Ga naar inhoud

Loessss : 9 februari 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Fleur38 zei:

Fijn dat het toch nog gelukt is om een datum te plannen voor je nieuwe baan 😃

Ha Fleur, 

ja klopt. Blij mee dat het zo kon en was gelukkig ook geen enkel probleem en heb er eigenlijk ook niets over hoeven zeggen, ze vroegen er ook niet naar. Dus wellicht kwam het hen ook goed uit! 
 

Hoe is het met jou? Als ik me niet vergis is bij jou operatie ook uitgesteld toch omdat je voor andere reden onder het mes moest. Nou hopelijk gaat alles goed met je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Loessss zei:

Ha Fleur, 

ja klopt. Blij mee dat het zo kon en was gelukkig ook geen enkel probleem en heb er eigenlijk ook niets over hoeven zeggen, ze vroegen er ook niet naar. Dus wellicht kwam het hen ook goed uit! 
 

Hoe is het met jou? Als ik me niet vergis is bij jou operatie ook uitgesteld toch omdat je voor andere reden onder het mes moest. Nou hopelijk gaat alles goed met je!

 

Hier zal het helaas nog wel een paar maanden gaan duren 😔. Ik heb een cyste van 17 bij 14 bij 10 cm aan m’n eierstok (best pijnlijk). Te groot om het via een kijkoperatie weg te halen, dus krijg een buikoperatie.Hoop dat het blijft bij 1 eileider die verwijderd moet worden.Sta op de wachtlijst van het ziekenhuis, maar door corona zal het waarschijnlijk pas begin maart worden. Pas als ik goed hersteld ben ga ik een nieuwe afspraak maken.  
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Loessss zei:

Ja heb er gisteren over gebeld en ze hadden een gaatje. Ze gaven aan dat ze het zelf ook heel vervelend vonden dat het zo gelopen was. Dus nou al met al na heel veel twijfel toch besluit genomen door te zetten, met de gewenste 340. (al ben ik wel enorm onder de indruk van jou 300 en het resultaat daarvan, dat ik hoop hetzelfde resultaat te krijgen en niet mega veel groter... ) 
Ja en werk kan inderdaad later beginnen, begin de 22e nu. Dus dat is wel fijn, dan heb ik ook echt bijna 2 weken vrij. (En daarna nog grotendeels thuis, dus dat scheelt!) 

 

Wat goed.. ben zo blij voor je dat het toch doorgaat en het nog gaat lukken voordat je weer aan de slag moet. En voornamelijk thuiswerken is ook wel zo prettig :6:

Ik denk ook wat @veel zegt dat het aantal cc niet zoveel zegt maar dat je voorsituatie grotendeels bepalend is hoe het uiteindelijk gaat worden.

Zie ook idd foto's met meer cc die kleiner ogen dan die van mij.. had ze zelf ook iets kleiner verwacht maar ben nu al zo aan ze gewend en vind ze super! Ik ben ook wat kleiner he.. 165 en 58 kilo, al zal het nu ietsjes meer zijn 😅 heb me nog niet gewogen!

Ik denk dat voor jou de 340 een mooie maat is in verhouding tot je lengte en gewicht.

 

Dank trouwens voor je compliment! 🥰

Ben zoooo benieuwd hoe ze bij jou gaan worden :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Loessss zei:

Hahaha ja al zijn de zenuwen en twijfels ook weer volop aanwezig. Nu moet het gewoon zo zijn, drie keer is scheepsrecht 😅

Oh nee toch geen twijfels haha! Maar ik snap het wel hoor maar wat je zegt 3x is scheepsrecht!! 

Weet zeker dat je dolblij gaat zijn met je nieuwe vriendinnen. Onze pc maakt zulke prachtige boobs! 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, BonnyBastian zei:

Bijna Loes!! Ik leef zo met je mee 🥰

Lief hoor. Moet zeggen dat het ook steeds meer begint te kriebelen. 
Bedacht me wel vandaag in eens dat ik de vitamine C en arnica moet gaan slikken 🙁

Dus gelijk maar even gedaan en online bij bestelt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Marietjuh zei:

Zink??

Zink is goed voor wondherstel. Iets met de eiwitten. 

 

Gewoon gezond eten was volgens mijn arts voldoende. Ik neem supplementen omdat ik immunosuppressiva neem en echt tekorten heb, maar anders is dat niet nodig. 

 

Sorry dat ik het topic gekaapt heb 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Amaryllis zei:

Zink is goed voor wondherstel. Iets met de eiwitten. 

 

Gewoon gezond eten was volgens mijn arts voldoende. Ik neem supplementen omdat ik immunosuppressiva neem en echt tekorten heb, maar anders is dat niet nodig. 

 

Sorry dat ik het topic gekaapt heb 😁

Geeft niks hoor 😊 bedankt voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-2-2021 om 12:41, Amaryllis zei:

Zink is goed voor wondherstel. Iets met de eiwitten. 

 

Gewoon gezond eten was volgens mijn arts voldoende. Ik neem supplementen omdat ik immunosuppressiva neem en echt tekorten heb, maar anders is dat niet nodig. 

 

Sorry dat ik het topic gekaapt heb 😁

Hahah geen probleem hoor!! Heb het gelijk gehaald zit dus nu in het pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Dames

dank voor jullie lieve berichtjes. Had gisteren al gebeld of ze überhaupt door gingen dat was het geval. En ik werd vanochtend gebeld dat ik om 08.00 uur gelijk aan de beurt ben super fijn. 
Maar toen werd ik door school van oudste gebeld dat hij opgehaald moest worden, want niet fit en verhoging. En idd bij thuis komst had hij koorts en moet dus volgens de nieuwe RIVM richtlijnen getest worden en dat betekend dat wij als gezin in quarantaine moeten! 
Heb gelijk Boerhaave gebeld, ze reageerden gelukkig heel goed, want ik voel me super knullig! Nu is het even afwachten hoe eea verder gaat, hoop vooral dat het geen Corona is! 
Het lijkt wel alsof het gewoon niet zo mag zijn. 

wordt vervolgd...
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.