Ga naar inhoud

Even voorstellen :)


Fleur38

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben Fleur. Nooit veel gehad, maar door kind voeden en veel sporten is het er helaas niet beter op geworden (kleine 75B). Eindelijk de stap gemaakt om er voor te gaan. Ik zou as zondag een afspraak hebben met Dr Weij van Boerhaave, maar door zware griep helaas moeten afzeggen. Een nieuwe afspraak zou pas eind januari kunnen. Ik heb daarom toch maar een afspraak gepland voor volgende week zaterdag bij Dr Fortuin. Helaas kan ik erg weinig over hem vinden. Foto’s op de site zien er goed uit. Is iemand hier geholpen door Dr Fortuin? Zou graag willen weten wat de ervaringen zijn. 
 

Heb je vragen aan mij, stel ze gerust 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey welkom!

 
Hij heeft wel goede recensies op het internet staan. Maar ik vind die altijd wat moeilijker te geloven, ik lees liever “echte” verhalen van vrouwen zoals bijvoorbeeld op dit forum. 
 

Heb je al eens gekeken naar Velthuis Kliniek Dr. Laura Zaal zij opereert ook in Amsterdam. Zij zal ook wel aardig vol zitten maar liever langer wachten dan het snel willen en dan bij een PC terecht komen die je niet zo goed kent en misschien toch niet het juist eindresultaat creëert. 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi GlitterMermaid, 

 

bedankt voor je reactie. Je hebt me aan het denken gezet 😃. Het bedrijf waar ik werk gaat in februari 2 a 3 weken dicht ivm verbouwing, dus die periode zou qua operatie het beste uitkomen. Als ik pas 21 januari terecht kan voor de eerste consult gaat dat niet lukken. Daarom akkoord gegaan met een andere pc. Maar je hebt helemaal gelijk dat het belangrijker is om te gaan voor een pc die goed voelt en waar je echte verhalen over gelezen hebt. Ik ga morgen contact opnemen met Boerhaave voor een andere afspraak. Ook zal ik contact leggen met Velthuis voor een consult. Nogmaals bedankt 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha misschien is een online consult eerder mogelijk. Dan heb je in ieder geval een gevoel bij dr. Van der Weij. 
En gewoon af en toe bellen misschien valt er wel iemand uit... 

Hopelijk kun je snel terecht! En wellicht ervaar je dr. fortuin ook als heel prettig. Denk sowieso goed om vergelijking te hebben 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minutes ago, Fleur38 said:

Hoi GlitterMermaid, 

 

bedankt voor je reactie. Je hebt me aan het denken gezet 😃. Het bedrijf waar ik werk gaat in februari 2 a 3 weken dicht ivm verbouwing, dus die periode zou qua operatie het beste uitkomen. Als ik pas 21 januari terecht kan voor de eerste consult gaat dat niet lukken. Daarom akkoord gegaan met een andere pc. Maar je hebt helemaal gelijk dat het belangrijker is om te gaan voor een pc die goed voelt en waar je echte verhalen over gelezen hebt. Ik ga morgen contact opnemen met Boerhaave voor een andere afspraak. Ook zal ik contact leggen met Velthuis voor een consult. Nogmaals bedankt 😃

Ik weet trouwens niet of consulten nu ook allemaal worden afgezegd hoor? Misschien dat die ook wel kunnen doorgaan. Gewoon even checken wanneer ze plek hebben voor een consult en hoe snel je eventueel geholpen zou kunnen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, GlitterMermaid zei:

Ik weet trouwens niet of consulten nu ook allemaal worden afgezegd hoor? Misschien dat die ook wel kunnen doorgaan. Gewoon even checken wanneer ze plek hebben voor een consult en hoe snel je eventueel geholpen zou kunnen worden.

Vandaag een afspraak gemaakt voor 18-01 bij Dr Zaal 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Loessss zei:

Ha misschien is een online consult eerder mogelijk. Dan heb je in ieder geval een gevoel bij dr. Van der Weij. 
En gewoon af en toe bellen misschien valt er wel iemand uit... 

Hopelijk kun je snel terecht! En wellicht ervaar je dr. fortuin ook als heel prettig. Denk sowieso goed om vergelijking te hebben 

Ben niet vies van online, maar dit doe ik liever van persoon tot persoon. Ik ga zaterdag gewoon naar Dr Fortuin. Mocht het niet goed voelen maak ik een nieuwe afspraak met Dr van der Weij. In januari heb ik een afspraak bij Velthuis, misschien ook goed om verschillende klinieken te bezoeken 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij Dr Fortuin geweest van Boerhaave. Aardige man en heeft alles goed uitgelegd incl de risico’s. Hij stelt borstlift , dual plane , anatomisch , 300cc of max 350 cc voor. Ik ga er even goed over nadenken.
 

Maandag 18 januari heb ik een consult bij Velthuis staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Fleur38 said:

Vandaag bij Dr Fortuin geweest van Boerhaave. Aardige man en heeft alles goed uitgelegd incl de risico’s. Hij stelt borstlift , dual plane , anatomisch , 300cc of max 350 cc voor. Ik ga er even goed over nadenken.
 

Maandag 18 januari heb ik een consult bij Velthuis staan.

Veel succes en plezier bij Laura 18 januari 😊

Ik kwam heel gelukkig thuis na het consult met haar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, GlitterMermaid zei:

Veel succes en plezier bij Laura 18 januari 😊

Ik kwam heel gelukkig thuis na het consult met haar.

Ben erg benieuwd naar haar 😃 Had gister een beetje een dubbel gevoel. Had wel een klik met de pc, maar had de benelli lift niet zien aankomen 🙈. Wacht idd Dr Zaal af , wie weet komt ze met een ander voorstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, BonnyBastian zei:

Welkom!!

 

spannend!! Hoe groot ben je? 
 

Fijn dat je een fijn gevoel had bij het consult. Ben benieuwd bij je volgende consult. 
 

Liefs Bonny

Dank je wel Bonny 😃

 

Ik ben 174, en weeg rond de 65 kilo.

Voor jou is het aftellen al begonnen zag ik ,spannend hoor ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Fleur38 zei:

Ben erg benieuwd naar haar 😃 Had gister een beetje een dubbel gevoel. Had wel een klik met de pc, maar had de benelli lift niet zien aankomen 🙈. Wacht idd Dr Zaal af , wie weet komt ze met een ander voorstel.

Een benelli lift geeft geen anker litteken, dat is wel een voordeel. Volgens mij is de richtlijn wel een beetje dat als je tepels onder je borstplooi zitten een lift aan te bevelen is. Maar altijd goed een second opinion te hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 20-12-2020 om 22:01, Nog even wachten zei:

Een benelli lift geeft geen anker litteken, dat is wel een voordeel. Volgens mij is de richtlijn wel een beetje dat als je tepels onder je borstplooi zitten een lift aan te bevelen is. Maar altijd goed een second opinion te hebben

Ben zeker blij dat het mogelijk is met een Beneli lift en een anker litteken niet nodig is 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dinsdagavond heb ik een tweede consult met Dr Fortuin. Heb toch nog een paar vragen. Wat ik van hem gezien heb ziet er wel mooi uit. In principe staat er wel een operatie datum voor Februari gepland, maar mocht ik dinsdag geen goed gevoel hebben kan ik deze altijd nog annuleren.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Fleur38 zei:

Dinsdagavond heb ik een tweede consult met Dr Fortuin. Heb toch nog een paar vragen. Wat ik van hem gezien heb ziet er wel mooi uit. In principe staat er wel een operatie datum voor Februari gepland, maar mocht ik dinsdag geen goed gevoel hebben kan ik deze altijd nog annuleren.

 

 

Goed zo. En volg vooral je gevoel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/19/2020 at 12:41 PM, Fleur38 said:

Vandaag bij Dr Fortuin geweest van Boerhaave. Aardige man en heeft alles goed uitgelegd incl de risico’s. Hij stelt borstlift , dual plane , anatomisch , 300cc of max 350 cc voor. Ik ga er even goed over nadenken.
 

Maandag 18 januari heb ik een consult bij Velthuis staan.

Wat leuk! Welk protheses krijg je dan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, veel zei:

Wat leuk! Welk protheses krijg je dan? 

@veel Ik ben vandaag voor een tweede consult bij Dr Fortuin geweest om nog een keer te passen en vragen te stellen. Ik ga voor 300cc , 350cc past niet bij mij. Zal gaan om anatomisch 323, dual plane geplaatst met benelli lift. 
 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minutes ago, Fleur38 said:

@veel Ik ben vandaag voor een tweede consult bij Dr Fortuin geweest om nog een keer te passen en vragen te stellen. Ik ga voor 300cc , 350cc past niet bij mij. Zal gaan om anatomisch 323, dual plane geplaatst met benelli lift. 
 

 

 

Ah oke, laat je je consult bij Velthuis nog doorgaan? Of ben je er al helemaal uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, veel zei:

Ah oke, laat je je consult bij Velthuis nog doorgaan? Of ben je er al helemaal uit?

Eerste instantie zou ik als het goed voelde bij Dr Fortuin Velthuis afzeggen. Dit omdat ik door hem op de gewenste datum geopereerd kan worden en bij Velthuis waarschijnlijk niet.

 

Alleen ben ik sinds gister in een andere medische molen terecht gekomen. Ik moet binnen een paar weken geopereerd worden en zal de borstvergroting uit moeten stellen 🥺. Voordeel hier wel van is dat ik nu meer tijd heb en de afspraak met Velthuis door kan laten gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.