Ga naar inhoud

BonnyBastian : 12 januari 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, BonnyBastian zei:

Meer ondersteuning dan met die van Boerhaave. Maar net even een andere pasvorm onder m’n oksel. Daarom zit dat beter 

Zo zie je maar dat ieder lijf anders is en dat dus ook niet alle bh's even goed passen. Lekker doen wat voor jou goed voelt! :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, BonnyBastian zei:

Ik heb weer een nieuwe foto toegevoegd van vandaag. 1 week po. 
 

Weet iemand hoe ik foto’s kan vervangen voor andere?

 

Ben nu bij boerhaave voor de nacontrole

best_boobie kan je helpen om de foto's te verwijderen, dat kun je niet zelf doen.

Ik heb ook foto's laten verwijderen en vervangen door collages want ik zat al aan de max.

 

Hoe is je controle vandaag gegaan?

Net even gekeken en ze worden echt supermooi! Wat is het toch een kunstenaar he :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Marietjuh zei:

best_boobie kan je helpen om de foto's te verwijderen, dat kun je niet zelf doen.

Ik heb ook foto's laten verwijderen en vervangen door collages want ik zat al aan de max.

 

Hoe is je controle vandaag gegaan?

Net even gekeken en ze worden echt supermooi! Wat is het toch een kunstenaar he :1bouncingboobs:

Controle was prima 😊 dan ga ik vragen of bb even al mn foto’s wilt verwijderen. Behalve die laatste 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, BonnyBastian zei:

Ik heb weer een nieuwe foto toegevoegd van vandaag. 1 week po. 
 

Weet iemand hoe ik foto’s kan vervangen voor andere?

 

Ben nu bij boerhaave voor de nacontrole

Vind het echt al een groot verschil op een week, echt mooi ! 

 

Hoe gaat het herstel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden vraagje, ik ben vandaag 9 dagen po. Wie kreeg er ook rond die tijd last van het borstbeen. Als ik lig of zit niks aan de hand, maar bij de minste beweging schiet er een soort van kramp drukkend gevoel tussen. 
 

Ik weet dat dit er bij hoort, en misschien heb ik gister net iets teveel gedaan 😂 maar ben benieuwd wie dit herkent en hoe lang dat ongeveer aan blijft 

 

😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minutes ago, BonnyBastian said:

Meiden vraagje, ik ben vandaag 9 dagen po. Wie kreeg er ook rond die tijd last van het borstbeen. Als ik lig of zit niks aan de hand, maar bij de minste beweging schiet er een soort van kramp drukkend gevoel tussen. 
 

Ik weet dat dit er bij hoort, en misschien heb ik gister net iets teveel gedaan 😂 maar ben benieuwd wie dit herkent en hoe lang dat ongeveer aan blijft 

 

😘

Hihi, ik heb dat soms ook. De huid is daar ook super geïrriteerd en droog. Gistervaond wat vasaline op gedaan, wat niet tegen de pijntjes helpt natuurlijk. Maar het gaat bij mij een beetje in valgen, zal vanzelf wegtrekken

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, BonnyBastian zei:

Meiden vraagje, ik ben vandaag 9 dagen po. Wie kreeg er ook rond die tijd last van het borstbeen. Als ik lig of zit niks aan de hand, maar bij de minste beweging schiet er een soort van kramp drukkend gevoel tussen. 
 

Ik weet dat dit er bij hoort, en misschien heb ik gister net iets teveel gedaan 😂 maar ben benieuwd wie dit herkent en hoe lang dat ongeveer aan blijft 

 

😘

Ik heb helemaal geen last van mijn borstbeen gehad en ben nu 16 dagen po.

Kan idd zijn dat je gisteren misschien net iets te ijverig bezig bent geweest 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, veel zei:

Hihi, ik heb dat soms ook. De huid is daar ook super geïrriteerd en droog. Gistervaond wat vasaline op gedaan, wat niet tegen de pijntjes helpt natuurlijk. Maar het gaat bij mij een beetje in valgen, zal vanzelf wegtrekken

Dat heb ik dan niet. Smeer mn boobies elke avond met olie in. Blijft de huid soepel tegen het rekken. 
 

Bij inderdaAd ook in vlagen. Soort steken tussen beide in. Misschien doe ik wel teveel al 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, BonnyBastian zei:

Denk dat dat het kan zijn. Wat doe jij nu ongeveer op een dag?

De eerste week deed ik echt heel weinig. Heb overdags niet in bed gelegen want ik voelde me verder goed alleen stijf, stram en behoorlijke rugpijn. 

Inmiddels doe ik al van alles thuis. Wassen, vouwen, vaatwasser uitruimen, koken, lichte opruimdingen maar ik stofzuig of dweil nog niet. Ik doe ook al boodschappen sinds een paar dagen, al was mijn tas vanmiddag denk ik eigenlijk te zwaar 🤫 maar goed, moet toch boodschapjes hebben en ik voel het gelukkig niet zeuren ofzo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Marietjuh zei:

De eerste week deed ik echt heel weinig. Heb overdags niet in bed gelegen want ik voelde me verder goed alleen stijf, stram en behoorlijke rugpijn. 

Inmiddels doe ik al van alles thuis. Wassen, vouwen, vaatwasser uitruimen, koken, lichte opruimdingen maar ik stofzuig of dweil nog niet. Ik doe ook al boodschappen sinds een paar dagen, al was mijn tas vanmiddag denk ik eigenlijk te zwaar 🤫 maar goed, moet toch boodschapjes hebben en ik voel het gelukkig niet zeuren ofzo..

Goed om te weten. Boodschappen dragen vertik ik echt de 1e 6 weken 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, BonnyBastian zei:

Hebben jullie ook zo zin om gewoon je bh uit te laten. Ik vind het zo heerlijk onder de douche zonder en moet nog 4 weken dag en nacht met 😂

Toevallig dacht ik echt net: oh, kon ik hem maar uitlaten want ik heb zo'n jeuk. Haha!

Alleen ik ben 1 week PO en zonder voelt ook nog niet helemaal lekker. 

Nog even aftellen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, BonnyBastian zei:

Hebben jullie ook zo zin om gewoon je bh uit te laten. Ik vind het zo heerlijk onder de douche zonder en moet nog 4 weken dag en nacht met 😂

Ik moet nog 6 weken en mag pas douchen na mijn controle binnen twee weken!  De jeuk is verschrikkelijk. 😂

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, BonnyBastian said:

Hebben jullie ook zo zin om gewoon je bh uit te laten. Ik vind het zo heerlijk onder de douche zonder en moet nog 4 weken dag en nacht met 😂

Zeker niet zelfs hahah. Ik vind het nog steeds gek zonder, wel al een stuk beter dan eerst gelukkig.

Als ik mijn haar was ben ik altijd lang bezig (hele routine voor), dus dan heb ik een extra BH die aankan tijdens douchen. Vind het niks om ruim een half uur zonder te zitten🤣🤣.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, veel zei:

Huh, mag je twee weken niet douchen dan??

Nee! De verpleegster zei dat, maar dat heb ik hier dus nog bij niemand gelezen... 

 

Zou zooo graag onder de douche gaan staan en alles even vrij laten hangen. 😂

 

Kan dat kwaad voor de wondes? Er kleeft zo huidkleurige tape over die verwijderd wordt tijdens de controle. De wondes zijn langs binnen gehecht en langs buiten gelijmd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.