Jump to content

Recommended Posts

Hoi dames, 

Ik heb 2 consults gehad bij verschillende klinieken. 

De 1 adviseert mentor rond high profile 350 cc dual plane en de ander motiva ergonomix demi 475 cc achter het bindweefsel of de 500/550 full maar dan oogt het snel nep gaf ze aan. 

Mijn voorkeur gaat uit naar motiva 475 cc. Zijn er hier dames die deze ook hebben en waar ik foto's van mag zien?

Ik wist overigens niet dat je ook achter het bindweefsel kunt laten plaatsen. Ik dacht alleen voor of achter de spier. 

Hoi, ik ben bijna 3 weken geleden geopereerd en heb 380cc motiva ergonomix dual plane gekregen.

Ze vallen natuurlijker begreep ik. Google maar eens op internet of bij motiva zelf.

Je aantal cc’s ligt ook een beetje aan je voorsituatie en jouw wensen uiteraard.

Plaatsing voor de spier is achter het borstweefsel (dus niet bindweefsel volgens mij) maar voor de spier. Ook daarvan zijn wel foto’s en tekeningen te vinden, met uitleg erbij. 

Mijn foto’s staan openbaar eventueel om te bekijken. Ik zou voor de spier krijgen ivm net voldoende weefsel, maar toch uiteindelijk heeft de arts dual plane besloten Ivm bedekking aan de bovenkant.

Succes met jouw keuze en neus maar lekker rond op het forum verder, dat heb ik zelf ook uren lang gedaan 😊

@Femme_ik heb in 1 borst 475cc en de andere 425cc motiva ergonomix vanwege verschillende borsten en dual plane.  Miste volume aan bovenkant en kleine hang. Door dual plane worden ze wel wat gelift. Wilde wel een natuurlijke look hebben . Dus ik denk dat ik wel een goede keus heb gemaakt.

Mijn fotos kan je in mijn album kijken . 
succes met jouw keuze straks .

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.