Ga naar inhoud

Adriaantje : 30 november 2020 : Prof. Dr. van der Lei : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Het resultaat bij een BVK is minder snel te beoordelen dan bij een BV lijkt me. De meiden met een BV zijn al snel erg blij. 

Ik vind het er bij mij heel raar uitzien @Snoepje73 . Erg plat vanonder en door die zwelling zitten ze (nog) heel hoog. Dus niks natuurlijks. 

Het kan echt maanden duren voor je je uiteindelijke model hebt schijnt het.

Daar houd ik me maar aan vast.

Als ik de foto's van de BVK's zie op de site van de kliniek ziet het er allemaal goed uit. Dus afwachten maar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Adriaantje zei:

Het resultaat bij een BVK is minder snel te beoordelen dan bij een BV lijkt me. De meiden met een BV zijn al snel erg blij. 

Ik vind het er bij mij heel raar uitzien @Snoepje73 . Erg plat vanonder en door die zwelling zitten ze (nog) heel hoog. Dus niks natuurlijks. 

Het kan echt maanden duren voor je je uiteindelijke model hebt schijnt het.

Daar houd ik me maar aan vast.

Als ik de foto's van de BVK's zie op de site van de kliniek ziet het er allemaal goed uit. Dus afwachten maar.

 

De eind resultaten zijn vaak idd mooi. Ach en alles is beter dan het was zullen we maar zeggen in mijn geval😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar denk ik net zo over. Als ik weer op een klinkerweg kan fietsen zonder ze vast te moeten houden ...top. Of achter de honden aan moet rennen (niet hard hoor) met twee handen om mij borsten....🤣

Als er geen complicaties komen, ze weer fijn soepel zijn en weer bij me horen ben ik dik en dik tevreden.

Maar het heeft wel tijd nodig denk ik. Ook tussen de oortjes.

Morgen gaan de pleisters eraf. Ben benieuwd van de verpleegkundige ervan vindt.

Tot nu toe is de kleur oké ...behalve de blauwe plekken natuurlijk. Het gevoel overal is ook goed. Dat lijkt me toch belangrijk, dan is dat gewoon goed gelukt denk ik. Dat zal niet zomaar veranderen..hoop ik.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Adriaantje zei:

Daar denk ik net zo over. Als ik weer op een klinkerweg kan fietsen zonder ze vast te moeten houden ...top. Of achter de honden aan moet rennen (niet hard hoor) met twee handen om mij borsten....🤣

Als er geen complicaties komen, ze weer fijn soepel zijn en weer bij me horen ben ik dik en dik tevreden.

Maar het heeft wel tijd nodig denk ik. Ook tussen de oortjes.

Morgen gaan de pleisters eraf. Ben benieuwd van de verpleegkundige ervan vindt.

Tot nu toe is de kleur oké ...behalve de blauwe plekken natuurlijk. Het gevoel overal is ook goed. Dat lijkt me toch belangrijk, dan is dat gewoon goed gelukt denk ik. Dat zal niet zomaar veranderen..hoop ik.

 

@Adriaantje. Nou dat dus hahaha. Dat is snel dat de pleisters er af mogen. Fijn dat het zo goed gaat. Hoop dat het morgen allemaal goed gaat en ze en vooral jij tevreden bent😉. Succes🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen zijn de pleister eraf gehaald. Het zag er goed uit op één klein plekje bij mijn tepel. Dat is nog wat open. 1x per dag schoonspoelen/douchen is genoeg. 

De hechtingen van binnen geven mijn borsten nog zo'n platte onderkant. Als die hechtingen oplossen zakt het vanzelf in model. Dan zal die gespannenheid ook verminderen. Fijn dat het zo is uitgelegd.

Dat gebeurt dus min of meer tegelijk, dus die gespannen borsten...kan nog wel een paar weken duren.

Domper op de feestvreugde, bij thuiskomst was de post wel geweest, maar er zat geen grotere bh bij.

Morgen de post afwachten.

Van de verpleegkundige mag ik de Carefix Bonnie ook gebruiken. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Adriaantje zei:

Vanmorgen zijn de pleister eraf gehaald. Het zag er goed uit op één klein plekje bij mijn tepel. Dat is nog wat open. 1x per dag schoonspoelen/douchen is genoeg. 

De hechtingen van binnen geven mijn borsten nog zo'n platte onderkant. Als die hechtingen oplossen zakt het vanzelf in model. Dan zal die gespannenheid ook verminderen. Fijn dat het zo is uitgelegd.

Dat gebeurt dus min of meer tegelijk, dus die gespannen borsten...kan nog wel een paar weken duren.

Domper op de feestvreugde, bij thuiskomst was de post wel geweest, maar er zat geen grotere bh bij.

Morgen de post afwachten.

Van de verpleegkundige mag ik de Carefix Bonnie ook gebruiken. 

 

 

 

Fijn dat alles er goed uit ziet en op 1 plekje na dicht is. Ja die hechtingen inwendig zijn mooi maar ook altijd een dingetje. Bij mij zit er rechts 1 eigenlijk niet lekker daar door lijkt het net of de hechting te strak is aangetrokken 😔. Maar ik ben blij voor je dat het zo goed gaat.  En het eindresultaat komt vast goed😉. Geduld....

Alleen dst je bh er nog niet is is dan weer jammer. Maar als je de Bonnie aan mag is dat toch ook fijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou @Snoepje73... wat een gedoe. Afgelopen dinsdag tegen de verpleegkundige in Heereveen gezegd dat ik vorige week vrijdag een andere bh had gevraagd. Maar dat hij helaas nog niet was gekomen.

Ze had er gelijk een mail over gestuurd blijkbaar, want 's middags belden ze vanuit Hilversum over de maat (???...had ik vrijdag al gezegd). Bleek er niets gebeurd te zijn. Ze zouden hem per direct op de bus doen. 

Helaas..... nog niks.

De Bonnie is best oké. Dus ik wissel nu af. Als de Amoena mijn hoofd rood aan laat lopen, dan gaat de Bonnie aan. Hopelijk morgen de goede maat in de bus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gistermiddag kwam de bh per pakketdienst. Ze zouden hem uit de doos halen en per brief sturen, maar communicatie foutje denk ik. Hij is er in ieder geval. Even licht gewassen en nu heb ik hem aan. Als je ze op elkaar legt is hij wel 7 cm breder dan de 80C.  Maar de cups zijn B, dus die compressie zit goed. Ik draag deze op de krapste stand en kan nu zonder knijpend gevoel ademhalen. Mooi toch?

 

De ene tepel ligt er erg 'bovenop' en de rand bloed een beetje. De kleur is wel oké. Hopelijk gaat dat straks de goede kant op. Ervaring hiermee???

Ik week het gaasje onder de douche los en laat het dan drogen. Meer kan ik er niet aan doen denk ik. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkug is je bh er dan toch eindelijk. Zit hij ook lekker? Ik moet zeggen dat ik qua bh niet het drukkende gevoel heb. Dus ik vraag me soms af of hij niet te groot is als ik het hier allemaal zo hoor. Omdat bij mij de pleisters er nog op zitten zit het gelukkig nog allemaal dicht. Moet maandag afwachten wat ze gaan doen met de wond controle. Douchen is daar in tegen een ellende. Het douchen gaat wel, maar mijn tepels zijn achterlijk gevoelig. Maar liggen er niet bovenop. wel is mijn rechterborst qua gevoel groter

 

Maar iedere keer het gaasje los moeten weken is ook pijnlijk. Mag je daar niet iets van een vettig gaasje juist tegen het vast hechten op doen. Doe kun je kopen bij de drogist zo dat het niet aan de wond blijft kleven. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je je BH nog wat strakker zetten @Snoepje73?  De schouderbandjes kunnen geloof behoorlijk kort gemaakt. Dat scheelt ook een stuk.

Dat verschil in grootte per borst kan schijnt heel vaak voor te komen. 

Ben benieuwd wat ze maandag bij je controle zeggen.

Gek hè, dat bij jou na twee weken de pleisters eraf gaan en bij mij na 8 dagen. 

 

Ik denk dat ik maar van die gaasjes die niet plakken aan laat schaffen. Dit is inderdaad niet fijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Snoepje73 zei:

Gelukkug is je bh er dan toch eindelijk. Zit hij ook lekker? Ik moet zeggen dat ik qua bh niet het drukkende gevoel heb. Dus ik vraag me soms af of hij niet te groot is als ik het hier allemaal zo hoor. Omdat bij mij de pleisters er nog op zitten zit het gelukkig nog allemaal dicht. Moet maandag afwachten wat ze gaan doen met de wond controle. Douchen is daar in tegen een ellende. Het douchen gaat wel, maar mijn tepels zijn achterlijk gevoelig. Maar liggen er niet bovenop. wel is mijn rechterborst qua gevoel groter

 

Maar iedere keer het gaasje los moeten weken is ook pijnlijk. Mag je daar niet iets van een vettig gaasje juist tegen het vast hechten op doen. Doe kun je kopen bij de drogist zo dat het niet aan de wond blijft kleven. 

Hoi, hoi. Ik lees mee in jullie verhaal. @Snoepje73, je kan altijd @best_boobie een privébericht sturen voor advies ivm de verzorging. Zij heeft mij destijds ook heel goed geadviseerd.

Veel sterkte nog met je traject. En jij ook @Adriaantje.

:71:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Adriaantje zei:

Kun je je BH nog wat strakker zetten @Snoepje73?  De schouderbandjes kunnen geloof behoorlijk kort gemaakt. Dat scheelt ook een stuk.

Dat verschil in grootte per borst kan schijnt heel vaak voor te komen. 

Ben benieuwd wat ze maandag bij je controle zeggen.

Gek hè, dat bij jou na twee weken de pleisters eraf gaan en bij mij na 8 dagen. 

 

Ik denk dat ik maar van die gaasjes die niet plakken aan laat schaffen. Dit is inderdaad niet fijn.

Ja, ik ben idd al iedere keer de bh strakker aan het zetten @Adriaantje.

 

Maar ben jij dan ik het ziekenhuis geopereerd of in een kliniek. Daar zou het verschil van het verwijderen van de pleisters misschien in kunnen zitten. Deed dat erg zeer het verwijderen? Daar zie ik best een beetje tegen op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Doe ik het of niet? zei:

Hoi, hoi. Ik lees mee in jullie verhaal. @Snoepje73, je kan altijd @best_boobie een privébericht sturen voor advies ivm de verzorging. Zij heeft mij destijds ook heel goed geadviseerd.

Veel sterkte nog met je traject. En jij ook @Adriaantje.

:71:

@Doe ik het of niet?. Ik moet maandag pas voor controle😉. Maar bedankt voor je tip. Ik begin namelijk wel harde littekens te krijgen. Misschien dat ze daar tips voor heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Snoepje73 zei:

Ja, ik ben idd al iedere keer de bh strakker aan het zetten @Adriaantje.

 

Maar ben jij dan ik het ziekenhuis geopereerd of in een kliniek. Daar zou het verschil van het verwijderen van de pleisters misschien in kunnen zitten. Deed dat erg zeer het verwijderen? Daar zie ik best een beetje tegen op.

@Adriaantje vergat even dat je bij de Bergman Clinics geweest bent. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch maar even doorgepakt. De kliniek in Heerenveen is mijn controle en aanspreek punt @Snoepje73 . Ik heb foto's opgestuurd van die tepel en ze belden zojuist. Ziet er goed uit. Kleur goed. Dat idee dat de tepel er op ligt komt vaker voor. Goed de kleur in de gaten houden en vaseline gaasjes erop doen ivm het plakken.

Fijn hoor, kan dag en nacht bellen als de paniek toeslaat. En foto's kunnen sturen is ook super. Bij twijfel worden die ook met de PC besproken.

 

Dankjewel voor de tip @Doe ik het of niet?. Goed idee om @best_boobie te vragen hoe of wat. Wat fijn toch zo'n forum.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12e dag po.  De hechtingen trekken enorm en er zitten echt kuilen in het litteken. Je kunt de knoopjes van de hechtingen voelen en zien. Bij sommigen worden de knoopjes van de oplosbare hechtingen verwijderd.  Ik ben benieuwd of ze dat bij jou ook doen @Snoepje73. Volgens mij heeft dat trekken van de hechtingen ook behoorlijk invloed op het 'dalen' van borsten ?? In ieder geval is het een rotgevoel.

Woensdag telefonisch consult, dus het staat al op mijn briefje.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12de dag al weer @Adriaantje wat gaat het hard! En had niet verwacht dat alles me zo mee zou vallen. Aangezien de pleisters er nog op zitten kan ik het niet zien hoe het er uit ziet op een klein stukje na. En juist dat is gerimpeld. Ik hoop dat ze daar idd de "oplosbare knop" weg halen. 

Maar ik voel wel de de littekens soepel zijn op de laatste 3 cm na zonder deukjes. Ik ben echt benieuwd na maandag 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Adriaantje zei:

Baal wel echt van die pijnlijke 'kuil' aan het eind van mijn wond onder mijn arm. Het wordt er niet beter op. Als het zo erg blijft, app ik de verpleegkundige maandagochtend toch maar. 

 

Soepele littekens en geen kuiltjes klinkt goed @Snoepje73. De pleister weghalen was zo goed als pijnloos. Dus maandag gaat het vast super.

O jee dat klinkt echt niet goed @Adriaantje. Idd maandag gelijk even appen met de verpleegkundige dat lijkt me een slim idee. Kun je niet eerder contact opnemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.