Jump to content

Jill olivia : 27 maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

• Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ooooh nog 1 nacht slapen!! Pffff haha ik stuiter door het huis heen🤩🥳😅 alles is brand schoon en ik heb tactisch boodschappen gedaan. En ook maar ja geaccepteerd op hulp die werd aangeboden van vriendi

Hee lieve meiden ik ga jullie later mijn verslag schrijven! Nu proberen wat te slapen jullie horen me!   en bedankt voor de belangstelling!🥰

Fijn @Jill olivia dat het vandaag al zo’n stuk beter gaat!! Op naar een voorspoedig herstel 🤗

Posted Images

@Jill oliviawat ben jij al goed bezig, ga je dan helemaal alleen naar de winkel? Ik merk dat ook hoor met me schouders ontspannen, vooral als ik ff uit huis ben hou ik ook me jas een soort van vast in het midden ofzo 😂 en slof ik zo overal heen. Ben benieuwd naar je foto!!!!

Hahaha ga stuk hierboven dat je boobs te groot zijn, heerlijk, wat hebben we toch een lieve meiden op t forum 🥰

Hee meiden! Ik heb m’n pixel vullers online gezet. Dus je kan kijken🧐

Mijn rechterborst staat nog wel wat strakker ik hoop dat die borstspier binnenkort de strijd gaat opgeven. Daar voel ik ook nog wel hobbel zitten. Maar ze gaan de goede kant op!

@kverhage Nou gisteren heeft m’n man me wel afgezet. En ik kon niet alles zelf pakken maar het ging redelijk. Vandaag heb ik een beetje een mindere dag. Slapen is gewoon af en toe een ding. Ik slaap wel redelijk plat maar wel helemaal tussen de kussens in en dan word je wakker met je broekje helemaal vacuüm tussen je billen van het naar beneden schuiven😂😖 Dus vandaag doe ik rustig aan. Ik houd me wel echt aan het niet tillen en niet iets boven m’n hoofd doen. Ik ging gisteren soep maken maar ik kon niet eens een ui snijden dus die kracht moet ik weer opbouwen. Boterham smeren lukt nu wel maar bij alles wat ik niet goed vind voelen stop ik.

hebben jullie dat ook? 

zometeen m’n oma wandeling maken door de buurt. Ik loop in de jas van m’n man lekker ruim die van mezelf plet er teveel op. Geniet van jullie dag allemaal xxx

@Jill olivia wat zijn ze weer veranderd zeg! vind ze echt heel mooi👌🏼😍 ik kan elke dag wat meer en merk dat ik mijn armen al best goed kan gebruiken. Snachts heb ik nog het meeste last en als ik lang in een houding heb gelegen. Als een beweging niet goed voelt stop ik meteen. Ga morgen even een wandelingetje maken ff wat frisse lucht🌷 xxxx

@Jill olivia omg ze worden zo mooooooi!! 😍 is dan toch weer alles waard he.. lekker shinen straks. Whahhaa vacuüm getrokken broekje 😂 ik slaap nu gewoon zonder iets aan, alleen me bh, dan heb ik het minste last van alles. Slapen wordt ik ook echt zat hoor bluh op die stomme rug. Herken ook wat @Daniëla89 heeft, had ik ook last van de eerste dagen wordt gelukkig steeds beter hoor, blijven volhouden 😘

Ik doe idd precies hetzelfde, alles wat niet goed voelt doe ik niet, vraag me dan oprecht af hoe sommige meiden nu al aan het werk zijn, ben ik dan echt zo'n miep😂 en let ook erg op met tillen en armen boven het hoofd doen. Ben blij dat het weer weer wat beter is, met dat zonnetje is het veel fijner om ff naar buiten te gaan. Geniet er van met je oma🥰

@Daniëla89 en @kverhage nou wat lief van jullie zeg!! ❤️ Vind ik super leuk zulke reacties dank jullie. Ik vind het echt wel een proces waar je door heen gaat van voorbereiding tot operatie tot erna en blij met jullie!

@Daniëla89 Ben benieuwd hoe je ommetje gaat buiten. Heb je nog een keer gespiekt? Ziet het er allemaal mooi uit. En trek je het harnas een beetje? Je gaat zo opgelucht zijn als ie uit mag straks😊

@kverhage Wij zijn gewoon lekker miep en we zijn er trots op! 😂💪 morgen heb ik een uitdaging want dan moet ik een uur in de auto zitten moet naar m’n schoonouders m’n vent rijd wel hoor maar denk dat het qua vermoeidheid een uitdaging word.

fijn weekend meiden!

Wat mooi @Jill olivia!!! Echt super. Wat zakken ze mooi. Zien er ook al veel rustiger uit!

En wat hilarisch met die foto die je niet kon plaatsen. Te grote boobs, kwam niet meer bij! 🤣😂

En wat een verhaal van jij in de supermarkt met je 'schouder operatie' en je zoon tegen de juf. Ik heb mijn meiden ook gezegd, zeg maar aan niemand...maar zo zie je maar...niet te moeilijk over doen!

@Myrthe83Dank je wel!! Ja ze zaten eerst echt onder m’n kin en nu zakt het al een beetje😊 haha ja joh die kinderen gaan het echt vertellen hoor! Vandaag was ik naar een babyshower en daarna m’n schoonouders en heb het ook maar gewoon verteld eigenlijk krijg ik er alleen maar positieve reacties op moet ik zeggen. En anders pech ik ben blij met m’n tetten🤪 hoe gaat het met jou? Alles in kannen en kruiken al?🥳

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.