Ga naar inhoud

BonnyBastian : 12 januari 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

2 uur geleden, BonnyBastian zei:

Super om te horen 😊 ben zo benieuwd over 3 maanden. Mag ik bij je mee kijken? 

Ja ik voeg je toe. Heel veel sucses vandaag!! Komt helemaal goed! Ik ben trouwens gebeld vandaag, 3 maanden afspraak moest worden verzet vanwege spoedcontrole. Nu donderdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, BonnyBastian zei:

Mooi geworden zeg 😊Ik lig nu te wachten tot ik afgetekend wordt en naar de ok mag 🥰

Dankjewel 🤗. Veel sucses zo meid!! Je wordt hier zooo blij van! Wat ik al zei, even door de zure appel heen bijten! Laat je lekker verwennen , hou je aan de adviezen en dan komt het helemaal goed!! ( • ) (.• )

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, BonnyBastian zei:

Joehoe, over 2 uur lig ik al lekker te slapen op de ok en zijn ze begonnen met mn boobies 😊


Net gedoucht en nu eerst nog maar even een rondje met mn honden 🥰

Spannend!! Denk dat je nu zo'n beetje wakker aan het worden bent.. heb je eindelijk je nieuwe boobies!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, GlitterMermaid zei:

Hey!! Gefeliciteerd met je nieuwe boos 😍😍

Wauw dat is een goed teken, je bent goed uit je narcose gekomen dus heel fijn.

Ja gelukkig wel. Vorige keren ook altijd maar toch weer de vraag. Ik voel me eigenljjk kip lekker. Vanmorgen was ik nog moe maar nu heerlijk geslapen daar 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, gefeliciteerd !!! En nu lekker een tijdje rustig aan doen en goed herstellen. 

Heb je ook een album en zou ik ook toegang mogen ? Hoeveel cc heb je laten plaatsen ? Ik las verschillende cc's en kon zo niet vinden waarvoor je uiteindelijk gekozen had.

Groetjes Anns.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Anns zei:

Hoi, gefeliciteerd !!! En nu lekker een tijdje rustig aan doen en goed herstellen. 

Heb je ook een album en zou ik ook toegang mogen ? Hoeveel cc heb je laten plaatsen ? Ik las verschillende cc's en kon zo niet vinden waarvoor je uiteindelijk gekozen had.

Groetjes Anns.

Ik ga je toevoegen 😊 

 

ik heb nu cpg-332 350 cc gekregen. Anatomisch moderate +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je twee nieuwe vriendinnen! 

Zou ik ook je album mogen volgen ? Zijn de protheses dual plane geplaatst? 

 

Volgende week is het aan mij, dus geruststellend dat je zo vlot kan typen en eten na de operatie. 😁

 

Gr Amaryllis 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Anniebooby zei:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Voor je het weet ben je thuis. Goede verzorging daar hè 😁 

ik ben zaterdag geholpen daar. Tot nog toe val de pijn erg mee. Alleen soms moeilijk om echt rust te nemen. 
komt goed! Is allemaal voor een goed doel 😁

Ze zijn echt super lief daar. Volgens mij moesten ze wel lachen dat ik zo snel wakker was en aan het praten en wilde eten. Degene die mn broodje kwam brengen moest zo lachen, ze zegt zo leuk als iemand zo intens van een broodje kaas kan genieten 🙈

 

3 uur geleden, Marietjuh zei:

Jeeeeeej! Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! :tatice_04:

Fijn dat alles goed is gegaan en je je goed voelt, had ik ook en ze zijn daar zo vriendelijk!

Lekker straks naar huis en je rust nemen.

Heb je al gespiekt naar je nieuwe vriendinnen? :1bouncingboobs:

Vanmiddag heerlijk op de bank gelegen en net rondje met mn hondjes gelopen. Heerlijk even frisse neus!!

 

3 uur geleden, Amaryllis zei:

Gefeliciteerd met je twee nieuwe vriendinnen! 

Zou ik ook je album mogen volgen ? Zijn de protheses dual plane geplaatst? 

 

Volgende week is het aan mij, dus geruststellend dat je zo vlot kan typen en eten na de operatie. 😁

 

Gr Amaryllis 

Aahh spannend, ik ga je toe voegen. 
Gelukkig nooit last van een narcose gehad maar omdat ik last van reis/zeeziekte heb hebben ze me toch wat extra’s tegen mogelijke misselijkheid gegeven

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Amaryllis zei:

Gefeliciteerd met je twee nieuwe vriendinnen! 

Zou ik ook je album mogen volgen ? Zijn de protheses dual plane geplaatst? 

 

Volgende week is het aan mij, dus geruststellend dat je zo vlot kan typen en eten na de operatie. 😁

 

Gr Amaryllis 

Ik vergeet nog te antwoorden of ze dual plane zijn. 
 

Dat heb ik niet, ik heb ze voor de spier 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.