Jump to content

Prothese wissel na vijftien jaar

Recommended Posts

Goedemiddag allemaal!

Mijn naam is Jill en ben 35 jaar oud, getrouwd en mama van twee kinderen. Ben zelfstandig ondernemer en in het bezit van twee hoe zullen we het formuleren vergane borstjes 😛 Vijftien jaar geleden ben ik voor een vergroting geweest voor de spier van 260 cc low profile cui was het merk. Het hielp me van een cup aa naar een cup c. Heel stiekem heb ik ze alsnog altijd te klein gevonden voor m’n lichaam. Ik ben 172 lang en 65 kilo voor de beeldvorming. Van nature staan mijn borsten iets verder uit elkaar. Ben op consult geweest bij d’r nio en door hem wil ik mij eind maart laten opereren. D’r nio adviseerde 600 tot 700cc. Ik schrok in eerste instantie van de aantal cc’s maar ik kan echt wel wat hebben. Ik ben benieuwd wat jullie denken over het volgende het gaat om de 100 procent gevulde eurosilicone High profile dual plane. De 650 cc is iets breder dan de 700. Wat is beter een grotere smallere of iets mindere grotere brede om die spleet iets te versmallen. Ik zal als er interesse is een foto plaatsen van m’n start situatie nu en hopelijk kom ik in contact met leuke meiden die ook bij nio zijn geweest of nog gaan.

Als je vragen hebt stel ze gerust! En iedereen een leuke sinterklaas toegewenst😘

• 1 month later...

Hoi, 

ben je ondertussen al verder? Ik heb 3 je geleden een bv gehad bij dr Nio. 340 cc hydrogel op de spier. Nu een beetje gedoe met mijn linkerborst en hij adviseert nu om de boel te herplaatsen naar dual plane.... 

weet echt niet wat ik me bij dual plane moet voorstellen, want mijn borsten zoals ze nu zijn vind ik echt heel mooi. 
Ben wel erg tevreden over dr Nio. Ben 3 je geleden ook echt top geholpen. 
groetjes Wianna

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.