Ga naar inhoud

BonnyBastian : 12 januari 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

25 minuten geleden, Loessss zei:

Wat fijn dat alles goed gegaan is en dat je je al zo goed voelt! 
zelfs al wezen wandelen, ik hoop dat ik er tzt net zo fit uit kom!

Ja was zo lekker even naar buiten 😊 mn vriend was ook mee met de hondjes dus zo kon ik mooi rustig aan doen. Opstaan gaat ook goed en ik kan ook zelf mn broek aan en uit doen dus dat is ook super fijn! 
 

Ik hoop echt dat je een passende oplossing gaat vinden. Tis je zo gegunt 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een filmpje en foto van hoe het nu is. Let niet op mn gele hoofd, komt doordat mn lever af en toe niet optimaal is en zo’n narcose is daar een mega belasting op. In combi met de hibiscrub is het verschil echt mega tussen hals en hoofd 😂

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, BonnyBastian zei:

Ze zijn echt super lief daar. Volgens mij moesten ze wel lachen dat ik zo snel wakker was en aan het praten en wilde eten. Degene die mn broodje kwam brengen moest zo lachen, ze zegt zo leuk als iemand zo intens van een broodje kaas kan genieten 🙈

 

Vanmiddag heerlijk op de bank gelegen en net rondje met mn hondjes gelopen. Heerlijk even frisse neus!!

 

Aahh spannend, ik ga je toe voegen. 
Gelukkig nooit last van een narcose gehad maar omdat ik last van reis/zeeziekte heb hebben ze me toch wat extra’s tegen mogelijke misselijkheid gegeven

Oooh zeg, ik vind je voorsituatie al prachtig, mijn droomborsten. 😊 

 

Had je 75b als voorsituatie ? T jonge, ik kan echt geen cutmaten inschatten met mijn ongelijke borsten. 

 

Ben benieuwd wat de 350 cc bij jou gaat geven! Ik krijg ze ook voor de spier trouwens. 

 

Hoe immobiel ben je trouwens? Kan je vb zelf eten opwarmen? Weet niet goed wat voor praktische voorbereidingen we moeten nemen hier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Amaryllis zei:

Oooh zeg, ik vind je voorsituatie al prachtig, mijn droomborsten. 😊 

 

Had je 75b als voorsituatie ? T jonge, ik kan echt geen cutmaten inschatten met mijn ongelijke borsten. 

 

Ben benieuwd wat de 350 cc bij jou gaat geven! Ik krijg ze ook voor de spier trouwens. 

 

Hoe immobiel ben je trouwens? Kan je vb zelf eten opwarmen? Weet niet goed wat voor praktische voorbereidingen we moeten nemen hier. 

Lief van je 🥰 mn voorsituatie was ook mooi zei vd weij, maar iets klein in verhouding tot de rest van mn lijf. 
 

Ik kan zelf naar de wc, drinken pakken en met de honden lopen. Dan lopen ze mee zonder riem. Gister heeft mn vriend eten gemaakt dus geen idee. Het is meer een stijf als pijnlijk gevoel en ben gewoon bang snel verkeerde bewegingen te maken dus vermijd dat zoveel mogelijk. 
 

Het enigste wat kut is is op mn rug slapen 😂 gelukkig heb ik een Voedingskussens anders was ik al 10 keer gedraaid. Ik kan wel gewoon zelfstandig om hoog komen maar heb wel sterke buikspieren. Schoenen aan doen gaat ook maar veters strikken bv niet 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net al lekker een rondje met de hondjes gelopen. Nu weer even op de bank. Ik wacht op vervoer want werd net gebeld dat mn ene paard niet fit is. En die heeft paar keer koliek gehad dus wil zo toch even gaan kijken hoe het gaat. 
Ik denk dat ik wel zelf kan auto rijden maar laat dat toch maar even achterwege. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, BonnyBastian zei:

Net al lekker een rondje met de hondjes gelopen. Nu weer even op de bank. Ik wacht op vervoer want werd net gebeld dat mn ene paard niet fit is. En die heeft paar keer koliek gehad dus wil zo toch even gaan kijken hoe het gaat. 
Ik denk dat ik wel zelf kan auto rijden maar laat dat toch maar even achterwege. 
 

 

Ah wat goed zeg! Fijn dat je zo goed voelt. 
 

ik heb inderdaad ook m’n Voedingskussen alvast gewassen en klaar liggen. Ben nog beetje aan twijfelen of ik alvast op m’n rug ga slapen om te wennen of dat ik dat pas doe als het echt moet 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Loessss zei:

Ah wat goed zeg! Fijn dat je zo goed voelt. 
 

ik heb inderdaad ook m’n Voedingskussen alvast gewassen en klaar liggen. Ben nog beetje aan twijfelen of ik alvast op m’n rug ga slapen om te wennen of dat ik dat pas doe als het echt moet 

Ik had dat ook geprobeerd maar dan lag ik met m’n handen boven m’n hoofd. Maar dat mag nu niet en met m’n handen langs me of op m’n buik is echt een ramp 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je zo weinig last hebt en nu al lekker met je hondjes naar buiten kan! :35:

Ik moet zeggen dat ik ook vrij weinig pijn heb gehad. Gisteren en eergisteren had ik pijnlijke steken onderin mijn linkerborst.. dat was ff minder maar heb ik vandaag gelukkig niet meer gevoeld :)

 

Dat strakke/stijve met rugpijn is eigenlijk waar ik nog het meeste last van heb. De volgende dag heb ik al zelfstandig gedoucht dus dat was top! Kan ook gewoon zelf mij haar wassen en het op de rug slapen gaat ook beter dan verwacht haha!

 

Kan het nog niet heel goed zien met die bh aan maar de maat is zeker goed!!

 

Ik zal ook wat nieuwe foto' s plaatsen :6:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Loessss zei:

Ah wat goed zeg! Fijn dat je zo goed voelt. 
 

ik heb inderdaad ook m’n Voedingskussen alvast gewassen en klaar liggen. Ben nog beetje aan twijfelen of ik alvast op m’n rug ga slapen om te wennen of dat ik dat pas doe als het echt moet 

Ik heb van te voren wel geoefend met m'n voedingskussen op mijn rug te slapen en volgens mij heeft het wel geholpen want gaat best goed.. maarre zodra het weer kan lig ik weer heerlijk op mijn buik hoor 🤣

 

Weet je al iets meer over wanneer je aan de beurt bent? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Marietjuh zei:

Ik heb van te voren wel geoefend met m'n voedingskussen op mijn rug te slapen en volgens mij heeft het wel geholpen want gaat best goed.. maarre zodra het weer kan lig ik weer heerlijk op mijn buik hoor 🤣

 

Weet je al iets meer over wanneer je aan de beurt bent? 

Ha nou ik heb volgende week dinsdagavond een nieuwe pas afspraak om te kijken of er een passend alternatief is. En als dat er is dan heb ik een plekje op zaterdag 23e. 
Maar als het niet passend is dan heb ik geen idee wanneer de 340 weer leverbaar is. Hopelijk kunnen ze daar dan ook meer over vertellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Loessss zei:

Ha nou ik heb volgende week dinsdagavond een nieuwe pas afspraak om te kijken of er een passend alternatief is. En als dat er is dan heb ik een plekje op zaterdag 23e. 
Maar als het niet passend is dan heb ik geen idee wanneer de 340 weer leverbaar is. Hopelijk kunnen ze daar dan ook meer over vertellen. 

Dan zou je over 10 dagen al aan de beurt zijn 😊

Ik ga duimen dat ze een passend alternatief hebben of dat de 340 alsnog geleverd kan worden! 🤞

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loessssmn duimen draaien voor je. 
 

Vannacht al een stuk beter geslapen. Gister heerlijk gedoucht, ging goed. M’n vriend zag ze zonder bh en die zegt woooow wat een tieten 😂 waar is nou m’n handje vol 😂 haha maar dit past wel beter bij je verhouding zegt hij 🥰 

 

Als ik lig nog steeds nauwelijks pijn, alleen last van een mega opgezette buik, dat doet wel pijn 🙈 als ik sta komt er spanning op de boobies en dat is wat vervelender maar zeker prima te doen. 
 

Ga nu even een foto van gister toevoegen 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, BonnyBastian zei:

@Loessssmn duimen draaien voor je. 
 

Vannacht al een stuk beter geslapen. Gister heerlijk gedoucht, ging goed. M’n vriend zag ze zonder bh en die zegt woooow wat een tieten 😂 waar is nou m’n handje vol 😂 haha maar dit past wel beter bij je verhouding zegt hij 🥰 

 

Als ik lig nog steeds nauwelijks pijn, alleen last van een mega opgezette buik, dat doet wel pijn 🙈 als ik sta komt er spanning op de boobies en dat is wat vervelender maar zeker prima te doen. 
 

Ga nu even een foto van gister toevoegen 😊

Ik vind ze er al heel erg mooi uitzien, ook van vorm! Je wou graag naar cupmaat E zeker? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net je foto's bekeken.. wat zien ze er al mooi uit zeg! 😍 Ook bijna geen zwelling zo te zien!

Jij hebt ook zo weinig napijn he, is me zoooo meegevallen en nu merk ik echt dat het met de dag beter gaat!

Bij mij is de onderkant alleen nog helemaal verdoofd, heb jij dat ook?

 

Ik heb ook nieuwe foto's geupload, nu al bijna 2 weken po! 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Marietjuh zei:

Heb net je foto's bekeken.. wat zien ze er al mooi uit zeg! 😍 Ook bijna geen zwelling zo te zien!

Jij hebt ook zo weinig napijn he, is me zoooo meegevallen en nu merk ik echt dat het met de dag beter gaat!

Bij mij is de onderkant alleen nog helemaal verdoofd, heb jij dat ook?

 

Ik heb ook nieuwe foto's geupload, nu al bijna 2 weken po! 😃

Ik heb alleen af en toe steken en een trekkend gevoel aan de zijkant. Waar zeg maar de bh loopt onder je oksel. Met name rechts. Verder voelt het wat trekkend maar ja dat is logisch. Alles staat op spanning. 
 

Heb vandaag de was gedaan, bed opgemaakt, alleen het dekbed niet dat kan niet. 
 

Verder tot en met vanmorgen paracetamol en ibu gehad. Vanmiddag gestopt met de ibu en was om 5 uur de paracetamol vergeten. Toen merkte ik wel rond 7 uur dat het wat meer begon te trekken duwen naar beneden, dus die weer genomen en nu nergens last van. Als het morgen goed gaat op de paracetamol ga ik die na morgen verder afbouwen. Werd vanmorgen gewoon ondanks Voedingskussen al half op m’n zij wakker. Dacht gelijk shit dat mag helemaal niet. 
 

Woensdag m’n controle, ben benieuwd wat ze er van vinden. Dinsdag mag ik ook weer legaal auto rijden dus dan ook wat mobieler 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Marietjuh zei:

Heb net je foto's bekeken.. wat zien ze er al mooi uit zeg! 😍 Ook bijna geen zwelling zo te zien!

Jij hebt ook zo weinig napijn he, is me zoooo meegevallen en nu merk ik echt dat het met de dag beter gaat!

Bij mij is de onderkant alleen nog helemaal verdoofd, heb jij dat ook?

 

Ik heb ook nieuwe foto's geupload, nu al bijna 2 weken po! 😃

Verdoofd is het niet echt, wel nog een apart gevoel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, BonnyBastian zei:

Ik heb alleen af en toe steken en een trekkend gevoel aan de zijkant. Waar zeg maar de bh loopt onder je oksel. Met name rechts. Verder voelt het wat trekkend maar ja dat is logisch. Alles staat op spanning. 
 

Heb vandaag de was gedaan, bed opgemaakt, alleen het dekbed niet dat kan niet. 
 

Verder tot en met vanmorgen paracetamol en ibu gehad. Vanmiddag gestopt met de ibu en was om 5 uur de paracetamol vergeten. Toen merkte ik wel rond 7 uur dat het wat meer begon te trekken duwen naar beneden, dus die weer genomen en nu nergens last van. Als het morgen goed gaat op de paracetamol ga ik die na morgen verder afbouwen. Werd vanmorgen gewoon ondanks Voedingskussen al half op m’n zij wakker. Dacht gelijk shit dat mag helemaal niet. 
 

Woensdag m’n controle, ben benieuwd wat ze er van vinden. Dinsdag mag ik ook weer legaal auto rijden dus dan ook wat mobieler 😊

Grappig.. bij mij zaten die steken juist aan de binnenkant onderaan. Klopt maar ik merk dat dat trekkende gevoel nu elke dag iets minder wordt.

 

Lekker bezig! Ik doe ook al kleine dingen, vaatwasser in/uitruimen, wassen, vouwen.

 

Dat heb ik ook, vergeet de laatste dagen regelmatig paracetamol in te nemen omdat het goed gaat maar voel dan ook later dat het gaat zeuren en meer beurs gaat voelen dus dan neem ik er weer 2 in.

 

Oké haha ja das ff schrikken maar zolang je geen pijn hebt gevoeld en ik doe het nu al een paar nachten en gaat goed gelukkig.

 

Ik heb echt helemaal geen gevoel nog beneden.. waarschijnlijk daarom ook geen last van de littekens gehad 😅

 

Succes alvast woensdag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Marietjuh zei:

Grappig.. bij mij zaten die steken juist aan de binnenkant onderaan. Klopt maar ik merk dat dat trekkende gevoel nu elke dag iets minder wordt.

 

Lekker bezig! Ik doe ook al kleine dingen, vaatwasser in/uitruimen, wassen, vouwen.

 

Dat heb ik ook, vergeet de laatste dagen regelmatig paracetamol in te nemen omdat het goed gaat maar voel dan ook later dat het gaat zeuren en meer beurs gaat voelen dus dan neem ik er weer 2 in.

 

Oké haha ja das ff schrikken maar zolang je geen pijn hebt gevoeld en ik doe het nu al een paar nachten en gaat goed gelukkig.

 

Ik heb echt helemaal geen gevoel nog beneden.. waarschijnlijk daarom ook geen last van de littekens gehad 😅

 

Succes alvast woensdag!!

Dank je wel, ik heb wel m’n kliniek bh gewisseld voor een lipoelastic. Die kliniek bh snijdt precies over m’n beurse plek onder m’n oksel en met die lipoelastic heb ik daar veel minder last. Minder steken dus dat is wel fijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, BonnyBastian zei:

Dank je wel, ik heb wel m’n kliniek bh gewisseld voor een lipoelastic. Die kliniek bh snijdt precies over m’n beurse plek onder m’n oksel en met die lipoelastic heb ik daar veel minder last. Minder steken dus dat is wel fijn

Goed dat je nu een betere bh hebt. Ik heb gewoon die van de kliniek gehouden en nog eentje erbij gekocht.. bij mij zitten ze goed gelukkig! 

Sinds gisteren gebruik ik ook geen pijnstillers meer :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Marietjuh zei:

Goed dat je nu een betere bh hebt. Ik heb gewoon die van de kliniek gehouden en nog eentje erbij gekocht.. bij mij zitten ze goed gelukkig! 

Sinds gisteren gebruik ik ook geen pijnstillers meer :D

Heb wel even gebeld of die ook gebruikt mag worden. Volgens mij wel hoor want ze worden aanbevolen door artsen na borst operaties. Zowel vergrotingen als andere. Dus daar wordt ik over geïnformeerd. En anders vraag ik het woensdag als ik er ben 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, BonnyBastian zei:

Heb wel even gebeld of die ook gebruikt mag worden. Volgens mij wel hoor want ze worden aanbevolen door artsen na borst operaties. Zowel vergrotingen als andere. Dus daar wordt ik over geïnformeerd. En anders vraag ik het woensdag als ik er ben 

Als jij voelt dat je genoeg ondersteuning hebt zal het toch haast wel maar idd woensdag even navragen voor de zekerheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.