Ga naar inhoud

BonnyBastian : 12 januari 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hi allema al,

 

ik ben Bonny, 34 jaar en heb eindelijk de knoop door gehakt. Komende zondag heb ik een afspraak met dokter van der weij, ik ben zo benieuwd. 
 

ik ben 1.70, 62 kg en heb nu een 75b. Ik wil graag naar een 75e. Ik sport best veel en als ik nu geen bh aan heb vind ik het zo plat 😂 

 

ik ga lekker mee lezen en ervaringen op doen 

 

liefs 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bonny,

 

Heel veel succes zondag. Schrijf vooral je vragen op en neem een aantal foto's mee van borsten die je mooi vindt. Ik vind van der Weij een hele fijne arts. Hij nam alle tijd voor mij. Ik word aanstaande vrijdag door hem geopereerd. 

 

Groetjes Sabine 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-12-2020 om 20:14, BonnyBastian zei:

@Sabine- spannend. Waar heb jij voor gekozen? 
 

Ik wil van een 75b naar een 75e/f? Ik denk 450/500 cc maar twijfel nog over rond of anatomisch. 

Ik krijg 380cc anatomisch. De breedte van je borst bepaald vooral hoeveel cc je nodig hebt. Hoe breder je borsten hoe meer cc je nodig hebt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Sabine- zei:

Ik krijg 380cc anatomisch. De breedte van je borst bepaald vooral hoeveel cc je nodig hebt. Hoe breder je borsten hoe meer cc je nodig hebt. 

Dat is fijn om te horen. Ik zie voornamelijk tot 350 cc bij hem en ik wil eigenlijk maximaal wat kan en mooi is. Oog valt nu steeds op meer cc. 
 

Succes morgen 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoe, 

 

vandaag op consult geweest en 21 januari mag ik komen vóór de operatie. 
 

Goed gesprek gehad met dokter van der Weij. M’n vriend was ook mee en besloten om voor 340cc anatomisch voor de spier te gaan. Ik wilde misschien nog groter maar hun beide vonden dat te groot. 
 

Nu dus aftellen, als er eerder plek komt wordt ik gebeld 😊 

 

Oja mijn voorsituatie:

Ik ben 1.71, 62kg en heb maat 75B. Benieuwd waar ik op uit ga komen 😊😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, BonnyBastian zei:

Joehoe, 

 

vandaag op consult geweest en 21 januari mag ik komen vóór de operatie. 
 

Goed gesprek gehad met dokter van der Weij. M’n vriend was ook mee en besloten om voor 340cc anatomisch voor de spier te gaan. Ik wilde misschien nog groter maar hun beide vonden dat te groot. 
 

Nu dus aftellen, als er eerder plek komt wordt ik gebeld 😊 

 

Oja mijn voorsituatie:

Ik ben 1.71, 62kg en heb maat 75B. Benieuwd waar ik op uit ga komen 😊😊

Deze maat past heel goed bij jou figuur. Je krijgt eigenlijk dezelfde protheses als ik. Maar omdat mijn borsten iets breder zijn heb ik 380cc gekregen. Qua zicht zullen ze ongeveer gelijk zijn. Ik heb dezelfde bouw. Ik wil je best even toevoegen aan mijn album. Ik probeer elke dag nieuwe foto's te uploaden. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Sabine- zei:

Deze maat past heel goed bij jou figuur. Je krijgt eigenlijk dezelfde protheses als ik. Maar omdat mijn borsten iets breder zijn heb ik 380cc gekregen. Qua zicht zullen ze ongeveer gelijk zijn. Ik heb dezelfde bouw. Ik wil je best even toevoegen aan mijn album. Ik probeer elke dag nieuwe foto's te uploaden. :)

Aahh dat lijkt me super leuk! Is je voor situatie ook hetzelfde?

 

Ik wil alleen denk ik wijzigen van de moderate naar de moderate + omdat ik toch wat meer bolling boven in wil. De high wordt teveel denk ik. Welke heb jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, BonnyBastian zei:

Aahh dat lijkt me super leuk! Is je voor situatie ook hetzelfde?

 

Ik wil alleen denk ik wijzigen van de moderate naar de moderate + omdat ik toch wat meer bolling boven in wil. De high wordt teveel denk ik. Welke heb jij?

Ik was ook erg aan het twijfelen over de maat. Ik had van der Weij gebeld om misschien toch voor de moderate + te gaan. Maar hij vond dat medisch niet verantwoordelijk. Ik denk als je echt grote borsten wilt dat je bij van der Weij niet goed zit. Hij gaat echt voor een natuurlijk resultaat. Ik heb je toegevoegd aan mijn album. Echter lijken mijn borsten op de foto's kleiner. Ik had ze minder groot verwacht na de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sabine- zei:

Ik was ook erg aan het twijfelen over de maat. Ik had van der Weij gebeld om misschien toch voor de moderate + te gaan. Maar hij vond dat medisch niet verantwoordelijk. Ik denk als je echt grote borsten wilt dat je bij van der Weij niet goed zit. Hij gaat echt voor een natuurlijk resultaat. Ik heb je toegevoegd aan mijn album. Echter lijken mijn borsten op de foto's kleiner. Ik had ze minder groot verwacht na de operatie.

Als het medisch niet verantwoord is ook niet doen 😊 dat vind ik juist fijn van hem dat hij geen risico’s neemt 😊 ik ga je album even bekijken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 4 januari aan de beurt bij dr. van der Weij!

Vind zijn resultaten zo mooi en natuurlijk dat ik vertrouw op zijn advies.

Ik krijg 300 cc anatomisch voor de spier, ben niet zo groot dus denk dat dit goed bij mij zal passen.

Vind die van jou op de foto ook heel mooi staan 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Marietjuh zei:

Ik ben 4 januari aan de beurt bij dr. van der Weij!

Vind zijn resultaten zo mooi en natuurlijk dat ik vertrouw op zijn advies.

Ik krijg 300 cc anatomisch voor de spier, ben niet zo groot dus denk dat dit goed bij mij zal passen.

Vind die van jou op de foto ook heel mooi staan 😍

Spannend ook 😊 ik werd net gebeld of ik 2 dagen later kon. Zei liever niet. Nu mag ik misschien al 31 december. Ze gaan me straks bellen of dat kan. Ga morgen nog een keer heen omdat ik twijfel tussen de moderate en de moderate plus. Ga vragen of de plus ook bij mij kan. Dat wil ik het liefste 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, BonnyBastian zei:

Mijn operatie is vervroegd naar 31 december. Zo snel al 🥰 morgen nog een laatste gesprek en dan gaan we er voor 😊

 

Weet iemand hoe mijn datum aangepast kan worden?

Ha wat fijn ik mag die dag ook bij hem onder het mes voor dezelfde maat. Ga je zeker volgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Marietjuh zei:

Fijn dat je eruit bent! 😊

Ik vertrouw ook op zijn deskundigheid hoor.

Ik krijg trouwens mentor anatomisch.. dat is niet hetzelfde toch?

De anotamische protheses van mentor zijn de cohesive 3. De cohesive 1 en 2 zijn ronde implantaten.

Moderate zegt iets iets over de projectie. Volgens mij heb je bij mentor de moderate, moderate+, xtra, high en ultra high (pin me er niet op vast, ik heb motiva's)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.