Jump to content

Prothese wissel maart 2021 dr Nio 650/700cc

Recommended Posts

Goedenavond allemaal,

Eind maart gaat het dan eindelijk gebeuren! Na vijftien jaar ga ik voor een prothese wissel. Vijftien jaar geleden heb ik enorm veel aan dit forum gehad en ik hoop dat nu weer te hebben :) Om te beginnen is mijn originele borst omvang cup 80aa geweest. Ik ben toen door dr. Van Raath geopereerd en het hielp me naar een cup c. Dat was 260 cc cui low profile semi cohesief. Heel stiekem heb ik ze altijd iets te klein gevonden maar goed inmiddels heb ik twee kinderen gekregen en zijn mijn borsten leeg geworden en zitten er behoorlijk wat streep vorming/rimpels in de implantaten. Tijd voor nieuwe dus! Mijn keuze is op dr Nio gevallen.

Hij adviseerde 650 tot 700 cc high profile euro siliconen dual plane. Voor het beeld ik ben 1.73 en 65 kilo. In eerste instantie schrok ik van de hoeveelheid cc’s maar m’n borsten zijn echt behoorlijk leeg. Maar nu het volgende. Mijn borsten staan van nature ver uit elkaar daar is volgens nio niet heel veel aan te doen. Wat denken jullie van de maat en zal ik kiezen voor een smallere prothese in 700 cc of de bredere in 650? Hoe denken jullie over het aantal cc’s zijn er meiden die ook een soort gelijke vergroting hebben gedaan. Als jullie het leuk vinden zal ik een foto van de start situatie plaatsen. Oh ik vind. Het super spannend🤩 hoop op leuke reacties fijne avond allemaal!

1 uur geleden, Jill olivia zei:

Goedenavond allemaal,

Eind maart gaat het dan eindelijk gebeuren! Na vijftien jaar ga ik voor een prothese wissel. Vijftien jaar geleden heb ik enorm veel aan dit forum gehad en ik hoop dat nu weer te hebben :) Om te beginnen is mijn originele borst omvang cup 80aa geweest. Ik ben toen door dr. Van Raath geopereerd en het hielp me naar een cup c. Dat was 260 cc cui low profile semi cohesief. Heel stiekem heb ik ze altijd iets te klein gevonden maar goed inmiddels heb ik twee kinderen gekregen en zijn mijn borsten leeg geworden en zitten er behoorlijk wat streep vorming/rimpels in de implantaten. Tijd voor nieuwe dus! Mijn keuze is op dr Nio gevallen.

Hij adviseerde 650 tot 700 cc high profile euro siliconen dual plane. Voor het beeld ik ben 1.73 en 65 kilo. In eerste instantie schrok ik van de hoeveelheid cc’s maar m’n borsten zijn echt behoorlijk leeg. Maar nu het volgende. Mijn borsten staan van nature ver uit elkaar daar is volgens nio niet heel veel aan te doen. Wat denken jullie van de maat en zal ik kiezen voor een smallere prothese in 700 cc of de bredere in 650? Hoe denken jullie over het aantal cc’s zijn er meiden die ook een soort gelijke vergroting hebben gedaan. Als jullie het leuk vinden zal ik een foto van de start situatie plaatsen. Oh ik vind. Het super spannend🤩 hoop op leuke reacties fijne avond allemaal!

Hoi Jill welkom op dit forum :tatice_04:

ik denk dat je de maat van de prothese goed kan hebben als Nio dit adviseert.

Ik ben zelf 6 November door hem geholpen. Ik heb bredere protheses genomen waardoor mijn borsten ook meer bij elkaar zijn komen te staan. Heb een album waar je in kan kijken, dit was wel een wissel. En zeker is het weer allemaal spannend en weer zeker dat je borsten super mooi gaan worden.

Alvast heel veel plezier, op weg naar nieuwe boobies.

liefs Anouk 

Goedemorgen Anouk

Bedankt voor je berichtje! :) super leuk

ik heb je album even bekeken en inderdaad wat je zegt dat ze dichterbij elkaar zijn komen te staan. Mooi om de post op progressie te zien. Wat zal je blij zijn! Ik ga vandaag even bellen naar de kliniek wil graag de datum weten. En wil weten hoe lang ik niet mijn werk kan doen dat ben ik in de opwinding vergeten te vragen vorige keer🤓 voorspoedig herstel toegewenst!

groetjes

13 uur geleden, Jill olivia zei:

Goedenavond allemaal,

ik stuur je een berichtje. 😉😊

Welkom op het forum! 
Hier ook iemand met Nio borsten, 750cc eurosilicone. Wat betreft het aantal cc dat is eigenlijk maar een getal, het klinkt heel veel en overdreven maar Nio is echt goed in wat die doet. Is natuurlijk een lastige keuze als je zo twijfelt en een keuze waar jij je het beste bij moet voelen. Misschien eventueel een optie om het nog een keer met Nio te bespreken wat je wensen zijn en dat hij je daarin gerust kan stellen? Kwa lengte en gewicht komen wij heel erg overeen heb alleen geen album dus als je wilt stuur ik je een berichtje Xxx

23 minuten geleden, Ellen1997 zei:

Welkom op het forum! 
Hier ook iemand met Nio borsten, 750cc eurosilicone. Wat betreft het aantal cc dat is eigenlijk maar een getal, het klinkt heel veel en overdreven maar Nio is echt goed in wat die doet. Is natuurlijk een lastige keuze als je zo twijfelt en een keuze waar jij je het beste bij moet voelen. Misschien eventueel een optie om het nog een keer met Nio te bespreken wat je wensen zijn en dat hij je daarin gerust kan stellen? Kwa lengte en gewicht komen wij heel erg overeen heb alleen geen album dus als je wilt stuur ik je een berichtje Xxx

Uw boobies zijn echt wauw! 🤩

• Like 1

Hoi meiden echt super bedankt voor jullie leuke berichtjes en dat ik mocht kijken! Ik heb vandaag gebeld naar de park kliniek en 23 maart word mijn operatie datum!!!😍😍😍 zo spannend. 17 feb mag ik nog een keer komen om te passen. Maar nu ik jullie foto’s gezien heb ben ik al een heel stuk gerustgesteld. Kan ik mijn titel nog aanpassen naar 23 maart? Sorry hoor weet nog niet zo goed hoe het werkt!

groetjes

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.