Ga naar inhoud

Anniebooby : 9 januari 2021 : Dr. van Hal : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallootjes dames! 
Ik lees al een poosje mee. Zie mooie resultaten dus ook de spreekwoordelijke knoop door gehakt ☺️ 
 

ik ben 33 jaar en had vroeger een grote D cup. Maar na 3 kinderen en borstvoeding, aankomen en afvallen is er nu heul weinig van over.. 

voor m’n gevoel kan ik zo echt niet verder met m’n leven 😂 

 

Ben al op consult geweest bij dokter van Hal bij de Boerhaave kliniek. Echt super gesprek en ze is heel erg aardig. 
had haar naam nog niet voorbij zien komen dus vond dat wel een beetje spannend. 
zij adviseerde mij bij de ene borst 450cc en de andere heeft ze 3 pas protheses voor besteld om dat mijn borsten zo van elkaar verschillen dat ze tijdens de operatie kijk welke dat het wordt. 
gelukkig kon het voor de spier.

 

ik heb dus nog geen operatie datum. Kon wel voor eind januari kiezen maar ik ben kapster en zit nu in lockdown. Dus heb stiekem nog een klein hoopje dat ik binnen nu en 2 weken nog gebeld wordt dat er een plekje is gekomen. 
Ik werk voor mezelf dus nu is het wel fijn dat ik echt m’n rust kan pakken. Anders ga ik toch snel weer werken. En heb toch begrepen dat je wel even je rust nodig heb 😉 

 

verder hier al mensen die geopereerd zijn bij van Hal? Of ook een gesprek gehad hebben? 
 

even m’n voor foto en gekozen maat 
Oja ik ben 171cm en Weeg 70 kilo 

 

groetjes! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier op het forum! :D 

Goh, zo had ik er zelf nog niet over nagedacht maar dan is de lockdown ergens wel een 'voordeel'. Zou super zijn als ze nog een plekje voor je hebben. Boerhave kliniek zie ik vaker voorbij komen, maar neus vooral rond op het forum er is al onwijs veel getikt door andere meiden :). 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ik hoop dat je snel wordt gebeld. Dat zou natuurlijk fantastisch uitkomen.

Wij hebben ongeveer dezelfde lengte en gewicht. Wordt jij ook gelift?

Weet jij wat je borst breedte is? Dat maakt erg uit hoeveel cc er nodig is.

 

Ik ben 14 december geopereerd. Ik had een volle D/E cup. Gelift en 500 cc motiva ergonomic full geplaatst. Mijn foto's zijn openbaar. Ik ben heel blij met het resultaat en het mooiste moet nog komen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! @marjon_nl

Ik ben vandaag gebeld 🥳 

9 januari is DE datum! 
maar ik blijf nog even op het lijstje staan. Want vanaf 19 januari sta ik al vol met werken 🙈 

dus weer stiekem hoop ik voor volgende week ofzo 😁 

 

ik heb echt 2 verschillende borsten. Maar de breedte weet ik niet meer.. Maar heb 450 ronde prothese voor de 1 en de andere gaat ze tijdens de operatie kijken wat het natuurlijkst eruit ziet 😁 

 

ze had het wel over m’n grotere borst dat tie iets gelift kon worden maar minimaal. En het was voor mij de keuze of ik dat minimale wilde maar dan wel extra littekenweefsel. Dus heb er niet voor gekozen. @Anca23 heb even bij jou foto’s gekeken maar jij had nog iets meer inhoud volgens mij.. bij mij is er wel vel maar de inhoud is weg. Maar ze zijn echt mooi geworden bij je! Kan je al zeggen welke cup het nu ongeveer is? 
En hoe is het met de pijn gegaan? Moet proberen te herstellen met de kids om me heen 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ha ik ga je even volgen! Ben heel benieuwd hoe het je afgaat. Wel spannend dat je eigenlijk na de 19e ook al gelijk aan het werk moet, je hebt ook wel een fysiek beroep. 
Zelf heb ik dat ook (sterker nog ik moet eigenlijk twee dagen later nog een bijeenkomst bijwonen) maar door de lockdown gaat dat digitaal dus dat kan ik gewoon een uurtje vanuit bed doen, maar dat is natuurlijk niet in verhouding tov jouw werk ik heb echt een kantoorbaan. 
Nou ja komt vast goed!! Leuk om je te volgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Anniebooby zei:

@Loessss ah komt goed! Ik mag vast de 19e nog niet beginnen 😅 voor mij toch een voordeel bij een nadeel. Het is echt beter voor m’n herstel. Dan probeer ik echt m’n rust te houden. 
vandaag alles kant en klaar in huis en vanavond een plekje maken waar ik de aankomende dagen me gaat nestellen 😂

Oh spannend! Nou geniet nog even van je avond en voor je het weet is het morgen zo ver!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze hoor! M’n boobies zijn gegroeid! Ik voel me goed en is alles tot nog toe mee gevallen. 
nu lig ik nog wel in m’n bed dus dat scheelt denk ik. 
liep wel even anderhalf uur uit maar dat mocht de pret niet drukken. 
nu voelen ze nog warm aan maar dat zal er wel bij horen. Zal straks wel naar huis mogen en hopelijk slaap ik vannacht lekker 😁 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Anniebooby zei:

Ik heb ze hoor! M’n boobies zijn gegroeid! Ik voel me goed en is alles tot nog toe mee gevallen. 
nu lig ik nog wel in m’n bed dus dat scheelt denk ik. 
liep wel even anderhalf uur uit maar dat mocht de pret niet drukken. 
nu voelen ze nog warm aan maar dat zal er wel bij horen. Zal straks wel naar huis mogen en hopelijk slaap ik vannacht lekker 😁 

Proficiat! 

Ben je vlot thuisgeraakt? Niet teveel pijn?! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Anniebooby zei:

Ik heb ze hoor! M’n boobies zijn gegroeid! Ik voel me goed en is alles tot nog toe mee gevallen. 
nu lig ik nog wel in m’n bed dus dat scheelt denk ik. 
liep wel even anderhalf uur uit maar dat mocht de pret niet drukken. 
nu voelen ze nog warm aan maar dat zal er wel bij horen. Zal straks wel naar huis mogen en hopelijk slaap ik vannacht lekker 😁 

Oh wat goed! Hopelijk snel naar huis en bij komen. Ben benieuwd naar je verhaal en ervaring. Eerste berichten in ieder geval erg goed, fijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Anniebooby said:

Ik heb ze hoor! M’n boobies zijn gegroeid! Ik voel me goed en is alles tot nog toe mee gevallen. 
nu lig ik nog wel in m’n bed dus dat scheelt denk ik. 
liep wel even anderhalf uur uit maar dat mocht de pret niet drukken. 
nu voelen ze nog warm aan maar dat zal er wel bij horen. Zal straks wel naar huis mogen en hopelijk slaap ik vannacht lekker 😁 

Gefeliciteerd!! Die van mij waren ook warm en verpleegkundige zei dat dit normaal was. Hoop dat je straks lekker slaapt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen, 

 

de nacht achter de rug en is goed gegaan 😁 

het zittend slapen is niet helemaal m’n ding maar voor de boobies voelt het beter. Vannacht nog een keer paracetamol op, en vanmorgen nog een keer. Niet dat ik mega veel pijn heb maar dan hou de spiegel van paracetamol goed.. 

 

maar even mijn verslag 😉 

gister was ik mooi op tijd binnen maar werd later gehaald. Het liep dus al uit. 
toen ik naar m’n bed mocht lagen daar nog 2 meiden. Dus konden we even kletsen. 1 meid werd door dezelfde chirurg geholpen dus had toen wel door dat het 1,5 uit liep. 
maar prima gelegen daar en hele aardige verpleegkundige. 
toen de 2 meiden naar de operatie gingen kwam er 1 terug.Daar ook nog even gezellig mee gekletst.

toen eindelijk m’n chirurg kwam heeft ze alles afgetekend en na 10 min werd ik gehaald. Ondertussen was het wel 3 uur smiddags. 
even infuus erin en controle vragen en was zo onder zeil.  Ik heb van nature een hele lage bloeddruk dus dat wel even aangegeven maar eenmaal op de operatie tafel had ik 144 boven druk 😬 zo hoog nog nooit gehad! Normaal is tie 90/45

toch de zenuwen denk ik 😉 

werd wakker en alles was achter de rug! Zo’n fijn gevoel! 

de chirurg kwam nog even langs en ze heeft toch in allebei dezelfde grote prothese gedaan en ze heeft de kleine iets gecorrigeerd. Maar alles was goed gegaan zei ze 😉
terug gebracht op de kamer en kreeg lekker water en een boterham. Ik voelde me eigenlijk gelijk goed! 
na een half uurtje mocht ik naar de auto en dan nog een uurtje naar huis rijden. 

Bijna aangevallen door de kids 😬 dus daar moet ik wel erg aan denken. 
 

nu word ik behandeld door m’n dochter van 3,5. Ik had spuitjes mee gekregen voor haar 😄 

 

ik kijk er tot nog toe goed op terug 😁

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/10/2021 at 10:26 AM, Anniebooby said:

Goedemorgen, 

 

de nacht achter de rug en is goed gegaan 😁 

het zittend slapen is niet helemaal m’n ding maar voor de boobies voelt het beter. Vannacht nog een keer paracetamol op, en vanmorgen nog een keer. Niet dat ik mega veel pijn heb maar dan hou de spiegel van paracetamol goed.. 

 

maar even mijn verslag 😉 

gister was ik mooi op tijd binnen maar werd later gehaald. Het liep dus al uit. 
toen ik naar m’n bed mocht lagen daar nog 2 meiden. Dus konden we even kletsen. 1 meid werd door dezelfde chirurg geholpen dus had toen wel door dat het 1,5 uit liep. 
maar prima gelegen daar en hele aardige verpleegkundige. 
toen de 2 meiden naar de operatie gingen kwam er 1 terug.Daar ook nog even gezellig mee gekletst.

toen eindelijk m’n chirurg kwam heeft ze alles afgetekend en na 10 min werd ik gehaald. Ondertussen was het wel 3 uur smiddags. 
even infuus erin en controle vragen en was zo onder zeil.  Ik heb van nature een hele lage bloeddruk dus dat wel even aangegeven maar eenmaal op de operatie tafel had ik 144 boven druk 😬 zo hoog nog nooit gehad! Normaal is tie 90/45

toch de zenuwen denk ik 😉 

werd wakker en alles was achter de rug! Zo’n fijn gevoel! 

de chirurg kwam nog even langs en ze heeft toch in allebei dezelfde grote prothese gedaan en ze heeft de kleine iets gecorrigeerd. Maar alles was goed gegaan zei ze 😉
terug gebracht op de kamer en kreeg lekker water en een boterham. Ik voelde me eigenlijk gelijk goed! 
na een half uurtje mocht ik naar de auto en dan nog een uurtje naar huis rijden. 

Bijna aangevallen door de kids 😬 dus daar moet ik wel erg aan denken. 
 

nu word ik behandeld door m’n dochter van 3,5. Ik had spuitjes mee gekregen voor haar 😄 

 

ik kijk er tot nog toe goed op terug 😁

 

Goed om te lezen dat alles goed gegaan is! Welke protheses heb je uiteindelijk gekregen en heb je een album waarin in mee kan kijken :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi 😊 ik ben nieuw op dit forum dus ik hoop dat ik zo juist reageer🙈 wat goed om te horen dat alles zo goed ging! Ik heb 05-03-2021 een operatie bij dr van hal gepland staan. En had eigenlijk hetzelfde als jij; relatief nieuw bij Boerhaave dus toch wat nerveus omdat je weinig kan vinden :p maar wel een heel goed gevoel! 

ik krijg 335cc bij 174m en 59kg. Ben super benieuwd naar je resultaat! En hoop meer van je te mogen lezen😊 sterkte nog even!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallootjes! 🤗

Vandaag is m’n zoontje jarig dus wel af en toe wat visite gehad. Ik probeer ook echt m’n rust te pakken maar dat vind ik nog erg lastig. Savonds word ik dan ook echt moe. 
mooiste zou zijn om smiddags een uurtje te slapen maar met een dochtertje van 3,5 en 2 knullen van 7 en bijna 10 is dat wat lastig.

 

vannacht voor het eerst echt beter geslapen 😁ook geen extra pijnstilling op. Vandaag ook nog maar 1x paracetamol op. Dus de pijn gaat goed! Wel is m’n rechterborst wat gevoeliger ook warmer. Schijnt erbij te horen. Ik ben ook rechts misschien scheelt dat ook 😉

 

@Elis1994ja fijn om er wat van te lezen hè! Het is echt een fijne chirurg en gaat echt voor natuurlijk. En netjes alles afgetekend. Tot nog toe is het ook nog niet blauw en ziet m’n wond zover ik het kan zien er goed uit. 😁

 

@veelik heb nog geen album weet ook niet hoe ik hem moet maken.. heb wel een voor foto in m’n aller eerste voorstel verhaal gezet. Heb ook nu nog geen foto gemaakt 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je zoontje!🥳 dat is snel met de pijn zeg:) ja inderdaad, duidelijk onderbouwd advies ook! hoe voelt het met je armen bewegen? 
 

fijne avond alvast🌸

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen! 
alweer een week na de operatie. Toch snel gegaan! Voel me steeds meer de oude. M’n eigen jas aantrekken is nog niet zo makkelijk. Het is ook wel een beetje en strakke jas.. ik voel dan net of m’n borstspier trekt aan m’n borstbeen.. gek gevoel 😉 

autorijden en fietsen doe ik nog niet hoor. Dat probeer ik over een week wel weer. Nu mogen we ook niet echt overal heen dus dat scheelt 😉 

vannacht helemaal door geslapen maar m’n bh was wel verschoven naar boven dus de rand zat precies op m’n litteken en dat deed toch wel zeer.. 

af en toe steekjes in m’n borsten (wisselend) of tintelingen. Zal er allemaal wel bij horen 😁 

Morgen naar de kliniek terug voor de pleisters en hechtingen. 
groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.