Ga naar inhoud

Jill olivia : 27 maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal!

 

Mijn naam is Jill en ben 35 jaar oud, getrouwd en mama van twee kinderen. Ben zelfstandig ondernemer en in het bezit van twee hoe zullen we het formuleren vergane borstjes 😛 Vijftien jaar geleden ben ik voor een vergroting geweest voor de spier van 260 cc low profile cui was het merk. Het hielp me van een cup aa naar een cup c. Heel stiekem heb ik ze alsnog altijd te klein gevonden voor m’n lichaam. Ik ben 172 lang en 65 kilo voor de beeldvorming. Van nature staan mijn borsten iets verder uit elkaar. Ben op consult geweest bij d’r nio en door hem wil ik mij eind maart laten opereren. D’r nio adviseerde 600 tot 700cc. Ik schrok in eerste instantie van de aantal cc’s maar ik kan echt wel wat hebben. Ik ben benieuwd wat jullie denken over het volgende het gaat om de 100 procent gevulde eurosilicone High profile dual plane. De 650 cc is iets breder dan de 700. Wat is beter een grotere smallere of iets mindere grotere brede om die spleet iets te versmallen. Ik zal als er interesse is een foto plaatsen van m’n start situatie nu en hopelijk kom ik in contact met leuke meiden die ook bij nio zijn geweest of nog gaan.

Als je vragen hebt stel ze gerust! En iedereen een leuke sinterklaas toegewenst😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond allemaal,

 

Eind maart gaat het dan eindelijk gebeuren! Na vijftien jaar ga ik voor een prothese wissel. Vijftien jaar geleden heb ik enorm veel aan dit forum gehad en ik hoop dat nu weer te hebben :) Om te beginnen is mijn originele borst omvang cup 80aa geweest. Ik ben toen door dr. Van Raath geopereerd en het hielp me naar een cup c. Dat was 260 cc cui low profile semi cohesief. Heel stiekem heb ik ze altijd iets te klein gevonden maar goed inmiddels heb ik twee kinderen gekregen en zijn mijn borsten leeg geworden en zitten er behoorlijk wat streep vorming/rimpels in de implantaten. Tijd voor nieuwe dus! Mijn keuze is op dr Nio gevallen.

Hij adviseerde 650 tot 700 cc high profile euro siliconen dual plane. Voor het beeld ik ben 1.73 en 65 kilo. In eerste instantie schrok ik van de hoeveelheid cc’s maar m’n borsten zijn echt behoorlijk leeg. Maar nu het volgende. Mijn borsten staan van nature ver uit elkaar daar is volgens nio niet heel veel aan te doen. Wat denken jullie van de maat en zal ik kiezen voor een smallere prothese in 700 cc of de bredere in 650? Hoe denken jullie over het aantal cc’s zijn er meiden die ook een soort gelijke vergroting hebben gedaan. Als jullie het leuk vinden zal ik een foto van de start situatie plaatsen. Oh ik vind. Het super spannend🤩 hoop op leuke reacties fijne avond allemaal!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jill olivia zei:

Goedenavond allemaal,

 

Eind maart gaat het dan eindelijk gebeuren! Na vijftien jaar ga ik voor een prothese wissel. Vijftien jaar geleden heb ik enorm veel aan dit forum gehad en ik hoop dat nu weer te hebben :) Om te beginnen is mijn originele borst omvang cup 80aa geweest. Ik ben toen door dr. Van Raath geopereerd en het hielp me naar een cup c. Dat was 260 cc cui low profile semi cohesief. Heel stiekem heb ik ze altijd iets te klein gevonden maar goed inmiddels heb ik twee kinderen gekregen en zijn mijn borsten leeg geworden en zitten er behoorlijk wat streep vorming/rimpels in de implantaten. Tijd voor nieuwe dus! Mijn keuze is op dr Nio gevallen.

Hij adviseerde 650 tot 700 cc high profile euro siliconen dual plane. Voor het beeld ik ben 1.73 en 65 kilo. In eerste instantie schrok ik van de hoeveelheid cc’s maar m’n borsten zijn echt behoorlijk leeg. Maar nu het volgende. Mijn borsten staan van nature ver uit elkaar daar is volgens nio niet heel veel aan te doen. Wat denken jullie van de maat en zal ik kiezen voor een smallere prothese in 700 cc of de bredere in 650? Hoe denken jullie over het aantal cc’s zijn er meiden die ook een soort gelijke vergroting hebben gedaan. Als jullie het leuk vinden zal ik een foto van de start situatie plaatsen. Oh ik vind. Het super spannend🤩 hoop op leuke reacties fijne avond allemaal!

Hoi Jill welkom op dit forum :tatice_04:

ik denk dat je de maat van de prothese goed kan hebben als Nio dit adviseert.

Ik ben zelf 6 November door hem geholpen. Ik heb bredere protheses genomen waardoor mijn borsten ook meer bij elkaar zijn komen te staan. Heb een album waar je in kan kijken, dit was wel een wissel. En zeker is het weer allemaal spannend en weer zeker dat je borsten super mooi gaan worden.

Alvast heel veel plezier, op weg naar nieuwe boobies.

liefs Anouk 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Anouk

 

Bedankt voor je berichtje! :) super leuk

ik heb je album even bekeken en inderdaad wat je zegt dat ze dichterbij elkaar zijn komen te staan. Mooi om de post op progressie te zien. Wat zal je blij zijn! Ik ga vandaag even bellen naar de kliniek wil graag de datum weten. En wil weten hoe lang ik niet mijn werk kan doen dat ben ik in de opwinding vergeten te vragen vorige keer🤓 voorspoedig herstel toegewenst!

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Jill olivia zei:

Goedenavond allemaal,

 

Eind maart gaat het dan eindelijk gebeuren! Na vijftien jaar ga ik voor een prothese wissel. Vijftien jaar geleden heb ik enorm veel aan dit forum gehad en ik hoop dat nu weer te hebben :) Om te beginnen is mijn originele borst omvang cup 80aa geweest. Ik ben toen door dr. Van Raath geopereerd en het hielp me naar een cup c. Dat was 260 cc cui low profile semi cohesief. Heel stiekem heb ik ze altijd iets te klein gevonden maar goed inmiddels heb ik twee kinderen gekregen en zijn mijn borsten leeg geworden en zitten er behoorlijk wat streep vorming/rimpels in de implantaten. Tijd voor nieuwe dus! Mijn keuze is op dr Nio gevallen.

Hij adviseerde 650 tot 700 cc high profile euro siliconen dual plane. Voor het beeld ik ben 1.73 en 65 kilo. In eerste instantie schrok ik van de hoeveelheid cc’s maar m’n borsten zijn echt behoorlijk leeg. Maar nu het volgende. Mijn borsten staan van nature ver uit elkaar daar is volgens nio niet heel veel aan te doen. Wat denken jullie van de maat en zal ik kiezen voor een smallere prothese in 700 cc of de bredere in 650? Hoe denken jullie over het aantal cc’s zijn er meiden die ook een soort gelijke vergroting hebben gedaan. Als jullie het leuk vinden zal ik een foto van de start situatie plaatsen. Oh ik vind. Het super spannend🤩 hoop op leuke reacties fijne avond allemaal!


ik stuur je een berichtje. 😉😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum! 
Hier ook iemand met Nio borsten, 750cc eurosilicone. Wat betreft het aantal cc dat is eigenlijk maar een getal, het klinkt heel veel en overdreven maar Nio is echt goed in wat die doet. Is natuurlijk een lastige keuze als je zo twijfelt en een keuze waar jij je het beste bij moet voelen. Misschien eventueel een optie om het nog een keer met Nio te bespreken wat je wensen zijn en dat hij je daarin gerust kan stellen? Kwa lengte en gewicht komen wij heel erg overeen heb alleen geen album dus als je wilt stuur ik je een berichtje Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Ellen1997 zei:

Welkom op het forum! 
Hier ook iemand met Nio borsten, 750cc eurosilicone. Wat betreft het aantal cc dat is eigenlijk maar een getal, het klinkt heel veel en overdreven maar Nio is echt goed in wat die doet. Is natuurlijk een lastige keuze als je zo twijfelt en een keuze waar jij je het beste bij moet voelen. Misschien eventueel een optie om het nog een keer met Nio te bespreken wat je wensen zijn en dat hij je daarin gerust kan stellen? Kwa lengte en gewicht komen wij heel erg overeen heb alleen geen album dus als je wilt stuur ik je een berichtje Xxx


Uw boobies zijn echt wauw! 🤩


 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden echt super bedankt voor jullie leuke berichtjes en dat ik mocht kijken! Ik heb vandaag gebeld naar de park kliniek en 23 maart word mijn operatie datum!!!😍😍😍 zo spannend. 17 feb mag ik nog een keer komen om te passen. Maar nu ik jullie foto’s gezien heb ben ik al een heel stuk gerustgesteld. Kan ik mijn titel nog aanpassen naar 23 maart? Sorry hoor weet nog niet zo goed hoe het werkt!

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi, 

ben je ondertussen al verder? Ik heb 3 je geleden een bv gehad bij dr Nio. 340 cc hydrogel op de spier. Nu een beetje gedoe met mijn linkerborst en hij adviseert nu om de boel te herplaatsen naar dual plane.... 

weet echt niet wat ik me bij dual plane moet voorstellen, want mijn borsten zoals ze nu zijn vind ik echt heel mooi. 
Ben wel erg tevreden over dr Nio. Ben 3 je geleden ook echt top geholpen. 
groetjes Wianna

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi sorry🤗 ik zie nu pas je berichtje ben nog beetje onhandig hiermee! Ik word 27 maart geopereerd echt mega spannend ik mag nog een keertje terug komen voor de maat. Dual plane is wat ik dus begreep een stukje tussen de borst spier. Ik heb nu hele oude protheses erop zitten waar ik geen last van heb maar inmiddels zie je ze wel helemaal zitten dus echt mooi is het niet meer. Lastig hé al die keuzes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond! Mijn operatie datum word 27 maart het werd even verplaatst. 3 maart kies ik de definitieve maat! Poeeee lastig! Ik wil niet te groot maar zeker niet zoals de vorige keer te klein. Ik hoop nog in contact te komen met meiden die ook geopereerd worden rond die tijd! Hoeft niet perse bij d’r nio maar zou leuk vinden het te kunnen delen 🤗 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/18/2021 at 10:51 AM, Wianna said:

Hoi, 

ben je ondertussen al verder? Ik heb 3 je geleden een bv gehad bij dr Nio. 340 cc hydrogel op de spier. Nu een beetje gedoe met mijn linkerborst en hij adviseert nu om de boel te herplaatsen naar dual plane.... 

weet echt niet wat ik me bij dual plane moet voorstellen, want mijn borsten zoals ze nu zijn vind ik echt heel mooi. 
Ben wel erg tevreden over dr Nio. Ben 3 je geleden ook echt top geholpen. 
groetjes Wianna

Hoi! Bij Dual Plane worden ze deel onder de bovenste borstspier geplaats. Ziet er in het begin wat gek uit, maar zakt uiteindelijk mooi. Die van mij zijn DP, dus als je even wilt kijken geef maar een gil dan voeg ik je toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia

 

Hoi hoi,

 

Ik heb de titel aangepast, je topic verplaatst naar operatieverslagen, en ik heb je topics even samengevoegd, zo hoef je nog maar 1 topic bij te houden, en is het iets overzichtelijker. Dit topic kun je nu blijven gebruiken, voor alle verdere updates en dadelijk ook voor je verslag als je dat leuk vind.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!

 

Hai desert-rose dank je wel! :) ga ik zeker doen en fijn dat het 1 topic nu is ik moet nog even wennen aan hoe het werkt!

 

hoi Wianna

nee ik heb nooit kapsel vorming gehad gelukkig. Je ziet zeg maar allemaal strepen nu omdat de protheses slap zijn vooral aan de bovenkant. Dr Nio zei dat ze hun beste tijd hebben gehad ze zijn semi cohesief. Ik kies straks voor 100 procent gevulde zodat ik dat hopelijk niet nog eens heb. Ben je van plan om je binnenkort te laten opereren?

 

groetjes

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Veel 

zou ik mischien mogen kijken alsjeblieft ben wel benieuwd wat je bedoeld met dat het in het begin er wat gek nog uit ziet

groetjes

22 uur geleden, veel zei:

Hoi! Bij Dual Plane worden ze deel onder de bovenste borstspier geplaats. Ziet er in het begin wat gek uit, maar zakt uiteindelijk mooi. Die van mij zijn DP, dus als je even wilt kijken geef maar een gil dan voeg ik je toe!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minutes ago, Jill olivia said:

Hoi Veel 

zou ik mischien mogen kijken alsjeblieft ben wel benieuwd wat je bedoeld met dat het in het begin er wat gek nog uit ziet

groetjes

 

Ja hoor, ik voeg je toe. Bij mij was de bovenkant aan het begin heel bol, alsof de prothese andersom was geplaatst. Dat trekt later weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi allemaal,

 

Gisteren ben ik nog eens terug geweest om te passen. En het word 700cc. Echt heel erg spannend als ik er aan denk dat het over een paar weekjes eindelijk zo ver is. Ik heb de knoop doorgehakt zat zo te twijfelen over het aantal cc’s 

Overal lees ik dat veel vrouwen achteraf toch groter hadden willen gaan dus ik kies voor de grootste optie die me werd geboden. Zijn er meer die rond 27 maart worden geopereerd? Lijkt me leuk om dan even te contacten. 
Het aftellen gaat beginnen! 
 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond allemaal!


Ik ben echt aan het aftellen! Vandaag vast een hele boel bh’s weggegooid! Ik probeer mezelf steeds voor te stellen hoe ik er straks uit zal zien! En hoe het aantal cc’s zal uitpakken bij mij. M’n huidige protheses zijn 11,5 cm en de nieuwe worden 13,6 ik hoop echt dat de ruimte tussen m’n borsten daardoor wat kleiner word. Heb nu met deze oude protheses geen decolleté meer. Straks klaar voor de zomer! 
Is het raar als ik vraag of ik die oude protheses mag hebben na de operatie😂😂

 

fijne avond allemaal!
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Meiden ik heb echt jullie hulp nodig!!!!

Ik heb met dr Nio aan de telefoon gezeten en ik ben oprecht een beetje verdrietig. Door mijn anatomie staan mijn natuurlijke borsten ver uit elkaar en ook m’n tepels zitten helaas ver naar buiten toe. Als ze onder de spier zitten schijnen ze nog iets verder naar buiten te komen staan en ook met een bh minder goed te corrigeren. 
Ik kan er ook voor kiezen om 300/400 cc voor de spier te laten plaatsen en dan met een bh soepelere borsten te hebben die ik bij elkaar kan duwen. Met risico dat met der tijd ze meer gaan hangen zoals ze nu ook al een beetje beginnen te doen.

Mijn droom was ook echt een stuk groter dan dit te gaan omdat ik altijd vond dat dit niet helemaal was wat ik had gewild. 
Zijn er vrouwen met een zelfde situatie? En is het meegevallen met de ruimte ertussen? Oh wat is wijsheid ik weet het niet meer. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.