Jump to content

BonnyBastian : 12 januari 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Recommended Posts

• Replies 191
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Alles is goed gegaan 😊 krijg nu zo wat te eten en ik kan niet wachten. Heb zo’n trek 😂 was ook super snel weer wakker 😊

Mag ik een tip geven. Je bent wel onder narcose geweest, het is gewoon een operatie en niet een ontstoken teennagel verwijderen ofzo, ik zou als het mogelijk is de vrienden bij jou uitnodigen. Kun jij

Ik drink sowieso niet 🙈 en anders ga ik daar gewoon naar bed. We gaan het zien. Ze weten ervan en appte me al dat ze gerekend hadden dat we bleven slapen en m’n bedje klaar staat. Dan kan ik gaan ligg

Posted Images

Op 18-12-2020 om 10:25, BonnyBastian zei:

Zoveel zin in. Ik zou eerst 21 januari. Toen belde ze of ik 23 januari kon. Zei nee want m’n vriend gaat 26 januari voor een neuscorrectie bij van der weij. Zei liever eerder. Kon je 31 december dan niet werd er gevraagd. Ik zei ja wel hoor dat hebben ze niet gevraagd. Graag zelfs 😂

Hoe eerder hoe beter ja toch :D

Fijn dat je zo vroeg terecht kan maar wel een aparte dag op Oudejaarsavond.

Voor jou begint het nieuwe jaar gelijk met mooie nieuwe boobies!! :tatice_04:

Nog maar 11 dagen te gaan voor jou en voor mij nog maar 2 weken, spannend!!!

4 uur geleden, Marietjuh zei:

Hoe eerder hoe beter ja toch :D

Fijn dat je zo vroeg terecht kan maar wel een aparte dag op Oudejaarsavond.

Voor jou begint het nieuwe jaar gelijk met mooie nieuwe boobies!! :tatice_04:

Nog maar 11 dagen te gaan voor jou en voor mij nog maar 2 weken, spannend!!!

Hij doet heel oudjaardsdag alleen maar ok draaien. Er is nu toch weinig te beleven dus maakt het niet uit 😊 geef me dan maar gelijk m’n nieuwe boobies 🥰🤩

6 uur geleden, BonnyBastian zei:

Hij doet heel oudjaardsdag alleen maar ok draaien. Er is nu toch weinig te beleven dus maakt het niet uit 😊 geef me dan maar gelijk m’n nieuwe boobies 🥰🤩

Oké wordt dus een drukke dag voor hem haha!

Da's waar! Kom maar op met die boobs 😅

Op 17-12-2020 om 08:50, Sabine- zei:

Ik heb exact in dezelfde keuzestress gezeten. Maar ik ben echt blij dat ik naar hem heb geluisterd. Ik ga denk echt op een E of F qua cupmaat uitkomen. De moderate+ zou er bij mij echt gaan uitzien dat ze er opgeplakt zijn. Het is jammer dat de foto's vaak een beetje een vertekend beeld geven. 

Hoi Sabine, zou ik ook mee mogen kijken in je album?

Ik krijg 300 cc mentor anatomsich voor de spier en ben 4 januari aan de beurt bij dr. van der Weij.

Tegen mij zeiden ze trouwens dat anatomisch alleen moderate als projectie heeft en geen + maar hier lees ik weer dat dat wel mogelijk is.

Op 24-12-2020 om 12:58, Marietjuh zei:

Hoi Sabine, zou ik ook mee mogen kijken in je album?

Ik krijg 300 cc mentor anatomsich voor de spier en ben 4 januari aan de beurt bij dr. van der Weij.

Tegen mij zeiden ze trouwens dat anatomisch alleen moderate als projectie heeft en geen + maar hier lees ik weer dat dat wel mogelijk is.

Sorry ik zie je berichtje nu pas. Ik heb je toegevoegd. Het klopt dat er ook een moderate + projectie is van deze implantaten. Maar zoals ik al van veel dames hebt gehoord adviseert van der Weij dit eigenlijk bijna nooit. Hij vindt dit vaak medisch niet verantwoord. Hij wilde mij ook geen moderate+ geven. 

Dankjewel! Wow! Ze zien er al goed uit en beginnen mooi te zakken! Voelen ze al een beetje eigen?

Oké apart want toen ik belde zeiden ze dat er voor de anatomische alleen moderate was.

Niet dat ik het wil hoor maar lees hier dat het wel kan dus vandaar mijn vraag.

Is het je al met al mee of tegen gevallen?

48 minuten geleden, Marietjuh zei:

Dankjewel! Wow! Ze zien er al goed uit en beginnen mooi te zakken! Voelen ze al een beetje eigen?

Oké apart want toen ik belde zeiden ze dat er voor de anatomische alleen moderate was.

Niet dat ik het wil hoor maar lees hier dat het wel kan dus vandaar mijn vraag.

Is het je al met al mee of tegen gevallen?

Dat is wel een beetje gek inderdaad. Misschien bedoelde ze dat ze deze zelf niet op voorraad hebben. 

Het is echt heel erg meegevallen. Ik had na mijn bevalling heel veel stuwing, ik ging er een beetje vanuit dat het ongeveer dezelfde pijn zou zijn. Maar ik kon eigenlijk gelijk weer alles zelf. Na 5 dagen ben ik vanuit thuis weer mijn werk gaan oppakken. Ik moet nu wel erg opletten, want ik wil eigenlijk veel meer dan dat mag. Ik zou het zo weer doen. Soms ga ik overdag nog wel even liggen om wat uit te rusten. 

Het voelt nu nog niet zo eigen, maar dat komt denk omdat ze nog vrij hard zijn. 

18 uur geleden, Sabine- zei:

Dat is wel een beetje gek inderdaad. Misschien bedoelde ze dat ze deze zelf niet op voorraad hebben. 

Het is echt heel erg meegevallen. Ik had na mijn bevalling heel veel stuwing, ik ging er een beetje vanuit dat het ongeveer dezelfde pijn zou zijn. Maar ik kon eigenlijk gelijk weer alles zelf. Na 5 dagen ben ik vanuit thuis weer mijn werk gaan oppakken. Ik moet nu wel erg opletten, want ik wil eigenlijk veel meer dan dat mag. Ik zou het zo weer doen. Soms ga ik overdag nog wel even liggen om wat uit te rusten. 

Het voelt nu nog niet zo eigen, maar dat komt denk omdat ze nog vrij hard zijn. 

Ja apart maar ik wil toch de moderate, ben eerder bang dat ze té groot worden!

Fijn dat het zo is meegevallen allemaal! :35:

Ik werk ook thuis en heb anderhalve week vrij genomen om te herstellen dus dat moet hopelijk wel genoeg zijn.

Hopelijk worden ze gauw zachter en dalen ze nog verder in maar dat heeft gewoon ff tijd nodig.

Succes met herstellen!! 😘

Op 13-12-2020 om 17:18, BonnyBastian zei:

Joehoe, 

vandaag op consult geweest en 21 januari mag ik komen vóór de operatie. 

Goed gesprek gehad met dokter van der Weij. M’n vriend was ook mee en besloten om voor 340cc anatomisch voor de spier te gaan. Ik wilde misschien nog groter maar hun beide vonden dat te groot. 

Nu dus aftellen, als er eerder plek komt wordt ik gebeld 😊 

Oja mijn voorsituatie:

Ik ben 1.71, 62kg en heb maat 75B. Benieuwd waar ik op uit ga komen 😊😊

Ha ben even benieuwd ben jij ook afgebeld? Ik werd zojuist gebeld dat de protheses niet geleverd kunnen worden. 
Moet nu zoeken naar nieuwe afspraak maar dat is met werk en 3 kleine kinderen echt super lastig te vinden... 

was even benieuwd 

24 minuten geleden, Loessss zei:

Ha ben even benieuwd ben jij ook afgebeld? Ik werd zojuist gebeld dat de protheses niet geleverd kunnen worden. 
Moet nu zoeken naar nieuwe afspraak maar dat is met werk en 3 kleine kinderen echt super lastig te vinden... 

was even benieuwd 

Jaaa ik ben ook gebeld 😢 mag nu 12 januari. Zo balen maar tis niet anders 

1 uur terug, BonnyBastian zei:

Jaaa ik ben ook gebeld 😢 mag nu 12 januari. Zo balen maar tis niet anders 

Ja ik moet dus even kijken en ga morgen bellen. 
werd net nog door Van der Weij zelf gebeld en of ik niet een ander implantaat zou willen. 
Ik heb aangegeven dat ik dat liever niet doe. Voelde beetje pusherig aan de lijn, maar nu begin ik beetje te twijfelen. Bah zo’n anti climax dit 

31 minuten geleden, Loessss zei:

Ja ik moet dus even kijken en ga morgen bellen. 
werd net nog door Van der Weij zelf gebeld en of ik niet een ander implantaat zou willen. 
Ik heb aangegeven dat ik dat liever niet doe. Voelde beetje pusherig aan de lijn, maar nu begin ik beetje te twijfelen. Bah zo’n anti climax dit 

Ik wil wel een moderate + implantaat en dan de 31e. Maar daar stond hij niet achter dat ik dat vroeg 2 weken geleden. 

Wat voor implantaat zou je anders krijgen als het door was gegaan?

5 minuten geleden, Loessss zei:

Nou het zou dan van een ander merk 350cc worden waarbij de ronding aan de onderkant groter zou worden. 
Het geheel overviel me dus heb het ook niet goed geregistreerd merk ik. Ik bel morgen nog even terug. 

Ben wel benieuwd wat ze dan met meer ronding bedoelen. Wel anatomisch of rond? En ik dacht dat vd weij alleen met mentor werkt 😂

• best_boobie changed the title to BonnyBastian : 12 januari 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave
1 uur geleden, BonnyBastian zei:

Ben wel benieuwd wat ze dan met meer ronding bedoelen. Wel anatomisch of rond? En ik dacht dat vd weij alleen met mentor werkt 😂

Ja nou dat dacht ik dus ook. Het geeft me beetje vreemd gevoel, heb hem zeker 5 minuten aan de lijn gehad terwijl ik bij eerste minuut al aangaf geen goed gevoel te hebben bij andere implantaten... 

heb ook aangegeven dat als ik dan even moet wachten dat niet anders is. Hij gaf aan niet te weten wanneer de 340 weer leverbaar zou zijn, maar de dame die mij eerst belde gaf ook 12 januari als optie aan. 
nou ja ik ga morgen wel even bellen, het is dat ie zulke mooie resultaten heeft anders zou je denken ik ga naar een ander.

9 uur geleden, Loessss zei:

Ja nou dat dacht ik dus ook. Het geeft me beetje vreemd gevoel, heb hem zeker 5 minuten aan de lijn gehad terwijl ik bij eerste minuut al aangaf geen goed gevoel te hebben bij andere implantaten... 

heb ook aangegeven dat als ik dan even moet wachten dat niet anders is. Hij gaf aan niet te weten wanneer de 340 weer leverbaar zou zijn, maar de dame die mij eerst belde gaf ook 12 januari als optie aan. 
nou ja ik ga morgen wel even bellen, het is dat ie zulke mooie resultaten heeft anders zou je denken ik ga naar een ander.

Ik ga ze ook nog wel eens bellen of 12 januari dan wel gaat lukken 😊 rond was anders ook nog een optie zei hij met het consult. Of anders misschien toch de 380. Ik ga wel eens informeren zo 😊

Bij een anders is de 340 dan ook niet leverbaar. 

9 uur geleden, Loessss zei:

Ik heb ze net gebeld en ze verwachten wel echt dat de 340 er dan weer is. En er bij laten zetten dat als ze er dan nog niet zijn wat een andere optie kan zijn. 

Misschien dan toch rond 350, dat was ook een optie zei hij met het consult

Jeetje dames, vervelend dat jullie operatie is uitgesteld 😥

Je leeft er zo naartoe en dan krijg je vlak voor je datum zoiets te horen, niet leuk!!

Hoop dat 12 januari doorgaat voor jullie! 🤞

Kan ik mijn ervaringen alvast met jullie delen aangezien ik 4 januari bij dr. van der Weij aan de beurt ben (hou me hart vast dat ik niet word afgebeld 😬)!

1 minuut geleden, Marietjuh zei:

Jeetje dames, vervelend dat jullie operatie is uitgesteld 😥

Je leeft er zo naartoe en dan krijg je vlak voor je datum zoiets te horen, niet leuk!!

Hoop dat 12 januari doorgaat voor jullie! 🤞

Kan ik mijn ervaringen alvast met jullie delen aangezien ik 4 januari bij dr. van der Weij aan de beurt ben (hou me hart vast dat ik niet word afgebeld 😬)!

Ik duim voor je mee 😊

ja en ik twijfel al enorm Tussen rond en anatomisch en eerst was het duidelijk maar nu slaat toch de twijfel weer toe

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.