen.

miss dat er nog mensen zijn die een advies kunnen geven en/of hun ervaring willen delen over de operatie bij dhr. Damen in de Weelnesskliniek.

Mary

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Mary,

Welkom op het Borstenforum!:D

Het verschilt heel erg van persoon tot persoon hoe het uit zal pakken qua cc's en de cupmaat die je krijgt :rolleyes:

En jouw pc zal dat het beste kunnen inschatten :35:

Ook is het heel anders als het aantal cc's daadwerkelijk in je borsten zit in vergelijking met op de borst 'passen'.

Komt allemaal wel goed en vertrouw op je pc!

Heel veel succes morgen! :71:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

nou 2 maart ben ik geopereerd in Genk. ben heel erg tevreden over de gastvrijheid van deze kliniek.

de operatie liep ook voorspeodig...heb trouwens toch voor de 425cc gekozen..

maar ik wist niet dat ik er zoveel spierpijn aan zou over houden... de zwelling was gisteren erger dan vandaag.. en kan niet wachten op het resultaat!!!!!!

heb ook spierverslappers maar die heb je echt ndig...

zoals ik al zei heb nu nog pijn in me lijf maar kan nie wachten op het resultaat!!

XX mary

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Mary,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs :1big_boobs:

Wat fijn om te lezen dat je goed geholpen bent en het allemaal goed is gegaan.

Heel veel sterkte met je herstel :71:

En geduld is een schone zaak ^_^

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe gaat het met je ondertussen,

Ik ben zelf op 10november geopereerd door dr damen maar moest wegens een lek aan de rechterprothese vorige vrijdag terug onder het mes,alles ziet er goed uit ondertussen..het voelt wel raar aan omdat er nu maar 1borst is gedaan..ben zelf ook tevreden over hoe ze mij ontvangen hebben en behandeld hebben..ik kan zelf al goed op mijn buik slapen al van de 3de dag dus het valt allemaal goed mee..hopelijk voor jou ook :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

gaat het een beetje met de pijn? Ik hoop dat het een beetje gaat...?

Ik moet wel zeggen dat ik toch een beetje bang heb voor die tape of strakke band... Ik heb vaak gelezen dat dokter damen er gebruik van maakt... En dat het heel erg strak is en veel pijn veroorzaakt... Is dat zo?

Grtjes x x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.