Jump to content

Recommended Posts

Hi Dames,

Ik ben Alexandra 28 jaar en vandaag super blij want de afspraak is gepland, maar ik twijfel nog enorm over de maat keuze implantaat. Ik gekozen voor de motiva ergonomix en omdat de breedte van mijn borst wat groter is wordt de lengte van de protese 13 cm. Dan is de keuze 360 mini of 425 demi. Zijn er toevallig dames die dit ook hebben gehad of eventueel dames die dezelfde maten hebben. Zou zo graag een soort van voorbeeld willen zien in maten. Ik heb nu een kleine B cup en ik wil graag wat meer borst maar ook niet te veel borst. Zou een 425 demi te groot zijn? of wordt een 360 mini nou te klein na een tijd omdat er gezegd wordt je moet altijd voor groter kiezen....help

Groetjes Alexandra

Lastig hé die keuzes. Ik heb precies hetzelfde. Ik heb nu ook een B cup. PC gaf aan 425 cc demi of 475 cc demi waarbij haar voorkeur 475 is. Ik ben 1.54 en 52 kg en vraag me af of dat niet te groot wordt. Iedereen zegt altijd zo groot mogelijk gaan, maar ik twijfel toch ook nog. Succes met je keuze! 

• Like 1

Hi, ik zag bij een andere post dat je naar dr. Van der Pot gaat. Ik ben ook door hem geopereerd. Als je zijn insta hebt bekeken kun je zien dat hij altijd uitgaat van de bouw van jouw lichaam. Hij vult ze prachtig op in de breedte en afhankelijk van wat jij mooi vindt kiest hij de projectie erbij. Heb je ook foto's meegenomen van wat je mooi vindt?

Ik had als 1e adcies 625cc gekregen, schrok me de blubber, dacht dat hij 300 ofzo zou gaan voorstellen..Heb voor een maatje minder in de breedte gekozen ivm het gewicht en mijn nekklachten. Ik ben er super blij mee, en die 625cc had ook prima gepast.

Ik ben zelf nog een keer terug geweest om te passen bij de assistent. Dr vd Pot kwam toen nog even snel meekijken en zo samen besloten. Wellicht is dat een optie voor je? 

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.