Ga naar inhoud

BonnyBastian : 12 januari 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

50 minutes ago, Amaryllis said:

Nee! De verpleegster zei dat, maar dat heb ik hier dus nog bij niemand gelezen... 

 

Zou zooo graag onder de douche gaan staan en alles even vrij laten hangen. 😂

 

Kan dat kwaad voor de wondes? Er kleeft zo huidkleurige tape over die verwijderd wordt tijdens de controle. De wondes zijn langs binnen gehecht en langs buiten gelijmd. 

Nou ik mocht na 24 uur gewoon douchen, niet te lang en niet te warm. Ik had ook van die pleisters eronder hangen (kan je op mijn pagina zien). Je kan even de kliniek bellen toch? 2 weke  is wel heel lang... Mijn vader begon al na 24 uur te klagen over de geur, maar moest wachten op mijn vriend voor hulp hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Amaryllis zei:

Nee! De verpleegster zei dat, maar dat heb ik hier dus nog bij niemand gelezen... 

 

Zou zooo graag onder de douche gaan staan en alles even vrij laten hangen. 😂

 

Kan dat kwaad voor de wondes? Er kleeft zo huidkleurige tape over die verwijderd wordt tijdens de controle. De wondes zijn langs binnen gehecht en langs buiten gelijmd. 

Persoonlijk mocht ik wel douchen na 2 dagen. Maar volg het advies van de verpleegkundige maar op! Voor hetzelfde geld zijn het bij jou ander soort pleisters die niet nat mogen worden o.i.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
3 uur geleden, lottejanna zei:

Hoi meis! Hoe voel je je nu? Blij dat je de stap hebt gemaakt om het te doen? Zou ik in je album mogen kijken? Ik ben 20 november geopereerd dus al wat langer PO. Ben door dezelfde pc geopereerd en ben erg benieuwd hoe het er bij jou uitziet :)

Tuurlijk mag dat. Ik ga je toevoegen 😊 ik ben er zo blij mee 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Arlandria zei:

Hoi @BonnyBastian, ik lees vanaf het begin je topic maar heb nooit om toegang gevraagd tot je album.

Ik ben wel benieuwd, zou ik in je album mogen kijken? 😁

 

Weer alles mogen en kunnen doen klinkt heerlijk. Fijn dat het einde voor jou nu echt in zicht is!

Ik ga je toe voegen. Ja heb er zo veel zin in 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk zeggen, wat vinden jullie ervan? Het is zo lastig nu de winkels dicht zijn. 
 

Mooi of oké of lelijk of voor een bejaarde 😊graag eerlijke mening

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, BonnyBastian zei:

Vandaag 5 weken po 🎉🎉 

Nog een week dan mag ik eindelijk weer terug naar het normale leven voor zover dat is nu 🤪 weer sporten, m’n paarden weer zelf rijden, normaal werken in ons bedrijf, het huis normaal schoonmaken 🥰

 

Ook weer een foto toegevoegd van 4 en 5 weken Po

Wow! Vind ze echt supermooi en ze zien er zo natuurlijk uit! 😍

Ik ben vandaag precies 6 weken po dus ben er officieel doorheen maar denk wel dat ik mijn po bh 's nachts nog even aan houd om de meiden een beetje bij elkaar te houden haha! Zal vandaag of morgen ook weer nieuwe pics posten.

Hoe voel je je verder, geen last meer van pijntjes oid? 😘

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, BonnyBastian zei:

Eerlijk zeggen, wat vinden jullie ervan? Het is zo lastig nu de winkels dicht zijn. 
 

Mooi of oké of lelijk of voor een bejaarde 😊graag eerlijke mening

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Lastig he online shoppen als je je maat niet weet 🙈 Ik vind ze allemaal heel mooi staan maar de derde vind ik de minst mooie maar in het zwart vind ik 'm wel heel mooi en ziet er ook heel comfortabel uit. Welke maat zijn deze? Ik had laatst een aantal 75C besteld maar de beugels zijn echt te smal dus denk toch dat ik een 75D moet hebben. Bralettes shoppen is makkelijker 🤭

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Anns zei:

Hoi, ik vind ze allemaal mooi staan. Zijn de bovenste 2 met beugel en de onderste 2 zonder ? Ik vind het zelf ook zo lastig om online te kijken en niet te kunnen kiezen hoe ze zouden lijken als je het zelf aan hebt !

Het is allemaal met beugel. 
 

online is niet erg als je achteraf kan betalen. Maar dat kan bijna nergens en wacht van Hunkemöller al vanaf 3 februari op bh’s. Al vermoed ik dat die te groot zijn ondanks opmeten. Deze zijn cupmaat kleiner. Zo irritant. Krijg ze ook niet te pakken aan de telefoon en op mail geen reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Marietjuh zei:

Lastig he online shoppen als je je maat niet weet 🙈 Ik vind ze allemaal heel mooi staan maar de derde vind ik de minst mooie maar in het zwart vind ik 'm wel heel mooi en ziet er ook heel comfortabel uit. Welke maat zijn deze? Ik had laatst een aantal 75C besteld maar de beugels zijn echt te smal dus denk toch dat ik een 75D moet hebben. Bralettes shoppen is makkelijker 🤭

Dit is allemaal 75E. Maar de bovenste 2 is de omvang goed aansluitend. De onderste 2 zit wat los kwa omvang. Misschien dan toch een 70F. 
 

Ik wil gewoon passen in de winkel. Of achteraf kunnen betalen. Met zoveel maten ga je toch niet alles voor schieten 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Marietjuh zei:

Wow! Vind ze echt supermooi en ze zien er zo natuurlijk uit! 😍

Ik ben vandaag precies 6 weken po dus ben er officieel doorheen maar denk wel dat ik mijn po bh 's nachts nog even aan houd om de meiden een beetje bij elkaar te houden haha! Zal vandaag of morgen ook weer nieuwe pics posten.

Hoe voel je je verder, geen last meer van pijntjes oid? 😘

 

Het gaat echt goed 🙂 voel ze nu ook niet meer na een dag. Alleen de huid onder m’n tepels is echt mega gevoelig. Blij als m’n straks snachts uit mag 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wauw wauw wauw. Net je album bekeken. 

 

Vind ze enorm veranderd op een week tijd en zoooo mooi!!  😍😍😍

 

Vind de onderste zwarte beha trouwens de mooiste, maar ze zijn allemaal mooi hoor! 

 

Zou ik mogen vragen of jij al lang aan het smeren bent op je littekens? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, BonnyBastian zei:

Dit is allemaal 75E. Maar de bovenste 2 is de omvang goed aansluitend. De onderste 2 zit wat los kwa omvang. Misschien dan toch een 70F. 
 

Ik wil gewoon passen in de winkel. Of achteraf kunnen betalen. Met zoveel maten ga je toch niet alles voor schieten 😂

Daarom shop ik alleen online als ik achteraf kan betalen 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, BonnyBastian zei:

Het gaat echt goed 🙂 voel ze nu ook niet meer na een dag. Alleen de huid onder m’n tepels is echt mega gevoelig. Blij als m’n straks snachts uit mag 

Top! Ja fijn is dat he.. ik voel ze eigenlijk helemaal niet meer maar bij mij is de huid onder mijn tepels juist helemaal verdoofd.. kan wel steeds verder naar beneden met mijn nagel totdat ik niks voel maar helemaal onderaan voel ik nog niks.

Bij mij waren trouwens zaterdag pas de laatste knoopjes van de hechtingen eraf, ben jij ze al kwijt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.