Ga naar inhoud

Zarya : 10 november 2020 : Dr Verdonck : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

 

Ik ben 37 jaar en heb na jaren dagdromen eindelijk de stap gezet. Omdat ik bovenaan redelijk smal ben en kleine borsten had (70A) leek mijn bovenlichaam op dat van een 16 jarig meisje. Ik hoop binnenkort mijn goedkope H&M behatjes te kunnen ruilen met sexy kanten lingerie :) 

 

De eerste dagen had ik zoals verwacht redelijk veel pijn, vooral bij het ontwaken, maar goed onder controle te houden met de voorgeschreven medicatie. Op dag 3 en 4 had ik vooral veel last van mijn rug maar vanaf dag 5 heb ik vreselijke branderige pijn aan mijn linkerborst, naast mijn tepel. Bij elke beweging lijkt het alsof de wonde scheurt maar de pijn zit hoger de de wonde. Omdat ik heel veel jeuk had van de borstband heb ik die gisteren mogen verwijderen en nu draag ik een sportbeha. Als ik die even uitdoe om me te wassen dan wordt de pijn zo fel dat ik er misselijk van word. Als ik mijn borst dan wat ondersteun gaat het beter. Gisteren toen ik in bed lag bleef het nog een lange tijd pijn doen en begon ik te doemdenken, als het zo blijft moeten ze er terug uit. Een beetje dramatisch maar mijn vriendin heeft het ook laten doen en herkende die pijn niet en aan mijn rechterborst heb ik het niet.

 

Maandag heb ik mijn eerste consult en worden de wondjes gecontroleerd. Ik ben er vrij zeker van dat de pc gaat zeggen dat het normaal is maar ik wou toch eens horen of er nog dames zijn die hetzelfde hebben meegemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, goed dat je de stap heb genomen. Pijn hoort er bij, de een heeft er meer last van dan de ander. Het is ook niet aan beide kanten hetzelfde. Zolang je borst niet veel groter is, warmer aanvoelt, veel roder is en je geen koorts/verhoging hebt dan hoort het er gewoon bij. Neem je medicatie op tijd zodat je een spiegel opbouwt. Het wordt vanzelf beter! Veel plezier met je nieuwe boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borst is niet groter, voelt niet warm aan, is niet rood en ik heb geen koorts dus dat is  al een hele opluchting. Ik nam enkel nog paracetamol voor ik ging slapen en bij het opstaan, omdat ik niet graag medicatie neem, maar mss moet ik het ook overdag terug nemen om de pijn onder controle te houden. Bedankt voor je geruststellende woorden 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controle bij de pc ging zoals verwacht, alles ziet er goed uit en de pijn hoort erbij.

Vandaag voor het eerst terug met de auto gereden en dat heb ik tot zeker een uur daarna gevoeld. Normaal gaat het brandend gevoel weg van zodra ik comfortabel zit maar nu bleef het lang nabranden. Ondertussen al heel veel opgezocht en ik kom telkens uit op zenuwpijn. Dat zou ook verklaren waarom medicatie niet helpt. Nu hoop ik alleen maar dat het geen maanden gaat duren want zenuwen herstellen naar ‘t schijnt heel traag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Zarya zei:

Controle bij de pc ging zoals verwacht, alles ziet er goed uit en de pijn hoort erbij.

Vandaag voor het eerst terug met de auto gereden en dat heb ik tot zeker een uur daarna gevoeld. Normaal gaat het brandend gevoel weg van zodra ik comfortabel zit maar nu bleef het lang nabranden. Ondertussen al heel veel opgezocht en ik kom telkens uit op zenuwpijn. Dat zou ook verklaren waarom medicatie niet helpt. Nu hoop ik alleen maar dat het geen maanden gaat duren want zenuwen herstellen naar ‘t schijnt heel traag. 

Hoi hoi gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! Dat brandende gevoel is inderdaad zenuwpijn, ik heb er ook veel last van gehad. Het is wat “nog even wachten” zegt, het herstel gaat in golven. De eerste 2/3 weken veel last van gehad, daarna werd het minder. Ik kreeg wel telkens meer gevoel in m’n boobs terug na veel zenuwpijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Zarya zei:

Controle bij de pc ging zoals verwacht, alles ziet er goed uit en de pijn hoort erbij.

Vandaag voor het eerst terug met de auto gereden en dat heb ik tot zeker een uur daarna gevoeld. Normaal gaat het brandend gevoel weg van zodra ik comfortabel zit maar nu bleef het lang nabranden. Ondertussen al heel veel opgezocht en ik kom telkens uit op zenuwpijn. Dat zou ook verklaren waarom medicatie niet helpt. Nu hoop ik alleen maar dat het geen maanden gaat duren want zenuwen herstellen naar ‘t schijnt heel traag. 

Fijn dat de controle goed was,  toch een geruststellende gedachte. Hopelijk neemt de pijn snel af

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi dames, ondertussen ben ik 4 weken po en de branderige pijn is weg 🙏🏼 Ik heb nog wat ongemakjes maar echt pijn kan ik het niet noemen. Nu heb ik wel het gevoel dat ze nog niets gezakt zijn. Ik sport redelijk veel en ik las hier en daar dat dat aan de spieren kan liggen. Ik heb een album gemaakt, zouden jullie eens willen kijken en jullie willen mening delen? 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.