Ga naar inhoud

lottejanna : 20 november 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

8 uur geleden, Lara21 zei:

Fijn dat het goed gaat dames. Ik heb nog veel pijn en ook veel steken. Ook zo'n gevoel alsof mijn ribben worden doorboord met iets. Gisteren even gekeken en mijn man zag niks raars. Wel zijn ze nog keihard en links nog steeds dikker en veel pijnlijker dan rechts.

Ach meis... ik hoop zo voor je dat het wat minder wordt komende dagen. Nog even bikkelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, lottejanna zei:

Ja dat zou heel goed kunnen inderdaad! Ik heb ze voor de borstspier

Denk dat het gevoel dan idd anders is maar zal vast heel snel wennen. Heb net je album bekeken en vind het er echt heel mooi uit zien!! Bij is alles nog van geel tot blauw 😂 maar dat trekt wel bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, lottejanna zei:

Ahhh wat leuk!! Jij ook congrats! Ik zal je toevoegen. Zou ik bij jou ook mee mogen kijken? :)

Yes of course. Bij deze gedaan :-))).

 

Je boobs zien er mooi uit. Geen extreem hoge zwellingen. Komt denk ik doordat je anatomische implantaten hebt en voor de borstspier. Ik rond en achter borstspier.  Bij mij aardig hoog nog. Wat ik eerst voor plat aanzag zie ik nu minder plat worden.  Zie het wel al heel lichtjes zakken. 
Zal vandaag een nieuw fotootje posten . Vandaag 1 week geleden PO. 
 

Hoe voel jij je verder ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-11-2020 om 19:18, Ikke2 zei:

Denk dat het gevoel dan idd anders is maar zal vast heel snel wennen. Heb net je album bekeken en vind het er echt heel mooi uit zien!! Bij is alles nog van geel tot blauw 😂 maar dat trekt wel bij

Thanks!! Ik denk ook dat het bij mij minder blauw is omdat er bij mij dan niks onder de borstspier gegaan is. Hoe voelt het bij jou nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Vannie zei:

Yes of course. Bij deze gedaan :-))).

 

Je boobs zien er mooi uit. Geen extreem hoge zwellingen. Komt denk ik doordat je anatomische implantaten hebt en voor de borstspier. Ik rond en achter borstspier.  Bij mij aardig hoog nog. Wat ik eerst voor plat aanzag zie ik nu minder plat worden.  Zie het wel al heel lichtjes zakken. 
Zal vandaag een nieuw fotootje posten . Vandaag 1 week geleden PO. 
 

Hoe voel jij je verder ?

Ik vind de jouwe er ook mooi uitzien hoor! Vooral voor na een week!! Ik voel me met de dag beter. Krijg ook steeds meer handigheid met voorzichtig zelf aankleden enzo en dat helpt ook wel heel erg. Heb eigenlijk helemaal geen pijn meer (even afkloppen....) hoe is het bij jou? Voelt het al een beetje als 'jouw' boobies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, lottejanna zei:

Thanks!! Ik denk ook dat het bij mij minder blauw is omdat er bij mij dan niks onder de borstspier gegaan is. Hoe voelt het bij jou nu? 

Bij mij is het nog steeds erg blauw. Onder en naast mijn borst zelfs bijna zwart maar het wordt minder. Tussen mijn borsten is het geel dus ik sta er gekleurd op haha. Maar de pijn is heel veel minder. De wondjes zien er heel goed uit dus je hoort mij niet klagen. Ze moeten bij mij ook nog wel echt zakken maar ook dat heeft tijd nodig. Hoe gaat het nu met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, lottejanna zei:

Hoi meiden, heb weer een fotootje aan mn album toegevoegd. Zie kleine veranderingen :) ben heel benieuwd naar jullie mening! 

Morningsss 🙂.

How are the boobies? 

Zojuist je weer je album bekeken (je recente foto).  Zijn echt mooi🙂. Tussen 3 po en  5 po zie ik op de foto nog niet veel verschil. Welke veranderingen zie jezelf? 
 

Bij mij nog best hoog. Plaats zo een  foto van 8 dgn PO in mijn album. 
birsten zijn verder niet blauw of iets, kleine bloed uitstorting. Vandaag zijn mijn borsten wel gevoeliger. Met name bij de boven borstspier. Misschien doordat het nu gaat ontspannen? Dit had ik eerder niet. Voelt als soort van spierpijn. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Ikke2 zei:

Bij mij is het nog steeds erg blauw. Onder en naast mijn borst zelfs bijna zwart maar het wordt minder. Tussen mijn borsten is het geel dus ik sta er gekleurd op haha. Maar de pijn is heel veel minder. De wondjes zien er heel goed uit dus je hoort mij niet klagen. Ze moeten bij mij ook nog wel echt zakken maar ook dat heeft tijd nodig. Hoe gaat het nu met jou? 

Fijn zeg, dat de pijn minder wordt! Kan jij zelf al je wondjes zien? Bij mij zitten er nog van die pleisters overheen dus ik kan het nog niet zien. Top dat je wondjes goed helen!! Met mij gaat het prima. Ben benieuwd naar hoe de hechtingen eruit zien maarja nog even wachten tot de controle zondag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Vannie zei:

Morningsss 🙂.

How are the boobies? 

Zojuist je weer je album bekeken (je recente foto).  Zijn echt mooi🙂. Tussen 3 po en  5 po zie ik op de foto nog niet veel verschil. Welke veranderingen zie jezelf? 
 

Bij mij nog best hoog. Plaats zo een  foto van 8 dgn PO in mijn album. 
birsten zijn verder niet blauw of iets, kleine bloed uitstorting. Vandaag zijn mijn borsten wel gevoeliger. Met name bij de boven borstspier. Misschien doordat het nu gaat ontspannen? Dit had ik eerder niet. Voelt als soort van spierpijn. 
 

 

Goedemorgen!! 

Het gaat prima met mij, heb weinig pijn en ben vooral nog lekker aan het relaxen. Heb zondag controleafspraak waarbij de pleisters van de hechtingen eraf worden gehaald, dus ik kijk vooral uit naar dat moment want dan weet ik ook hoe het heelt en of het goed gaat. Ik zie zelf dat het meer is gaan hangen aan de onderkant en dat de binnenkant van mn borsten nu meer gevormd is, zal wel komen doordat de zwelling afneemt ofzo. 

Misschien is die spierpijn inderdaad het gevoel van het ontspannen en het indalen? Wel een fijn idee dat dat proces nu echt aan het starten is lijkt me. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, lottejanna zei:

Goedemorgen!! 

Het gaat prima met mij, heb weinig pijn en ben vooral nog lekker aan het relaxen. Heb zondag controleafspraak waarbij de pleisters van de hechtingen eraf worden gehaald, dus ik kijk vooral uit naar dat moment want dan weet ik ook hoe het heelt en of het goed gaat. Ik zie zelf dat het meer is gaan hangen aan de onderkant en dat de binnenkant van mn borsten nu meer gevormd is, zal wel komen doordat de zwelling afneemt ofzo. 

Misschien is die spierpijn inderdaad het gevoel van het ontspannen en het indalen? Wel een fijn idee dat dat proces nu echt aan het starten is lijkt me. 

Spannenddddd .
Zelfs op zondag werken ze 😳
Je post vast wel een nieuwe foto dan🙂 
heb jij na 10 dagen nog steeds gevoel van stuwing? Vooral als je opstaat ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, lottejanna zei:

Fijn zeg, dat de pijn minder wordt! Kan jij zelf al je wondjes zien? Bij mij zitten er nog van die pleisters overheen dus ik kan het nog niet zien. Top dat je wondjes goed helen!! Met mij gaat het prima. Ben benieuwd naar hoe de hechtingen eruit zien maarja nog even wachten tot de controle zondag.

Je hebt gelijk. Ik kan de wondjes niet echt zien want daar zitten van die dunne stripjes op maar voor zover ik kan zien ziet het er goed uit. Spannend voor jou dat je zondag de hechtingen kunt zien. Worden die bij jou dan ook verwijderd? Bij mij volgende week donderdag 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, gisteren de controle afspraak bij Boerhaave gehad. Alles zag er netjes uit, de pleisters zijn eraf. Er hoeften geen knoopjes geknipt te worden, ze zei dat ze zelf op zullen lossen. Heb de littekencreme mee gekregen en mag over 2.5 week gaan beginnen met smeren. Alles gaat goed tot nu toe :) Vanaf vandaag ga ik weer werken (thuis). Heb geen pijn, alleen de littekens zijn gevoelig. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-11-2020 om 11:49, Vannie zei:

Spannenddddd .
Zelfs op zondag werken ze 😳
Je post vast wel een nieuwe foto dan🙂 
heb jij na 10 dagen nog steeds gevoel van stuwing? Vooral als je opstaat ?

 

 

Oeps, sorry voor de late reactie!! Ja ze zijn 7 dagen per week open... Ik heb sinds afgelopen vrijdag (dus een week PO) eigenlijk vooral last van de littekens, alleen als ik van liggen ga opstaan zeg maar. Of van niet rechtop zitten naar rechtop zitten. Voor de rest nergens last van :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-11-2020 om 15:06, Ikke2 zei:

Je hebt gelijk. Ik kan de wondjes niet echt zien want daar zitten van die dunne stripjes op maar voor zover ik kan zien ziet het er goed uit. Spannend voor jou dat je zondag de hechtingen kunt zien. Worden die bij jou dan ook verwijderd? Bij mij volgende week donderdag 

Hi! De hechtingen lossen vanzelf op zei de arts gisteren dus alleen de pleisters zijn losgemaakt. Moeten ze bij jou eruit gehaald worden? Hoe is het met je trouwens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, lottejanna zei:

Hi! De hechtingen lossen vanzelf op zei de arts gisteren dus alleen de pleisters zijn losgemaakt. Moeten ze bij jou eruit gehaald worden? Hoe is het met je trouwens?

De verpleegster zei dat bij de controle de hechtingen worden verwijderd dus dat denk ik wel. Maar misschien lossen ze ook wel op en bedoelde ze de pleisters. We zullen het zien 😀 met mij gaat het heel goed. Pijn is echt al veel minder geworden. Ben nu vooral aan het aftellen dat die 6 weken voorbij zijn en je weer alles mag doen (met beleid natuurlijk) ik ben ook echt blij met het resultaat en de grote. 
hoop alleen dat ze nog een beetje dichter bij elkaar komen te staan. 
hoe gaat het met jou en hoe vind je het resultaat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, lottejanna zei:

Hoi meiden, gisteren de controle afspraak bij Boerhaave gehad. Alles zag er netjes uit, de pleisters zijn eraf. Er hoeften geen knoopjes geknipt te worden, ze zei dat ze zelf op zullen lossen. Heb de littekencreme mee gekregen en mag over 2.5 week gaan beginnen met smeren. Alles gaat goed tot nu toe :) Vanaf vandaag ga ik weer werken (thuis). Heb geen pijn, alleen de littekens zijn gevoelig. 

 

Fijn dat alles goed gaat! Het ziet er ook prachtig uit. Ik begin morgen ook weer vanuit thuis. Ben benieuwd hoe dat het gaat. Hoe ging jou werkdag vandaag? Mag ik vragen welke litteken crème je hebt gekregen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.