Ga naar inhoud

lottejanna : 20 november 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Ikke2 zei:

De verpleegster zei dat bij de controle de hechtingen worden verwijderd dus dat denk ik wel. Maar misschien lossen ze ook wel op en bedoelde ze de pleisters. We zullen het zien 😀 met mij gaat het heel goed. Pijn is echt al veel minder geworden. Ben nu vooral aan het aftellen dat die 6 weken voorbij zijn en je weer alles mag doen (met beleid natuurlijk) ik ben ook echt blij met het resultaat en de grote. 
hoop alleen dat ze nog een beetje dichter bij elkaar komen te staan. 
hoe gaat het met jou en hoe vind je het resultaat? 

Wat fijn dat het goed gaat! Je hebt ze dual plane toch? Dan duurt het ook een paar maanden voor je het uiteindelijke resultaat kunt zien toch? Merk je dat ze al aan het zakken zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Ikke2 zei:

Fijn dat alles goed gaat! Het ziet er ook prachtig uit. Ik begin morgen ook weer vanuit thuis. Ben benieuwd hoe dat het gaat. Hoe ging jou werkdag vandaag? Mag ik vragen welke litteken crème je hebt gekregen? 

Werkdag ging prima. Heb braaf elk uur even een rondje door huis gelopen, die tip kreeg ik van de pc. Ik heb een creme gekregen van Boerhaave zelf... staat ook hun logo op. Misschien is die wel online te bestellen? Ik hoor ook veel meiden hier over bio oil, dat dat heel fijn is

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, lottejanna zei:

Werkdag ging prima. Heb braaf elk uur even een rondje door huis gelopen, die tip kreeg ik van de pc. Ik heb een creme gekregen van Boerhaave zelf... staat ook hun logo op. Misschien is die wel online te bestellen? Ik hoor ook veel meiden hier over bio oil, dat dat heel fijn is

Goede tip om elk uur ff rondje te doen. Ga ik morgen ook doen. Fijn dat je werkdag goed ging. Kan me voorstellen dat het ook weer lekker is om in een beetje normaal ritme te zitten   Ik ga ff op de site kijken naar de crème. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, lottejanna zei:

Wat fijn dat het goed gaat! Je hebt ze dual plane toch? Dan duurt het ook een paar maanden voor je het uiteindelijke resultaat kunt zien toch? Merk je dat ze al aan het zakken zijn?

Ik heb Idd dual plane. Moet ff geduld hebben voor het uiteindelijke resultaat. Heb wel het idee dat ze al aan het veranderen zijn. Vind het grappig dat ze bij mij heel erg lijken op die van jou alleen net een maatje kleiner. Kan wel kloppen want ik heb anatomisch 235 cc en jij 300 cc toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Ikke2 zei:

Ik heb Idd dual plane. Moet ff geduld hebben voor het uiteindelijke resultaat. Heb wel het idee dat ze al aan het veranderen zijn. Vind het grappig dat ze bij mij heel erg lijken op die van jou alleen net een maatje kleiner. Kan wel kloppen want ik heb anatomisch 235 cc en jij 300 cc toch? 

Ja klopt! Geinig, dan zullen we wel ongeveer dezelfde vorm borst enzo hebben gehad. Heel fijn dat je geen pijn meer hebt. Dan kan je toch wel weer redelijk gefocust aan het werk. Dat rondje lopen elk uur raadde de pc echt aan ook ivm houding en doorbloeding, maar dat schiet er al snel bij in als je lekker aan het werk bent. Heb elk uur de timer op mn telefoon aan gezet haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, heb gisteravond weer een fotootje toegevoegd. Was toen 10 dagen PO. De rechtborst is al gaan zakken, links zit nog hoger en is meer gezwollen. Vind het superleuk om de ontwikkelingen te zien :) let er nu toch wel al minder op dan een week geleden en dan valt verandering ook meer op natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Anca23 zei:

@lottejanna mag ik in jou album kijken?

Ik heb alles gelezen en ben benieuwd hoe het eruit ziet. Wat fijn die ontwikkeling, op naar een mooi herstel en eindresultaat.

 

Ik word 14 december geopereerd, whaha ook al snel.

Ja tuurlijk, ik voeg je toe! Wat spannend! Nu lekker aftellen... door wie word je geopereerd? En wat krijg je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, lottejanna zei:

Hoi meiden, heb gisteravond weer een fotootje toegevoegd. Was toen 10 dagen PO. De rechtborst is al gaan zakken, links zit nog hoger en is meer gezwollen. Vind het superleuk om de ontwikkelingen te zien :) let er nu toch wel al minder op dan een week geleden en dan valt verandering ook meer op natuurlijk

Ziet er echt heel mooi uit. Mag je trots op zijn. Nu nog Corona de deur uit, 25 graden en bikini’s en jurkjes shoppen Haha 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, lottejanna zei:

Ja tuurlijk, ik voeg je toe! Wat spannend! Nu lekker aftellen... door wie word je geopereerd? En wat krijg je?

 Ik heb gespiekt! Super mooi! Lekker shoppen straks.

 

Ik word door Wouter van der Pot geopereerd, Blooming Haarlem. BV + lift 500cc motiva full ergonomic

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Anca23 zei:

 Ik heb gespiekt! Super mooi! Lekker shoppen straks.

 

Ik word door Wouter van der Pot geopereerd, Blooming Haarlem. BV + lift 500cc motiva full ergonomic

Thanks!! Ik lees veel over hem op het forum. Dat hij prachtige borsten maakt. Lekker gaan aftellen meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-11-2020 om 10:36, lottejanna zei:

Oeps, sorry voor de late reactie!! Ja ze zijn 7 dagen per week open... Ik heb sinds afgelopen vrijdag (dus een week PO) eigenlijk vooral last van de littekens, alleen als ik van liggen ga opstaan zeg maar. Of van niet rechtop zitten naar rechtop zitten. Voor de rest nergens last van :) 

Geeft niet. Ik zelf de griep met een heerlijke hoest. Nu gaat het weer aardig goed.  

Wat the boobs betreft steekjes overal in mij borsten af en toe en branderig gevoel omgeving litteken.  De littekens en omgeving daarvan is niet rood of iets, ook geen vocht, borsten voelen ook niet warm aan dus denk dat het oprekken is van mij huid en genezing van de littekens.

Verder voelen mijn borsten beurs aan als ik zachtjes duw. Denk dat mijn

borstspier beetje begint te ontspannen. Voelt iets zachter aan. Birsten zijn verder nog best wel strak gespannen. Zie al dat ze piepje zakken met name rechts. Links zit nog hoger.
Morgen eerste controle. 
 

Ik zie bij jou ook mooie kleine veranderingen al🎉🎉🎉 . Looking goodddd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, fijn om te horen. Ik heb inmiddels begrepen dat bij een BVK de boel strakker moet worden ingepakt, omdat je anders een 'raar' model krijgt. Maar het zit hem bij mij ook in de onderband van die Amoena Sarah.. Pff...  De kliniek zou nu een grotere maat sturen. Ipv 80C 85B. Als ik het niet meer uithoud met deze, dan doe ik fijn die Bonnie aan voor een paar uur. Zit ook niet heel slap hoor. Dus ze vallen volgens mij niet gelijk uit elkaar. 😆

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, inmiddels 2 weken en 6 dagen PO. Heb weer een nieuwe foto toegevoegd. De littekens zijn dicht, alleen aan beide buitenkanten voel ik het knoopje nog die niet helemaal is opgelost. De boobs worden steeds zachter en voelen steeds meer 'eigen'. Ben zo blij dat ik de stap heb gezet om het te doen :)

@Ikke2 @Vannie hoe is het met jullie dames?

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, lottejanna zei:

Hoi meiden, inmiddels 2 weken en 6 dagen PO. Heb weer een nieuwe foto toegevoegd. De littekens zijn dicht, alleen aan beide buitenkanten voel ik het knoopje nog die niet helemaal is opgelost. De boobs worden steeds zachter en voelen steeds meer 'eigen'. Ben zo blij dat ik de stap heb gezet om het te doen :)

@Ikke2 @Vannie hoe is het met jullie dames?

Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat 😀. Bij mij zijn de boobs nog vrij hard en rondom de tepels pijnlijk. Ook voel ik steeds bubbeltjes of bewegen als ik me beweeg. Denk dat er gewoon nog vocht zit. Ook ik ben heel blij dat ik de stap heb gezet. Heb jij ook nog pijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ikke2 zei:

Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat 😀. Bij mij zijn de boobs nog vrij hard en rondom de tepels pijnlijk. Ook voel ik steeds bubbeltjes of bewegen als ik me beweeg. Denk dat er gewoon nog vocht zit. Ook ik ben heel blij dat ik de stap heb gezet. Heb jij ook nog pijn? 

Die bubbeltjes heb ik ook gehad haha. Lukt het alweer bij jou om zelf te douchen enzo? En durf je alweer te fietsen? Ik heb eigenlijk geen pijn meer. Alleen als ik soms op mijn zij wil liggen, ligt dit niet helemaal comfortabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, lottejanna zei:

Die bubbeltjes heb ik ook gehad haha. Lukt het alweer bij jou om zelf te douchen enzo? En durf je alweer te fietsen? Ik heb eigenlijk geen pijn meer. Alleen als ik soms op mijn zij wil liggen, ligt dit niet helemaal comfortabel

Ik kan wel weer zelf douchen. Fietsen nog niet geprobeerd 😀 autorijden gaat goed. Helaas mag ik nog niet op mijn zij slapen. Moet nog 3 weken wachten. Fijn dat je geen pijn meer hebt. Scheelt denk ik ook dat ik ze achter de spier heb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.