Ga naar inhoud

Loessss : 9 februari 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden, Loessss zei:

Ha Dames

dank voor jullie lieve berichtjes. Had gisteren al gebeld of ze überhaupt door gingen dat was het geval. En ik werd vanochtend gebeld dat ik om 08.00 uur gelijk aan de beurt ben super fijn. 
Maar toen werd ik door school van oudste gebeld dat hij opgehaald moest worden, want niet fit en verhoging. En idd bij thuis komst had hij koorts en moet dus volgens de nieuwe RIVM richtlijnen getest worden en dat betekend dat wij als gezin in quarantaine moeten! 
Heb gelijk Boerhaave gebeld, ze reageerden gelukkig heel goed, want ik voel me super knullig! Nu is het even afwachten hoe eea verder gaat, hoop vooral dat het geen Corona is! 
Het lijkt wel alsof het gewoon niet zo mag zijn. 

wordt vervolgd...
 

Oh jeetje zeg, wat een domper. Hopelijk snel duidelijkheid en uiteraard liefst geen corona. Sterkte..

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Loessss zei:

Ha Dames

dank voor jullie lieve berichtjes. Had gisteren al gebeld of ze überhaupt door gingen dat was het geval. En ik werd vanochtend gebeld dat ik om 08.00 uur gelijk aan de beurt ben super fijn. 
Maar toen werd ik door school van oudste gebeld dat hij opgehaald moest worden, want niet fit en verhoging. En idd bij thuis komst had hij koorts en moet dus volgens de nieuwe RIVM richtlijnen getest worden en dat betekend dat wij als gezin in quarantaine moeten! 
Heb gelijk Boerhaave gebeld, ze reageerden gelukkig heel goed, want ik voel me super knullig! Nu is het even afwachten hoe eea verder gaat, hoop vooral dat het geen Corona is! 
Het lijkt wel alsof het gewoon niet zo mag zijn. 

wordt vervolgd...
 

Oh jeetje wat een pech zeg! 😢

Hopelijk is het geen corona, als je zoon negatief is, kun je alsnog geopereerd worden toch?

Vind het zo rot voor je.. mijn duimen draaien voor jullie! 🤞

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha dames 

Nou helaas we zitten in quarantaine met het hele gezin! Gelukkig heeft niemand verder klachten. Maar we zitten dus voorlopig de rit uit. We mogen als alles goed gaat en hij geen klachten meer heeft over vijf dagen testen of wij het ook hebben of niet. 
Dus we gaan het zien, hopelijk is ie er snel over heen! Schijnt dat jonge kinderen minder makkelijk ouders en of andere kinderen besmetten. Dus we hebben nu mij aangewezen als diegene die meeste doet met ons “zieke” kind zodat mijn man wat meer afstand kan houden en de andere kinderen voor z’n rekening neemt. Scheelt wel dat alle buurt kinderen naar school zijn dus we hebben hem vanochtend maar even in z’n eentje mee genomen de sneeuw in, want hij voelt zich vandaag eigenlijk prima, behalve wat hoesten. En vanmiddag school opdrachten gedaan. Wel gek idee hoor dat ik normaal anders nu weer thuis zou zijn geweest maar dan geopereerd. 
Morgenochtend ga ik Boerhaave bellen om te bespreken wat nu mogelijkheden zijn. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.