Ga naar inhoud

Viktori : 9 december 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Op 27-11-2020 om 08:57, Lilve zei:

Hoi Viktoria, je had een berichtje bij mij geplaatst! Superleuk om te horen!! Heel stoer dat je de stap zet!! Ik ben ontzettend blij dat ik ze voor de spier heb laten plaatsen, qua alles eigenlijk. Het mooi/natuurlijk meebewegen tijdens sporten, het herstel, het dus niet in de spier hoeven snijden/rommelen. Mijn borstspier was/is behoorlijk ontwikkeld, dus echt blij dat het voor de spier kon. Ik ben woensdag voor het eerst weer wezen sporten na 7 weken 😳, was super fijn weer!! Wel ff wennen, vooral met jumping Jacks. Voelde m’n boobs gisteren wel een beetje, vooral rek onder m’n oksel en beetje bovenop. Maarja is ook niet gek na 6 weken je armen niet omhoog doen. Met licht gewicht backsquats uit rek gedaan en lichte deadlifts en sit-ups. Ging prima, gisteren behoorlijke verzuring hahaha. Maaaaar ga vandaag weer, want gaat best prima. Wel voorzichtig doen. Ik heb wel echt een mega goede sport beha gekocht, belangrijk. Ik heb juist voor ronde protheses gekozen tegen het evt draaien wat voor zou kunnen komen. Ik ben zelf 178 en 67 kilo, ik had een zeer lege C70 en heb mentor rond extra mpp 370 cc laten plaatsen. Kom nu uit op een volle 70f 😳!!! Ik ben er erg blij mee, past perfect bij m’n lijf! Ik wilde graag mooie grote volle en ronde borsten en dat is precies wat ik heb gekregen hahaha. Ik wil je wel toevoegen aan m’n album. Ik plaats van de week weer een nieuwe foto.

Wauw dat klinkt super! Zou ik in je album mee mogen kijken 😊 zondag maak ik mijn keuze 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-12-2020 om 16:48, Marietjuh zei:

Weet niet of je al geopereerd bent maar heel veel succes vandaag!! 🤞

Ik ben 4 januari aan de beurt, ook bij dr. van der Weij!

Ja ben 2 dagen terug geopereerd. Bedankt voor je berichtje. Alles is heel goed gegaan gelukkig. Dr van der weij heeft mooi werk geleverd! 4 januari is ook al bijna spannend :) wat krijg jij..? Ik heb 300 cc anatomisch voor de spier. Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, BonnyBastian zei:

Hoe is je operatie gegaan? Viel het mee?

Hoi hoi! 
ja heel goed gegaan. Na de operatie was ik nogal wat duizelig en misselijk van de narcose. Gelijk in bed gekropen toen ik thuis was. Nu 2 dagen later voel ik me prima! Wat trekkend gevoel bij de borsten en kan me armen licht bewegen. Het valt reuze mee.. ik was nogal wat zenuwachtig maar dat is normaal, na dag 1 dacht ik wauw het valt echt mee! Geen zorgen komt vast allemaal goed! Wanneer mag jij??

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Viktori zei:

Ja ben 2 dagen terug geopereerd. Bedankt voor je berichtje. Alles is heel goed gegaan gelukkig. Dr van der weij heeft mooi werk geleverd! 4 januari is ook al bijna spannend :) wat krijg jij..? Ik heb 300 cc anatomisch voor de spier. Groetjes 

Fijn om te horen dat alles goed is gegaan en dat je er blij mee bent! Viel het je mee of tegen?

Ja echt superspannend!! Ben nu ook echt aan het aftellen!

Grappig! Ik krijg ook 300 cc anatomisch voor de spier :D Wat is jouw voorsituatie qua maat?

Heb je een album en zo ja, zou ik graag meekijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Marietjuh zei:

Fijn om te horen dat alles goed is gegaan en dat je er blij mee bent! Viel het je mee of tegen?

Ja echt superspannend!! Ben nu ook echt aan het aftellen!

Grappig! Ik krijg ook 300 cc anatomisch voor de spier :D Wat is jouw voorsituatie qua maat?

Heb je een album en zo ja, zou ik graag meekijken!

Ja het viel echt reuze mee! Ik was zelf ook wel wat relax voor de operatie en dat helpt ook natuurlijk. Na de operatie nu 2 daagjes verder moet ik zeggen dat het echt mee valt! 75 A net geen B. Ik ben 1.65 60 kg. Ik vind de 300 cc perfect niet te klein niet te groot! Ik heb nog geen album. Zodra ik er een heb zal ik je toevoegen:))

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, lottejanna zei:

Hoi meid! Hoe heb je de operatie ervaren en hoe is het nu met je? Veel pijn en blauwe, beurse plekken of valt het mee? 

Hi hi! Ja ging hartstikke goed! Heel tevreden. Ik vond het een beetje eng toen ik opeens luchtbeltjes achtig iets voelde in mijn huid. Waarschijnlijk vocht. Ze zijn nog opgezwollen maar de pijn valt reuze mee! En de blauwe plekken ook. Hoe was het bij jou..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Viktori zei:

Hoi hoi! 
ja heel goed gegaan. Na de operatie was ik nogal wat duizelig en misselijk van de narcose. Gelijk in bed gekropen toen ik thuis was. Nu 2 dagen later voel ik me prima! Wat trekkend gevoel bij de borsten en kan me armen licht bewegen. Het valt reuze mee.. ik was nogal wat zenuwachtig maar dat is normaal, na dag 1 dacht ik wauw het valt echt mee! Geen zorgen komt vast allemaal goed! Wanneer mag jij??

Ik heb zondag mijn 1e consult bij dr van de weij en hoop dan begin januari te kunnen. Las een wachttijd van 2 tot 3 weken op de site dus dat zou top zijn 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-12-2020 om 18:41, BonnyBastian zei:

Ik heb zondag mijn 1e consult bij dr van de weij en hoop dan begin januari te kunnen. Las een wachttijd van 2 tot 3 weken op de site dus dat zou top zijn 😊

Spannend! Nou heel veel succes! Ik kon ook al snel terecht! Eerder dan verwacht eigenlijk haha ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-11-2020 om 18:33, lottejanna zei:

Hoi Viktori!

Ik ben 20 november geopereerd door van der Weij, ik heb 300 cc anatomisch voor de spier gekregen. Ik ben 1.77 en weeg 70 kg, borstbreedte 13.5 cm. Ik twijfelde ook tussen 300 en 340 maar ben tot nu toe blij dat ik voor 300 ben gegaan. Ik ben heel smal (mn omvang is 72 cm) en had ook de optie om voor 300 of 340 te gaan. Ik kan je even toevoegen aan mn album dan kan je ook zien hoe groot mn borsten eerst waren enzo. Hopelijk helpt het je in je beslissing :)

Zou ik bij je mogen kijken? Ik ga 21 januari 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-12-2020 om 09:54, Viktori zei:

Hoi hoi! 
ja heel goed gegaan. Na de operatie was ik nogal wat duizelig en misselijk van de narcose. Gelijk in bed gekropen toen ik thuis was. Nu 2 dagen later voel ik me prima! Wat trekkend gevoel bij de borsten en kan me armen licht bewegen. Het valt reuze mee.. ik was nogal wat zenuwachtig maar dat is normaal, na dag 1 dacht ik wauw het valt echt mee! Geen zorgen komt vast allemaal goed! Wanneer mag jij??

Ik ben vandaag op consult geweest en mag 21 januari. Misschien eerder maar dan bellen ze als er plek is😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-12-2020 om 23:05, Marietjuh zei:

Ik vond 340 cc ook te groot.. 300 cc past goed bij mij vind ik. Ben eerder bang dat ze te groot worden haha!

 

Op 13-12-2020 om 17:51, BonnyBastian zei:

Ik ben vandaag op consult geweest en mag 21 januari. Misschien eerder maar dan bellen ze als er plek is😊

En hoe was het? Spannend hoor.. nu nog ff aftellen ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.