Jump to content

Marietjuh : 4 januari 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Recommended Posts

3 minuten geleden, Marietjuh zei:

Dankjewel! 😘

Moest vandaag toevallig nog aan je denken.. nog 3 weken min 1 dag en dan ben je eindelijk aan de beurt!! :tatice_04:

Gaat echt helemaal goed komen, zie alleen maar prachtige borsten van onze pc voorbij komen! 😍

ja he, dat vind ik ook, zo mooi en natuurlijk resultaat bij iedereen !! Ik ben er klaar voor! 😍. Jouw 3 maanden zitten erop, jij kan volop genieten van mooie lingerie en straks je bikini aan!

• Replies 277
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Leuk he is dat. Alles is zoveel mooier met boobies 🥰🥰

Mooi he die bralettes 😊

Ohhhh wauw ziet er echt mooi uit en staat je ook heel goed! Love bralettes. 

Posted Images

1 uur geleden, Noor45 zei:

ja he, dat vind ik ook, zo mooi en natuurlijk resultaat bij iedereen !! Ik ben er klaar voor! 😍. Jouw 3 maanden zitten erop, jij kan volop genieten van mooie lingerie en straks je bikini aan!

Vind het ook superspannend en leuk voor je! De voorpret alleen al vond ik geweldig 🤣

Jaaaaa die van mij zijn nu definitief goedgekeurd, jipeeeeeeeeee!! :43:

Jij bent voordat de zomer echt begint ook alweer bikini-ready dus dat wordt straks pronken in onze bikini's!! 😅

• Like 1
Op 5-4-2021 om 21:40, Marietjuh zei:

Dankjewel! 🥰

Ja het is lastig kiezen he want bij de 1 staat bijv 300 cc anders dan bij de ander.

Ik ben trouwens 165 en 61 kilo. Wat zijn jouw maten als ik vragen mag?

Zat hiervoor op een vrij lege 75B (na 2 kids niet veel meer van over gebleven 😂).

Ik zal je toegang geven.. staan ook foto's van mijn voorsituatie 😉

Jaa super lastig! Ik ben 171 en 58 kilo, en zit op een 75A. Wel een net wat andere voorsituatie  dus :) Maar supermooi resultaat!! Kan niet wachten ook nieuwe BHs en bikini's te passen straks!

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.