Ga naar inhoud

Borstvergroting DR Damen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal..geen idee of ik dit goed doe ..want ik ben nog nieuw op dit forum 😇✌️Ik ben 22 dec geopereerd,en nu al erg tevreden! 
het word elke dag een stukje mooier en minder gezwollen,,wel vraag ik mij af ,is het normaal dat ze in de avond weer meer opzetten,lijkt wel op stuwing 🤣,,verder heb ik helemaal geen pijn ,valt mij erg mee allemaal! Alleen slapen op m’n rug is waardeloos omg!,oja en ik kwam van een b cub ..en daar is 360 cc ingegaan ,zijn er meer vrouwen die dat hebben ? Ben er nieuwsgierig naar de resultaten 😍en wat is de uiteindelijke cup maat ...heel erg bedankt vast 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames 

ik Ben HDM en ik ben 35 jaar , moeder van 4 meiden 😇

ik had 75 b (weinig volume )

en nu 360 cc rond achter de spier ,,ben zeer benieuwd hoe ze uiteindelijk worden en wat de uiteindelijke cub maat is 😊 ik ben wel super tevreden ,zie het elke dag mooier worden en wat een lieve chirurg Dr Damen !! Echt een aanrader

pijn is ook goed te doen valt mij alles mee ,,alleen lijken ze in de avond weer meer op te zetten en hard te worden ..(lijkt op stuwing🤣) is dat normaal,,of heb ik dan toch te veel gedaan 🙈 en ik heb een baby van 7 maanden oud ..wanneer mag ik haar weer zelf vasthouden ?? Ik mis het zo pak haar normaal altijd op om lekker te knuffelen en fles te geven ect 

liefs HDM 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-12-2020 om 21:44, hdm zei:

Hallo dames 

ik Ben HDM en ik ben 35 jaar , moeder van 4 meiden 😇

ik had 75 b (weinig volume )

en nu 360 cc rond achter de spier ,,ben zeer benieuwd hoe ze uiteindelijk worden en wat de uiteindelijke cub maat is 😊 ik ben wel super tevreden ,zie het elke dag mooier worden en wat een lieve chirurg Dr Damen !! Echt een aanrader

pijn is ook goed te doen valt mij alles mee ,,alleen lijken ze in de avond weer meer op te zetten en hard te worden ..(lijkt op stuwing🤣) is dat normaal,,of heb ik dan toch te veel gedaan 🙈 en ik heb een baby van 7 maanden oud ..wanneer mag ik haar weer zelf vasthouden ?? Ik mis het zo pak haar normaal altijd op om lekker te knuffelen en fles te geven ect 

liefs HDM 

Hoi, als eerste welkom op dit forum :43:

Ja dat stuwing gevoel in de avond is heel normaal, heb ik nu ook nog vaker last van en ben al acht weken po.

Ik weet niet wat jou pc je heeft aangeraden met tillen ed en ik mocht de eerste 6 weken niet zwaarder dan 5 kilo tillen. Ik zou als ik jou was de eerste zes weken rustig aan doen zodat jij en je borsten goed kunnen herstellen, want je hebt ook nog wonden van binnen. 
Ja spannend hè wat je uiteindelijk cup maat gaat worden, ik weet ook nog niks nog 4 weekjes de po beha aan. Ben je wel al een beetje gewend aan je borsten?

liefs Anouk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anouk ,sorry voor de late reactie 🙈ik zie het nu pas ,,ik ben begin er al aan te wennen ja ,,gaat steeds beter! Ze worden gelukkig ook al zachter en zijn al meer gezakt ..ik moet dinsdag voor controle en om de hechtingen te verwijderen,,ook dat vind ik best spannend..geen idee hoe mijn littekens eruit zien ?,verder word het stuwing’s gevoel wel al minder..ik merk het nog wel als ik ga liggen of als ik toch iets te veel gedaan heb 🙈..blijft lastig voor mij om rust te nemen grrr...het is dan ook vooral mijn linker borst die reageert?,,en hoe gaat het met jou ..ben jij blij met je borsten☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, hdm zei:

Hoi Anouk ,sorry voor de late reactie 🙈ik zie het nu pas ,,ik ben begin er al aan te wennen ja ,,gaat steeds beter! Ze worden gelukkig ook al zachter en zijn al meer gezakt ..ik moet dinsdag voor controle en om de hechtingen te verwijderen,,ook dat vind ik best spannend..geen idee hoe mijn littekens eruit zien ?,verder word het stuwing’s gevoel wel al minder..ik merk het nog wel als ik ga liggen of als ik toch iets te veel gedaan heb 🙈..blijft lastig voor mij om rust te nemen grrr...het is dan ook vooral mijn linker borst die reageert?,,en hoe gaat het met jou ..ben jij blij met je borsten☺️

Hoi hoi, ik sorry voor mijn late reactie, ja met mij alles prima nog steeds soms een stuwing gevoel, en helemaal klaar met de po beha en die speciale beha. Op zich ben ik blij met de borsten, alleen even afwachten hoe het achter een aantal

maanden is. Je weet wel, vrouwen en een beeld voor zich hebben😂

Ik had ook zo’n moeite met bijna niks doen en dingen altijd moeten vragen, dus kan het me helemaal voorstellen. En nu denk ik vaker moest ik me nog maar eens rustig houden 🤣

Komt helemaal

goed, en tja we kunnen toch geen beha’s gaan passen 😆 

En als je je kleintje nu op een kussen legt zodat je haar wel de fles kan geven, kan me voorstellen dat je alles daaraan nu mist, nog even en dan mag je week alles.

Liefs Anouk 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.