Ga naar inhoud

Bottoming out, implantaat te veel naar onder gezakt


Aanbevolen berichten

Hoi, 

 

Wie kan mij vertellen hoe bottoming out aan 1 kant kan worden opgelost? Ik heb nu asymmetrische borsten. Super erg vind ik het. 1 implantaat zit bijna 3 cm lager en het litteken een stuk boven de borstplooi. 6 weken geleden ben ik er aan geopereerd. Zelfde pocket is gebruikt, er zijn hechtingen gezet en er zou cauterisatie zijn gebeurd (laten krimpen van weefsel aan de onderkant). 6 weken later is heel de prothese weer flink naar onder gezakt en is het resultaat nog iets slechter als ervoor. Helaas was dit al de 3e operatie, ik heb een dunne huid.

 

Welke operatie is effectief? Een andere pocket maken? Werken met een matje? Een oplosbaar of niet oplosbaar matje? Kan er iets met een stukje bindweefsel ombuigen? 

 

Ik hoop echt op een antwoord.

 

Groetjes,

Jolanda 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/28/2020 at 6:00 PM, Jolanda36 said:

Hoi, 

 

Wie kan mij vertellen hoe bottoming out aan 1 kant kan worden opgelost? Ik heb nu asymmetrische borsten. Super erg vind ik het. 1 implantaat zit bijna 3 cm lager en het litteken een stuk boven de borstplooi. 6 weken geleden ben ik er aan geopereerd. Zelfde pocket is gebruikt, er zijn hechtingen gezet en er zou cauterisatie zijn gebeurd (laten krimpen van weefsel aan de onderkant). 6 weken later is heel de prothese weer flink naar onder gezakt en is het resultaat nog iets slechter als ervoor. Helaas was dit al de 3e operatie, ik heb een dunne huid.

 

Welke operatie is effectief? Een andere pocket maken? Werken met een matje? Een oplosbaar of niet oplosbaar matje? Kan er iets met een stukje bindweefsel ombuigen? 

 

Ik hoop echt op een antwoord.

 

Groetjes,

Jolanda 

 

Wat erg voor je, @Jolanda36 🥺 wie heeft jouw operatie gedaan? Ben je al terug geweest? This does not sound good 🥴 je mag mij altijd een pb sturen- ik heb veel mee gemaakt in de zin van .... prutswerk. X sterkte 💜

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.