Ga naar inhoud

Marriebarrie : 2 mei 2011 : Dr.Roddi : Boerhaave kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste Reactie

hey meid ,

proficiat met je nieuwe beste vriendinnen !

leuk verslagje trouwens !

probeer maar flink wat te rusten de eerste dagen , anders ga je de man met de hamer snel tegen komen !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte gefeliciteerd!!! Je hebt ze :3:

Fijn voor je dat het zo goed is gegaan en dat het je zo ik meegevallen!

En gelukkig heb je geen paniekaanval gehad, je mag super trots zijn op jezelf :35:

Ik hoop dat je de eerste nacht een beetje goed doorkomt, dan heb je het ergste vlgs mij gehad!

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marrie,

Gefeliciteerd!!! :64: Fijn dat alles goed is verlopen en je jezelf hebt overwonnen, knap hoor!!! Heb al eens gespiekt in je album, ziet er al veelbelovend uit! Ga je een mooie maat mee krijgen! Wens je een voorspoedig herstel! Laat je maar lekker verwennen en rust goed uit!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden heel erg bedankt,de pijn valt mee als ik zo lig maar dat opstaan he hahahahah

Maar goed doe lekker rustig aan!

Ik slaap steeds stukjes ,dus nu ben ik ook weer even wakker.

Ik slik paracetamol met codiene voor de nacht en gewone voor overdag.

Moet zeggen eerste nacht valt mee (hij is nog niet afgelopen)

Ik heb alleen steeds zo een honger en dorst hahhaha

Ik heb alles zeer positief evaren en kan het echt nog niet geloven dat ik ze heb!!vraag me steeds af waar de tranen blijven...komt dat nog??

Bij de geboorte van mijn kinderen kwam dat ook later!!!

Moet wel op mijn ademhaling lietten ls ik te lang sta krijg ik een druk op mijn borst door de tape en pijn.dan ga ik hyperen.Ik blijf voorlopig dus maar in bed liggen dan vind ik het fijnste!

En voor de gene die nog moeten en bang zijn:

Meiden ga ervoor,bang of niet het is he allemaal waard,ik heb ook altijd gedacht ik ga vast ren gillend weg rennen.Maar ik ben gebleven

Je wilskracht is streker dan je angst!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff dat rechtkomen he! Ik had ook nauwelijks last, maar dat rechtkomen was toch elke keer een heel avontuur. Troost je, alle dagen zal je merken dat de dingen weer wat beter gaan.

Dat drukkend gevoel op de borst is niet alleen de tape hoor er zit nu wel het één en ander in je lichaam op die hoogte dat voor druk kan zorgen, maar ook hier zal je alle dagen verbetering voelen <_<

En nu ga ik als de bliksem naar jouw boobies kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ben de nacht verder goed door gekomen...krijg alleen last van me rug omdat ik me niet op mijn zij kan draaien.

maar goed heb me net ff opgefrist...ik merk dat het me stoort dat ik niet echt ziek ben dus al snel ff wat wil pakken.

verder moet ik daarna weer gaan liggen ...maar goed het is goed te doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je nieuwe aanwinsten :1bouncingboobs:

Fijn dat het allemaal zo goed gegaan is; ik wens je een even goed herstel toe!

Rechtkomen is inderdaad erg lastig...ik denk dat het bij mij twee weken duurde eer ik deftig alleen recht kon komen :)

Hou de moed erin, het gaat elke dag beter en beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey marrie!! Wat goed om te lezen dat alles goed is verlopen, ik heb daarentegen toch wel pijn hoor! Zie mijn topic,

maar ik heb ff naar je foto's gekeken en ziet er al prima uit! ik zit nu ook dicht getapet haha maar wat een pijn heb ik met die drains zeg!

We houden mekaar op de hoogte, zodra ik mijn armen een beetje kan bewegen zal ik een album gaan maken :)

liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff updatje

ik ben nu 2 dagen po....en het gaat lekker

Ik heb wel snel honger en als ik dan niet eet word ik misselijk...maar dat zal wel goed zijn.

Opstaan gaat wel moeilijker de druk op de wonden doen zeer maar dat los ik op door ze even vast te houden en dan rustig te laten zakken.

Staan gaat ook al beter net als het ademen de ergste druk is eraf...maar die tape...wat een jeuk!!

Vanavond maak ik weer even een foto want volgends mijn zoon zijn ze aan het zakken hahahah

Mijn kinderen zijn zo lief voor me,mijn vent is weer aan het werk en ze helpen me goed.

Ik had wat D cup bhs van mijn moeder gehad,om te passen heb ze even over mijn tape aan gehad en die zijn goed gevuld dus daar ban ik heel blij mee.

Mijn eigen bhtjes zijn echt te klein hahahaha

Ik hoop dat het zo door gaat ..zoals het nu gaat voel ik me elke dag beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marrie!!

wat fijn dat je je zo goed voelt!!

ja dat omhoog komen is echt heel vervelend!! maar wel goed voor je buikspieren! hahaha

dat drukkende gevoel had ik ook heel erg de eerste dagen (en ik had geeneens tape, dus kan me voorstellen dat het bij jou nog erger is!)

maar open gegeven moment dacht ik; even diep ademhalen, doet dat zeer? nee! nou mooi, dan gaan we nog gewoon weer even normaal doen en normaal ademhalen!!

anders ben je constant aan het oppervlakkig ademen en daar kan ik echt niet tegen!!

wanneer moet jij terugkomen?

ben zo blij voor je!!!!! :1bouncingboobs:

heel veel liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd dat oppervlakkige ademen...moet zeggen dat het nu stukke betergaat,het doet geen pijn.

Ik mag maandag terug komen dan gaat de tape eraf en krijg ik een bh...en dan als ik thuis kom heerlijk douche!!

Moeheid word minder maar ik slaap ook best goed

Alleen dat niks doen vreselijk,ben altijd wel bezig!

Maar goed als mijn herstel zo door gaat ben ik heel happy!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee...denk dat dat gewoon hun werkwijze is.

Net zoals ik drains kreeg en de meeste van jullie niet.

Achteraf denk ik die drains waren zo slecht nog niet ik heb heel winig last van zwelling en overtollig vocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je herstel zo goed verloopt! Wist je van tevoren dat je tape en drains zou krijgen? dr van der Weij heeft mij verteld dat ik alleen een bh ga krijgen, kunnen ze dat van tevoren al bepalen?

Dat niets doen lijkt mij ook wel moeilijk, maar voor je het weet kun je weer actief aan de gang. De tijd gaat zo onwijs snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik wist van die drains...roddie werkt daar wel mee.

ik ben er blij mee want heb echt weinig zwelleing

.

ben net terug geweest naar de kliniek ik kreeg blaren onder mijn tape.

Ik heb nu een sport bh aan,heb ze net even bekeken ...wat een ballen zeg,terwijl van boven ze klein lijken.

net gemeten

onder 80 boven 100 dus we gaan naar een D cup haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doordat het tape er vanmiddag afmoest was het wel een voordeel dat ik net heerlijk heb kunnen douche!!

Ik vond het zo gek onder de douche te staan en mezelf in de spiegel te zien.

De laaste keer dat ik mezelf zag was maandag ochtend met kleine borsten en dan kijk je nu en daar hangen die joekels hihihih

Toch wel een beetje emo...kon het niet laten constant naar mezelf te staren.

Ik zal strakkies even dfotoos neer zetten.

Verder voel ik me goed,slik geen pijn stillers meer,ik heb het eigenlijk de eerste 2 dagen genomen.

Merk wel dat ik te snel hooi op me vork neem,voel me nutteloos en kan niks thuis.

Word er echt gek van!! Maar goed het is voor een goed doel.Vandaag dus met mijn moeder naar de boerhaave in amsterdam geweest.

Dat ging allemaal goed maar smiddags thuis kak ik toch helemaal in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo geen pijnstillers meer? Ohja je had ze voor de spier he.. Ik baal echt van de pijn hoor en als ik een verkeerde beweging maak met mijn arm hoor ik zon eng geluid en lijkt het of hij verschuift ofzo heel akelig! Maar fijn je tape eraf zeg!! Ik heb nog steeds 1 drain, mag er waarschijnlijk maandag pas uit, zit al 250cc in echt veel! en hoe slaap jij? Ik heb zon last van mijn rug en schouders pfff.. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet zeggen met slapen ook weinig last..het is meer alleen het opstaan en dat ik niet op mijn zij kan slapen.

Nu de tape er af is zit het allemaal beter alles gaat soepeler en voel het niet zo trekken.dus al met al ben ik heel erg blij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het gaat nog steeds goed.Af en toe wat pijntje.Die bh is een verademing vergeleken met de tape maar het jeukt.

Ik ben ook niet gewent om te slapen met iets om mijn lichaam.

Maar verder mag ik echt niet klagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond op controle geweest.

Dr.Roddi vond ze een mooie vorm hebben.

De pleisters zijn er af en ben zeer tevreden over de llittekens,er zitten nog twee lusjes die vallen er vanzelf af de rest van de hechtingen waren al opgelost.

Ik heb een potje litteken creme gekregen daarmee moet ik 2 keer per dag smeren

Ze zullen niet veel meer zakken, alleen soepeler worden.

Over 3 maanden mag ik weer terug komen.

Al met al begin ik steeds meer aan de dames wennen en vind ze er steeds mooier uit zien.

Ik heb weinig pijn en vandaag is het gewone leven weer begonnen,kinderen weer naar school etc.

Ik vond het best pittig ben vanmiddag dus wel even op de bank gaan liggen.

fotoos van 1 week po volgen snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.