Ga naar inhoud

Loessss : 9 februari 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

58 minuten geleden, Marietjuh zei:

Was wel raar want ze kon me niet vertellen waarom het niet doorging maar zei dat ik wel de 31ste terecht kon, dat was dus die dag dus al overmorgen en kwam ook totaal niet uit dus heb wel even mijn beklag gedaan en gelukkig kan ik nu toch gewoon de 4de geopereerd worden. Heb het uitgebreide verhaal in mijn eigen topic gezet.

Ik denk dat ze gewoon wilde inschuiven nu er eerder plek vrij was gekomen. Omdat wij er natuurlijk weer later tussen komen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, BonnyBastian zei:

Ik denk dat ze gewoon wilde inschuiven nu er eerder plek vrij was gekomen. Omdat wij er natuurlijk weer later tussen komen 

Dat denk ik dus ook maar goed kan gelukkig gewoon op de afgesproken datum, anders weet ik niet wanneer ik weer had gekund 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi loes, zie dat je de 12e mag 🥳 

ik word aanstaande zaterdag geopereerd ook bij boerhaave door dr van Hal 

ben ook zo benieuwd! Vooral fijn als het achter de rug is. Wel spannend met de kids. Ik heb er 3. Een jongen van 9 een jongen van bijna 7 en een meisje van 3,5

dus ook handen vol en met het thuis school werk 🙈 

 

heb vandaag aan m’n oudste verteld dat ik zaterdag nieuwe borsten krijg 😅 

 

ik krijg trouwens 430 rechts en links hebben ze 3 pas protheses om te kijken welke het mooiste staat. Zal wel lekker beurs zijn daarna 😅 wel voor de spier: 

 

ben benieuwd hoe het herstel gaat zijn. Ben je zenuwachtig of valt het mee? 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-1-2021 om 22:29, Anniebooby zei:

Hoi loes, zie dat je de 12e mag 🥳 

ik word aanstaande zaterdag geopereerd ook bij boerhaave door dr van Hal 

ben ook zo benieuwd! Vooral fijn als het achter de rug is. Wel spannend met de kids. Ik heb er 3. Een jongen van 9 een jongen van bijna 7 en een meisje van 3,5

dus ook handen vol en met het thuis school werk 🙈 

 

heb vandaag aan m’n oudste verteld dat ik zaterdag nieuwe borsten krijg 😅 

 

ik krijg trouwens 430 rechts en links hebben ze 3 pas protheses om te kijken welke het mooiste staat. Zal wel lekker beurs zijn daarna 😅 wel voor de spier: 

 

ben benieuwd hoe het herstel gaat zijn. Ben je zenuwachtig of valt het mee? 
 

Hai hai, ja is inderdaad spannend. Voor jou ook, zeker nu het al zo dichtbij komt! 
Dat zal qua thuisfront ook wel even aanpassen zijn voor je de aankomende periode. Ik hoop stiekem dat ik in de dagen erna me goed genoeg voel om er wel uit te kunnen en wat te kunnendoen thuis, maar reken nergens op! 
Jij gespannen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hier een grote domper want vandaag te horen gekregen dat de operatie wederom uitgesteld moet worden. 
De proteses zijn nog steeds niet binnen. Het was dat ik vandaag zelf belde om te checken of het in orde was ( @BonnyBastian attendeerde me hierop dit even te checken ) werd ik na een paar uur terug gebeld dat helaas toch nog niet beschikbaar zijn. 
nu had ik deafgelopen dagen best wel twijfel of ik er wel goed aan doe en wat als het mis gaat etc, denk dat de meeste dames wel dat soort gedachten een keer gehad hebben. Dat ik nu ik voor de tweede keer afgebeld word er wel meer twijfel ontstaat. Misschien moet het wel zo zijn.... 

Nou ja ze bellen morgen over hoe nu verder... dus ben benieuwd naar de mogelijkheden die ze zien en de alternatieven die er zijn. 
maar voor nu vooral chagrijnig 😞 al dat gedoe en geregel voor niets!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, Loessss said:

Nou hier een grote domper want vandaag te horen gekregen dat de operatie wederom uitgesteld moet worden. 
De proteses zijn nog steeds niet binnen. Het was dat ik vandaag zelf belde om te checken of het in orde was ( @BonnyBastian attendeerde me hierop dit even te checken ) werd ik na een paar uur terug gebeld dat helaas toch nog niet beschikbaar zijn. 
nu had ik deafgelopen dagen best wel twijfel of ik er wel goed aan doe en wat als het mis gaat etc, denk dat de meeste dames wel dat soort gedachten een keer gehad hebben. Dat ik nu ik voor de tweede keer afgebeld word er wel meer twijfel ontstaat. Misschien moet het wel zo zijn.... 

Nou ja ze bellen morgen over hoe nu verder... dus ben benieuwd naar de mogelijkheden die ze zien en de alternatieven die er zijn. 
maar voor nu vooral chagrijnig 😞 al dat gedoe en geregel voor niets!! 

Wat vervelend!! Mij operatie werd ook verplaatst en vlak daarna kreeg ik ander nieuws wat niet zo heel goed was... Kreeg dus ook enorme twijfel met of ik het wel/niet moest doen hoor en of het indd niet zo moest zijn. Heb echt tot de dag van de operatie getwijfeld hoor om eerlijk te zijn en mu met de pijntjes denk ik soms ook van 'ooh wat heb ik mezelf aangedaan'. Toch kijk ik nu ook in ee spiegel of naar beneden en denk ik echt: oh ik heb eindelijk mooie borsten en dat is iets waar ik echt al zo lang naar uit heb gekeken!! 

 

Ben nog steeds als de dood dat ik een infectie krijg etc en dat ze eruit moeten, en dat is dan ook weer een teken dat ik ze graag bij me wil hebben. Ik ben nu echt blij dat ik het wel heb gedaan en ben dankbaar dat mijn lichaam het aankan en dat het allemaal goed is gegaan! 

 

Snap je twijfel heeeeel erg goed en snap dat het helemaal k*t is nu, maar komt goed. Hoop dat ze met een passende oplossing komen en misschien kan je twijfel uitspreken en kunnen ze die wegnemen (als je dat wilt natuurlijk). Succes!!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Loessss zei:

Nou hier een grote domper want vandaag te horen gekregen dat de operatie wederom uitgesteld moet worden. 
De proteses zijn nog steeds niet binnen. Het was dat ik vandaag zelf belde om te checken of het in orde was ( @BonnyBastian attendeerde me hierop dit even te checken ) werd ik na een paar uur terug gebeld dat helaas toch nog niet beschikbaar zijn. 
nu had ik deafgelopen dagen best wel twijfel of ik er wel goed aan doe en wat als het mis gaat etc, denk dat de meeste dames wel dat soort gedachten een keer gehad hebben. Dat ik nu ik voor de tweede keer afgebeld word er wel meer twijfel ontstaat. Misschien moet het wel zo zijn.... 

Nou ja ze bellen morgen over hoe nu verder... dus ben benieuwd naar de mogelijkheden die ze zien en de alternatieven die er zijn. 
maar voor nu vooral chagrijnig 😞 al dat gedoe en geregel voor niets!! 

Echt super klote loes😘😘 hopelijk komen ze met een voor jou fijne oplossing 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Loessss zei:

Nou hier een grote domper want vandaag te horen gekregen dat de operatie wederom uitgesteld moet worden. 
De proteses zijn nog steeds niet binnen. Het was dat ik vandaag zelf belde om te checken of het in orde was ( @BonnyBastian attendeerde me hierop dit even te checken ) werd ik na een paar uur terug gebeld dat helaas toch nog niet beschikbaar zijn. 
nu had ik deafgelopen dagen best wel twijfel of ik er wel goed aan doe en wat als het mis gaat etc, denk dat de meeste dames wel dat soort gedachten een keer gehad hebben. Dat ik nu ik voor de tweede keer afgebeld word er wel meer twijfel ontstaat. Misschien moet het wel zo zijn.... 

Nou ja ze bellen morgen over hoe nu verder... dus ben benieuwd naar de mogelijkheden die ze zien en de alternatieven die er zijn. 
maar voor nu vooral chagrijnig 😞 al dat gedoe en geregel voor niets!! 

Oooh wat balen meid!! 😒

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Loessss zei:

Ja het is niet anders! 
zou ik bij jou album mee mogen kijken? Dan kan ik even kijken naar jouw resultaat ter vergelijking. 

Hoi @Loessss, wel heel vervelend dat je gedachtes weer gaan tollen in je hoofd. Maar wel heel begrijpelijk! Ja, ik geef je toegang!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 20-1-2021 om 13:00, BonnyBastian zei:

Loessss hoe is het gegaan gisteren? Ben je eruit gekomen?

Ha nee ik vond in de alternatieven niet wat ik vond. Dus heb gisteren m’n restitutie formulier ingediend. 
Maar kreeg daarna weer e-mail bericht (zat hele dag in belafspraken) dat ze wellicht toch al wel binnen zouden komen op korte termijn,
maar ik moet vanochtend eerst kijken of ik dat qua werk kan realiseren. Begin ook met nieuwe baan binnenkort en had juist voor nu gekozen omdat ik aan die nieuwe baan zou beginnen. En starten met gelijk vrij nemen is niet echt wat ik voor ogen heb. Dus denk dat het gewoon pas ergens in de zomer gaat worden. 
Maar ga zo weer even bellen! Merk dat ik erg onrustig wordt van al die onzekerheid en dat de twijfel weer sky-high is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Loessss zei:

Ha nee ik vond in de alternatieven niet wat ik vond. Dus heb gisteren m’n restitutie formulier ingediend. 
Maar kreeg daarna weer e-mail bericht (zat hele dag in belafspraken) dat ze wellicht toch al wel binnen zouden komen op korte termijn,
maar ik moet vanochtend eerst kijken of ik dat qua werk kan realiseren. Begin ook met nieuwe baan binnenkort en had juist voor nu gekozen omdat ik aan die nieuwe baan zou beginnen. En starten met gelijk vrij nemen is niet echt wat ik voor ogen heb. Dus denk dat het gewoon pas ergens in de zomer gaat worden. 
Maar ga zo weer even bellen! Merk dat ik erg onrustig wordt van al die onzekerheid en dat de twijfel weer sky-high is. 

Aahh dat is balen. Met wat voor alternatieven kwamen ze?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-1-2021 om 09:35, BonnyBastian zei:

Aahh dat is balen. Met wat voor alternatieven kwamen ze?

Ha Bonnie, merkte dat ik even de balen had van hele situatie. Zeker omdat het waarschijnlijk nog wel tijdje gaat duren. 
ja de 350 of de 380. 
maar de foto’s die hij had liggen van 350 waren niet wat ik wilde, vond daarbij dat de borst toch best wel aan de bovenkant ook goed gevuld was en ik ben bang dat het dan voor mij net te veel is. Juist het iets “hangende” van de 340 sprak mij zo aan. En qua breedte kon ik de 380 ook makkelijk hebben vond hij, maar ik vind dat echt te groot. Dus heb nog wel gevraagd naar de 300 omdat ik dat bij Marietje zo super mooi geworden vond, maar die was voor mij dan wat te klein zei hij. 
 

Ik ben momenteel mijn huidige werk aan het afronden en begin in februari met nieuwe opdracht dus dan operatie hebben en twee weken niet inzetbaar zijn is lastig. Dus heb het nu even in de wachtstand staan tot ik meer weet qua planning. 
 

maar als ik zo alle foto’s zie ben ik wel echt jaloers en baal ik ook echt wel dat het niet door kon gaan! Maar ja komt hopelijk snel! 
 

jouw herstel gaat erg goed volgens mij?!? Ziet er goed uit in ieder geval!! Fijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Loessss zei:

Ha Bonnie, merkte dat ik even de balen had van hele situatie. Zeker omdat het waarschijnlijk nog wel tijdje gaat duren. 
ja de 350 of de 380. 
maar de foto’s die hij had liggen van 350 waren niet wat ik wilde, vond daarbij dat de borst toch best wel aan de bovenkant ook goed gevuld was en ik ben bang dat het dan voor mij net te veel is. Juist het iets “hangende” van de 340 sprak mij zo aan. En qua breedte kon ik de 380 ook makkelijk hebben vond hij, maar ik vind dat echt te groot. Dus heb nog wel gevraagd naar de 300 omdat ik dat bij Marietje zo super mooi geworden vond, maar die was voor mij dan wat te klein zei hij. 
 

Ik ben momenteel mijn huidige werk aan het afronden en begin in februari met nieuwe opdracht dus dan operatie hebben en twee weken niet inzetbaar zijn is lastig. Dus heb het nu even in de wachtstand staan tot ik meer weet qua planning. 
 

maar als ik zo alle foto’s zie ben ik wel echt jaloers en baal ik ook echt wel dat het niet door kon gaan! Maar ja komt hopelijk snel! 
 

jouw herstel gaat erg goed volgens mij?!? Ziet er goed uit in ieder geval!! Fijn

Aha op die manier. Ja ik mag echt niet klagen en ben super blij ermee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Marietjuh zei:

Jeeeeeej! Je hebt een nieuwe datum.. en best snel ook!! :tatice_04:

Ga je toch later beginnen met je nieuwe baan?

Ja heb er gisteren over gebeld en ze hadden een gaatje. Ze gaven aan dat ze het zelf ook heel vervelend vonden dat het zo gelopen was. Dus nou al met al na heel veel twijfel toch besluit genomen door te zetten, met de gewenste 340. (al ben ik wel enorm onder de indruk van jou 300 en het resultaat daarvan, dat ik hoop hetzelfde resultaat te krijgen en niet mega veel groter... ) 
Ja en werk kan inderdaad later beginnen, begin de 22e nu. Dus dat is wel fijn, dan heb ik ook echt bijna 2 weken vrij. (En daarna nog grotendeels thuis, dus dat scheelt!) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.