Ga naar inhoud

Operatie dr nelissen global care clinic


Aanbevolen berichten

Hallo meiden!

ik ben gisteren geopereerd bij dr nelissen in de global care clinic. Ik heb motiva 320cc gekozen. De pijn was gisteren te doen tot savonds.. helaas de hele nacht misselijk geweest van de narcose nog. Vandaag ging het beter, alleen heb ik zeer waar de hechtingen zitten. Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben? Ivm normale taken zoals; haren wassen, borstelen, aankleden, stukje wandelen hoelang duurde dat bij de meeste? ik zet morgen wat foto’s op mijn profiel, zo ver ik nu kan zien gaat het resultaat mooi zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, allereerst gefeliciteerd met je nieuwe boobies! :43:

Ze zien er nu al heel mooi uit, mooie vorm ook maar wel vervelend dat je zo misselijk bent geweest.

Helaas kan ik je niet helpen met je vraag aangezien ik 4 januari pas aan de beurt ben.

Krijg 300 cc anatomisch voor de spier en vind het zoooo spannend!  Heb jij ze voor of achter de spier laten plaatsen?

 

Heel veel sterkte met herstellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te horen! Haha ja daar zit ik eigenlijk ook het meest tegenop aangezien ik echt een zij / buikslaper ben 😬

Probeer nu ook af en toe op mijn rug in slaap te vallen als oefening en gaat wel steeds ietsje beter.

Ik word geopereerd door dr. van der Weij van Boerhaave kliniek en krijg mentor anatomisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo mooi zijn ze al! Ik heb 320cc Motiva achter de spier. Ik ben 11 dagen PO en ik kan datgene waarbij mijn armen niet boven schouder komen. Maar dat mag ik ook 6 weken niet. Ik begon na 5 dagen met wandelen.  Ik laat m'n haren wassen bij de kapper. Kammen kan ik vanaf mn oren naar beneden. Ik kon mij meteen aankleden, maar dan wel bovenkleding met ritsen en knoopjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel 😘

6 weken jeetje... dat is lang. Je hoort wel overal heel verschillend advies daarover. Heb je een baan waar je lichamelijk niet te veel inspanningen doet? En wanneer mogen jou hechtingen eruit? Heb je foto’s hoe je boobies er nu uit zien? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-12-2020 om 00:08, Jojooo zei:

Hallo meiden!

ik ben gisteren geopereerd bij dr nelissen in de global care clinic. Ik heb motiva 320cc gekozen. De pijn was gisteren te doen tot savonds.. helaas de hele nacht misselijk geweest van de narcose nog. Vandaag ging het beter, alleen heb ik zeer waar de hechtingen zitten. Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben? Ivm normale taken zoals; haren wassen, borstelen, aankleden, stukje wandelen hoelang duurde dat bij de meeste? ik zet morgen wat foto’s op mijn profiel, zo ver ik nu kan zien gaat het resultaat mooi zijn! 

Hoi Jojoo,

Vervelend dat je zo misselijk geweest bent en last heb van de hechtingen. Ik lees graag even met je mee. Ik ben 2 dec geopereerd en heb mentor 240cc extra voor de spier gekregen. Ik vind de pijn meevallen maar vind het heel moeilijk in te schatten wanneer ik weer een beetje alles kan/mag doen zoals wandelen en lichte huishoudelijke taken.... ben ook benieuwd naar de ervaringen van anderen.

beterschap en geniet van het resultaat!

gr pien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig valt de pijn mee! Ja ik snap je, dat had ik ook heel erg. Ben vanmorgen op controle geweest, alles was goed en mocht rustig aan weer wat normale dingen beginnen doen 🙂 

herstel bij voor de spier is geloof ik ook wat langer toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben vorige week woensdag geopereerd, dus nu de 6e dag erna. Ik heb 380 cc dual plane gekregen,  had ook een lege b, maar dan na 2x borstvoeding. Ivm dat mijn borst iets breder was, kon er iets meer cc in. Het herstel valt me nog redelijk tegen. Mijn armen voelen ook nog zwaar bij diverse handelingen en mijn conditie is hard achteruit gerend helaas. Rug en schouders zijn ook wat stijf vanwege het wat meer krampachtig bewegen denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Jojooo zei:

Ja is allemaal weer even wennen! En inderdaad wat je zegt met conditie.. ben je wel al blij met het resultaat? Spoedig herstel 😊

Het resultaat tot nu toe is goed. Vind ze nog iets te ver uit elkaar staan. Hoop dat het nog iets naar elkaar toe komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Pien80 zei:

Hoi Jojoo,

Vervelend dat je zo misselijk geweest bent en last heb van de hechtingen. Ik lees graag even met je mee. Ik ben 2 dec geopereerd en heb mentor 240cc extra voor de spier gekregen. Ik vind de pijn meevallen maar vind het heel moeilijk in te schatten wanneer ik weer een beetje alles kan/mag doen zoals wandelen en lichte huishoudelijke taken.... ben ook benieuwd naar de ervaringen van anderen.

beterschap en geniet van het resultaat!

gr pien 

@Pien80 ik heb Mentor 235 dual plane gekregen. Ik mocht na 2 weken weer een beetje lichte taken doen maar 6 weken niet tillen, sporten en mijn armen omhoog doen. Nu heb jij voor de spier dus kan best zijn dat het dan anders is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-12-2020 om 19:24, Ikke2 zei:

@Pien80 ik heb Mentor 235 dual plane gekregen. Ik mocht na 2 weken weer een beetje lichte taken doen maar 6 weken niet tillen, sporten en mijn armen omhoog doen. Nu heb jij voor de spier dus kan best zijn dat het dan anders is. 

 

Dank je wel voor je reactie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.