Ga naar inhoud

Te grote pocket,niet wat ik wou!!!


Aanbevolen berichten

Ik heb vorig jaar een prothesewissel gedaan,omdat ik ze anders wou,ze vallen neig naar buiten,ik zou graag een volle borst hebben en een mooie ronding,mijn dokter heeft niet naar mij geluisterd en zijn eigen ding gedaan,ik had 350cc, en hij heeft er 500cc ingedaan,terug achter de spier,vandaag ben ik naar een andere geweest om eens te horen wat er mogelijk is, en die zei ik kan daar niets meer aan veranderen,die pocket is te groot,en als je er nu een grotere prothese insteekt gaat die evengoed naar buiten vallen. Een enorme teleurstelling😔. Ik hoef geen grotere,gewoon vollere en een mooiere ronding.

kan er mij soms hier iemand bij helpen of raad geven?dank u wel al. Grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een te grote pocket kan gewoon hersteld worden. Wat slecht van die chirurg, ik zou echt op zoek gaan naar een chirurg met veel reviews. Ik hoop dat je iemand vind die jou een goede tip kan geven over welke chirurg hier erg goed in is 😊

 

Ik ken deze chirurg niet persoonlijk maar als ik denk aan herstel operaties of “moeilijkere” borsten denk ik wel direct aan Van der Pot. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al blij dat iemand zegt dat dat wel kan😓,iedereen zegt dat mijn borsten mooi zijn,ja ok ma het is niet zoals ik wil,en voel mij er echt niet goed bij. Juist iemand vinden die dat kan,want ik vind er nergens iets over 😔,dat is precies weer bij mij alleen🙄. Die dokters dat jullie zeggen zijn in nederland,het is wel ver want ben van belgie,dus wou eerst hier zoeken maar zoals ik zeg ik vind er niets over.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.