Ga naar inhoud

Femme_ : 25 februari 2021 : Dr. Meesters : Annadal kliniek


Aanbevolen berichten

@Femme_ wat is het mooi geworden zeg!😇 vind het aantal cc ook erg mooi! Ik wordt door Nio geopereerd  bij parkkliniek. Ik had 500 cc gepast maar dat vond ik te groot dus heb voor 450 cc gekozen uiteindelijk en krijg ze dual plane🤗 wat was jou voor situatie?? Veel suc6 nog met je herstel xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Daniëla89 zei:

@Femme_ wat is het mooi geworden zeg!😇 vind het aantal cc ook erg mooi! Ik wordt door Nio geopereerd  bij parkkliniek. Ik had 500 cc gepast maar dat vond ik te groot dus heb voor 450 cc gekozen uiteindelijk en krijg ze dual plane🤗 wat was jou voor situatie?? Veel suc6 nog met je herstel xxx

Dank je wel. Ik twijfelde ook erg of dit niet te groot was, maar vind het prima zo. Blij dat ik niet kleiner ben gegaan. 

 

Ik had een B en bovenin leeg door zwangerschappen en borstvoeding. Ook hingen ze een beetje en doordat ze voor de spier geplaatst konden worden werd het ook een beetje gelift. 

 

Nio heeft ook hele mooie resultaten. Succes alvast! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Femme_ zei:

Donderdag 3 weken po en ik heb nu helemaal geen pijn of last meer gelukkig. Nu nog 3 weken rustig aan doen en dan eindelijk weer het sporten oppakken. Dat niks doen vind ik nog wel lastig, maar het is voor een goed doel. 

 

De controle was prima, hechtingen moeten nog oplossen, ze hebben alleen de knoopjes afgeknipt. 

Ik probeer ook om de paar dagen foto's te maken zodat je inderdaad het verschil kunt zien. 

 

Wat fijn dat je weer op je buik kan slapen, ik mis het slapen op mijn zij wel erg, maar ik moet zeggen op de rug met een voedingskussen gaat me ook wel goed af. Ik merk dat mijn tepels ook op sommige momenten erg gevoelig zijn, maar dat lees je wel bij meerdere. Zal ook vast wel weer goedkomen. Ik heb een album aangemaakt en je toegang gegeven. Moet alleen nog even wat nieuwe foto's maken en uploaden. 

 

Hoe heb jij je nieuwe bh maat bepaalt? Ben je daarvoor naar een winkel geweest? 

Fijn dat de pijntjes inmiddels weg zijn! Nog heel even geduld, die weken vliegen voorbij dus voor je het weet kan je weer lekker gaan sporten! 😊

Bij mij bleven de knoopjes aan de buitenkant best lang zitten, geloof een week of 5 voordat ze eindelijk eraf vielen.

 

Jaaa echt heel fijn om weer op mijn zij te kunnen slapen!

Mijn tepels zijn ook nog gevoelig hoor en de onderkant is nog steeds gevoelloos dus dat heeft wat meer tijd nodig.

 

Heb mijn onderwijdte opgemeten en wist dat ik tussen en C en D inzat dus verschillende maten besteld en de rest teruggestuurd.

Heb je enig idee welke maat je nu hebt?

 

Ben heel benieuwd naar je foto's! 🤗

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Noor45 zei:

Hoi @Femme_ik lees je verslag nu pas. Ik krijg ook voor de spier eind april. Goede tip de Voedingskussens. Heb je er dan twee? 
Was dus best pittig de eerste week!
Mag ik misschien ook in je album kijken ? x
 

Wat leuk, hoeveel cc krijg jij? 

Ik zal je toevoegen aan het album. 

 

Ik vond de 1e 10 dagen best pittig en ik ben absoluut niet iemand die snel pijn heeft. Maar daar moet je even doorheen en het is het meer dan waard. 

 

Ik heb een voedingskussen en daarin en beetje erop mijn gewone kussen. Dat slaapt heel fijn en kan ik ook niet in mijn slaap op mijn zij rollen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Marietjuh zei:

Fijn dat de pijntjes inmiddels weg zijn! Nog heel even geduld, die weken vliegen voorbij dus voor je het weet kan je weer lekker gaan sporten! 😊

Bij mij bleven de knoopjes aan de buitenkant best lang zitten, geloof een week of 5 voordat ze eindelijk eraf vielen.

 

Jaaa echt heel fijn om weer op mijn zij te kunnen slapen!

Mijn tepels zijn ook nog gevoelig hoor en de onderkant is nog steeds gevoelloos dus dat heeft wat meer tijd nodig.

 

Heb mijn onderwijdte opgemeten en wist dat ik tussen en C en D inzat dus verschillende maten besteld en de rest teruggestuurd.

Heb je enig idee welke maat je nu hebt?

 

Ben heel benieuwd naar je foto's! 🤗

 

Ik vind het inderdaad echt snel gaan. Nog even geduld hebben. Wil ook niks overhaasten.

 

De hechtingen zitten er wel nog in, knoopjes zijn afgeknipt. Hoor je ook wel vaker dat het gevoelloos is, ik heb daar geen last van en de gevoelige tepels nu ook niet meer. Hopelijk blijft dat zo! 

 

Ik moet ook maar eens gaan meten. Ik heb eigenlijk helemaal geen idee. Ik had aangegeven dat ik op een D wilde uitkomen. 

 

Ik heb je al toegang gegeven voor het album.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Femme_ zei:

Ik vind het inderdaad echt snel gaan. Nog even geduld hebben. Wil ook niks overhaasten.

 

De hechtingen zitten er wel nog in, knoopjes zijn afgeknipt. Hoor je ook wel vaker dat het gevoelloos is, ik heb daar geen last van en de gevoelige tepels nu ook niet meer. Hopelijk blijft dat zo! 

 

Ik moet ook maar eens gaan meten. Ik heb eigenlijk helemaal geen idee. Ik had aangegeven dat ik op een D wilde uitkomen. 

 

Ik heb je al toegang gegeven voor het album.

 

Net even gespiekt maar wat zien ze er al mooi en natuurlijk uit voor 10 dagen po, echt super!! 😍

En ze hebben ook al een mooie hang 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Femme wat fijn dat het beter gaat nu! Mag ik met je meekijken? 

Ik mag zelf morgen plat gaan slapen, maar merk wel dat ik dat heel spannend vind, vooral omdat de borsten nog best gevoelig zijn. Je loopt een weekje op me voor... Hoe is jou ervaring daarmee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Salander zei:

Hey Femme wat fijn dat het beter gaat nu! Mag ik met je meekijken? 

Ik mag zelf morgen plat gaan slapen, maar merk wel dat ik dat heel spannend vind, vooral omdat de borsten nog best gevoelig zijn. Je loopt een weekje op me voor... Hoe is jou ervaring daarmee?

Ja tuurlijk ik zal je toevoegen. 

Ik slaap nog niet plat, ik slaap nog altijd een beetje rechtop met het voedingskussen. Dat voelt voor nu toch nog fijner. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Femme_ zei:

Ja tuurlijk ik zal je toevoegen. 

Ik slaap nog niet plat, ik slaap nog altijd een beetje rechtop met het voedingskussen. Dat voelt voor nu toch nog fijner. 

wauw ook zo mooi natuurlijk! En dat na 10 dagen al! Dank je voor de tip over het slapen met kussen. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Femme_ zei:

Ja tuurlijk ik zal je toevoegen. 

Ik slaap nog niet plat, ik slaap nog altijd een beetje rechtop met het voedingskussen. Dat voelt voor nu toch nog fijner. 

Whooo mooi zeg!

 

Ik ga denk ik ook maar op kussens slapen. Ik zag in de lidl in de week voorafgaand aan mijn operatie zo'n bedsteun, waardoor je zittend/verhoogd in bed kunt lezen. Heel handig, maar dat ding is keihard! Vanavond maar eens puzzelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 26-5-2021 om 16:22, Sterre1997 zei:

Hebben jullie ervaring met het verlagen van je borstplooi? Heb zelf 8 juni operatie gepland staan en twijfel of ik het vertrouw met de verlaging van de plooi of toch voor kleinere implantaten moet gaan..

Hoi Sterre, 

 

Nee daar heb ik zelf geen ervaring mee. Misschien kun je een topic starten. Er zijn vast dames die je hier meer over kunnen vertellen. Succes alvast met de voorbereidingen en je operatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.