Ga naar inhoud

Anniebooby : 9 januari 2021 : Dr. van Hal : Boerhaave


Aanbevolen berichten

2 hours ago, Anniebooby said:

Goedemorgen! 
alweer een week na de operatie. Toch snel gegaan! Voel me steeds meer de oude. M’n eigen jas aantrekken is nog niet zo makkelijk. Het is ook wel een beetje en strakke jas.. ik voel dan net of m’n borstspier trekt aan m’n borstbeen.. gek gevoel 😉 

autorijden en fietsen doe ik nog niet hoor. Dat probeer ik over een week wel weer. Nu mogen we ook niet echt overal heen dus dat scheelt 😉 

vannacht helemaal door geslapen maar m’n bh was wel verschoven naar boven dus de rand zat precies op m’n litteken en dat deed toch wel zeer.. 

af en toe steekjes in m’n borsten (wisselend) of tintelingen. Zal er allemaal wel bij horen 😁 

Morgen naar de kliniek terug voor de pleisters en hechtingen. 
groetjes! 

Gelukkig gaat alles goed. Ja die steken en tintelingen heb ik ook. Steken alleen rechts onder de borst bij litteken... Dat tintelen en branden had iets met herstellende zenuwen te maken las ik. Gevoel komt bij mij ook steeds meer terug merk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-1-2021 om 10:27, Anniebooby zei:

Goedemorgen! 
alweer een week na de operatie. Toch snel gegaan! Voel me steeds meer de oude. M’n eigen jas aantrekken is nog niet zo makkelijk. Het is ook wel een beetje en strakke jas.. ik voel dan net of m’n borstspier trekt aan m’n borstbeen.. gek gevoel 😉 

autorijden en fietsen doe ik nog niet hoor. Dat probeer ik over een week wel weer. Nu mogen we ook niet echt overal heen dus dat scheelt 😉 

vannacht helemaal door geslapen maar m’n bh was wel verschoven naar boven dus de rand zat precies op m’n litteken en dat deed toch wel zeer.. 

af en toe steekjes in m’n borsten (wisselend) of tintelingen. Zal er allemaal wel bij horen 😁 

Morgen naar de kliniek terug voor de pleisters en hechtingen. 
groetjes! 

Nou klinkt goed! Lees momenteel allemaal positieve verhalen op het form, fijn dat herstel bij (bijna) iedereen zo goed gaat. 
Benieuwd hoe het morgen gaat. 
Ben je hele week vrij geweest? 
Voor nu fijne dag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat je herstel zo voorspoedig gaat 🥳

Ik ben nu precies 2 weken po en voel me ook steeds meer de oude.

De onderkant is bij mij nog helemaal verdoofd, heb jij dat ook?

En overgevoelige tepels haha maar dat zou met een paar weken ook weer normaal moeten voelen maar mag zeker niet klagen, is me zo meegevallen allemaal! 

 

Succes verder met herstellen en als je een album hebt aangemaakt zou ik graag mee spieken! 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marietjuh

oh die overgevoelige tepels herken ik enorm! Zelfs onder de douche is het lastig met die uitstekende gevoelige knopjes 🥴 en het gevoelloze aan de onderkant heb ik ook ☝🏻

maar morgen alweer 2 weken. Stiekem die ik toch soms te veel. Zo lastig om altijd alles te vragen. Gister te veel gelopen en door m’n stevige loop voel je dan de onderkant trekken of juist hangen..

maar vannacht werd ik dus wakker dat ik m’n arm boven m’n hoofd had. Zo sliep ik voor de operatie ook altijd.. Dat is toch lastig.. kan dr niks aan doen. Maar ben bang dat dat niet goed is voor het herstel. 

maar verder gaat het gelukkig goed! 
 

hoe gaat verder met iedereen? 
 

😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-1-2021 om 07:57, Anniebooby zei:

@Marietjuh

oh die overgevoelige tepels herken ik enorm! Zelfs onder de douche is het lastig met die uitstekende gevoelige knopjes 🥴 en het gevoelloze aan de onderkant heb ik ook ☝🏻

maar morgen alweer 2 weken. Stiekem die ik toch soms te veel. Zo lastig om altijd alles te vragen. Gister te veel gelopen en door m’n stevige loop voel je dan de onderkant trekken of juist hangen..

maar vannacht werd ik dus wakker dat ik m’n arm boven m’n hoofd had. Zo sliep ik voor de operatie ook altijd.. Dat is toch lastig.. kan dr niks aan doen. Maar ben bang dat dat niet goed is voor het herstel. 

maar verder gaat het gelukkig goed! 
 

hoe gaat verder met iedereen? 
 

😘

Haha echt he.. ik dek onder de douche de straal boven de boobs ook een beetje af met mijn hand 😂

Dan lopen wij redelijk gelijk op. Herkenbaar! Omdat het zo goed gaat merk ik dat ik soms nét iets teveel doe en dan voel ik het een beetje trekken en strakker worden dus moet dat ook eigenlijk niet doen.

Ik lig ook veel met mijn handen boven mijn hoofd in bed en ben al heel vaak zo wakker geworden.

Ben natuurlijk geen arts maar ik denk niet dat het kwaad kan als je in liggende positie bent want dan is er geen zwaartekracht en zit je als het ware niet "boven je macht". Het voelt voor mij ook prima wanneer ik lig maar niet als ik rechtop sta.

 

Fijn om te horen dat het verder goed gaat!

Als je een album hebt zou ik graag mee kijken. Als je wilt voeg ik je toe aan de mijne.. ga dit weekend weer nieuwe pics uploaden 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Marietjuh zei:

Haha echt he.. ik dek onder de douche de straal boven de boobs ook een beetje af met mijn hand 😂

Dan lopen wij redelijk gelijk op. Herkenbaar! Omdat het zo goed gaat merk ik dat ik soms nét iets teveel doe en dan voel ik het een beetje trekken en strakker worden dus moet dat ook eigenlijk niet doen.

Ik lig ook veel met mijn handen boven mijn hoofd in bed en ben al heel vaak zo wakker geworden.

Ben natuurlijk geen arts maar ik denk niet dat het kwaad kan als je in liggende positie bent want dan is er geen zwaartekracht en zit je als het ware niet "boven je macht". Het voelt voor mij ook prima wanneer ik lig maar niet als ik rechtop sta.

 

Fijn om te horen dat het verder goed gaat!

Als je een album hebt zou ik graag mee kijken. Als je wilt voeg ik je toe aan de mijne.. ga dit weekend weer nieuwe pics uploaden 😘

Oohh echt, ik vind het heerlijk die douche. Mijne zijn juist minder gevoelig nu als ervoor. Voorheen werd ik echt gek als mn vriend maar naar mn tepels wees. 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, BonnyBastian zei:

Oohh echt, ik vind het heerlijk die douche. Mijne zijn juist minder gevoelig nu als ervoor. Voorheen werd ik echt gek als mn vriend maar naar mn tepels wees. 😂

Grappig dat het bij jou net andersom is 🤣

Gevoeligheid wordt nu met de dag een klein beetje minder.. of ik begin eraan te wennen, kan ook :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Goedemorgen! 
 

ja hier gaat alles goed! 😁 morgen alweer 6 weken. Mag weer langzaam starten met sporten! Maar weet niet precies waar ik mee moet beginnen. Voor m’n gevoel vanaf 0.. 🤪 

maar slapen gaat sinds ik op m’n zij lig ook lekker! Wel met een kussen ertegen en snachts slaap ik in een andere bh dan overdag. Ik heb een wat sterkere met voor sluiting voor overdag. 
Mag ook beginne met smeren voor het litteken (nu al vergeten 🙈) maar het gaat gelukkig erg goed! 
moet alleen nog aan de nieuwe bikini’s maar doe dat graag even in een winkel want een berg bestellen en dan thuis dat wordt niks 😂 

 

hoe is het met jou @BonnyBastian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het goed gaat😊 en dat slapen al zo lukt. 
 

Haha ja heel logisch, kan me voorstellen dan je dan liever in het moment genoeg dan dat je steeds op je telefoon kijkt🤣 ik merk ook hoe dichterbij de datum komt, hoe meer ik hierop zit🙈

 

Welke spiergroepen vind je het belangrijkst? Ik heb voeding & diëtetiek gestudeerd met orthomoleculaire therapie als certificaatje ernaast. Ik heb me nu 8 jaar verdiept in fitness dus misschien kan ik je isolatie oefeningen aanraden waarmee je tenminste goed je booty of buik pakt en borsten/armen ontlast? (Dat zijn mijn focus groepen tenminste hahahaha) vandaar de vraag; wat wil je snel in shape? Dan kan je met minimale oefeningen optimaal resultaat krijgen.
 

Sowieso bij been/bil oefeningen zijn weerstandsbanden echt top om toe te voegen naast de normale gewichten voor die extra butt squeeze burn. Hiermee versterk je alleen die spiergroep die je traint en zet je geen spanning op je bovenlijf (Mits je je bekken goed stabiel houdt) 
 

ik hoorde je over lege stangen, dus door het stangen deel neem ik in dit verhaal aan dat je snapt wat ik zeg hahaha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minutes ago, Elis1994 said:

Wat fijn dat het goed gaat😊 en dat slapen al zo lukt. 
 

Haha ja heel logisch, kan me voorstellen dan je dan liever in het moment genoeg dan dat je steeds op je telefoon kijkt🤣 ik merk ook hoe dichterbij de datum komt, hoe meer ik hierop zit🙈

 

Welke spiergroepen vind je het belangrijkst? Ik heb voeding & diëtetiek gestudeerd met orthomoleculaire therapie als certificaatje ernaast. Ik heb me nu 8 jaar verdiept in fitness dus misschien kan ik je isolatie oefeningen aanraden waarmee je tenminste goed je booty of buik pakt en borsten/armen ontlast? (Dat zijn mijn focus groepen tenminste hahahaha) vandaar de vraag; wat wil je snel in shape? Dan kan je met minimale oefeningen optimaal resultaat krijgen.
 

Sowieso bij been/bil oefeningen zijn weerstandsbanden echt top om toe te voegen naast de normale gewichten voor die extra butt squeeze burn. Hiermee versterk je alleen die spiergroep die je traint en zet je geen spanning op je bovenlijf (Mits je je bekken goed stabiel houdt) 
 

ik hoorde je over lege stangen, dus door het stangen deel neem ik in dit verhaal aan dat je snapt wat ik zeg hahaha. 

Hoi Ellis! Ik lees dit bericht toevallig en ik wil het sporten ook weer oppakken en mijn billen en buik ook graag trainen. Heb jij toevallig goede oefeningen dan? Ik vind het lastig om mijn borst niet te belasten... Planken en donkey kicks etc durf ik namelijk nog niet. Vooral bij buik oefeningen loop ik vast, staand kan ik nog aardig wat voor benen verzinnen... Heb je voor mij tips? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lijkt me ook super lastig als je een routine voor jezelf hebt.. vaak pak je onbewust altijd wat borst en armen mee🤓😩

 

Voelt op je rug liggen als een optie voor je? Voor ik advies afsteek hahaha. Dan zijn er best wat opties voor je buik. 
 

Als op je rug liggen kan, en eventueel met je bovenrug op een bank/bed lukt je ook. Dan kan je behoorlijk wat buik en billen varianten doen!

 

En wanneer op je zij liggen een optie is, kan je nog meer bil isolatie met bijvoorbeeld side clams en een resistance band bij je knieën.

 

let me know wat voor je gevoel een prettige houding is! Met al deze houdingen heb je opties waarbij je je borst/armen volledig ontlast. Het is net even wat je zelf al prettig vind met je lighouding qua wondjes. Dan kan ik je oefeningnamen sturen of linkjes🐯 

 

Groetjes🌸

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Elis1994 zei:

Ja lijkt me ook super lastig als je een routine voor jezelf hebt.. vaak pak je onbewust altijd wat borst en armen mee🤓😩

 

Voelt op je rug liggen als een optie voor je? Voor ik advies afsteek hahaha. Dan zijn er best wat opties voor je buik. 
 

Als op je rug liggen kan, en eventueel met je bovenrug op een bank/bed lukt je ook. Dan kan je behoorlijk wat buik en billen varianten doen!

 

En wanneer op je zij liggen een optie is, kan je nog meer bil isolatie met bijvoorbeeld side clams en een resistance band bij je knieën.

 

let me know wat voor je gevoel een prettige houding is! Met al deze houdingen heb je opties waarbij je je borst/armen volledig ontlast. Het is net even wat je zelf al prettig vind met je lighouding qua wondjes. Dan kan ik je oefeningnamen sturen of linkjes🐯 

 

Groetjes🌸

 

Wat handig Ellis, ik ben nog geen 6 weken maar ik denk er nu al over na hoe ik ooit weer moet beginnen! 😆 

 

Misschien kan je een topic maken met oefeningen na een bv haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.