Ga naar inhoud

lottejanna : 20 november 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Ikke2 zei:

Hier ook best veel pijn en een nacht van weinig uurtjes. Goed onze paracetamol blijven gebruiken en hopelijk na een paar dagen gaat het een stuk beter

Ja even doorbijten inderdaad... ik heb een redelijke nacht gehad. Wel echt een beurs en branderig gevoel overal maar hopelijk wordt dat steeds minder aankomende dagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lilve zei:

Hey meiden, jullie mogen ook ibuprofen nemen hè voor het slapen, dan is het net een beetje meer verdoofd en kom je de nacht wat beter door. De ibuprofen werkt a 6 uur, als je anderhalf uur na de inbuprofen de pcm neemt dan versterkt het elkaar, werkt net even wat beter dan alleen pcm. Vooral voor de nacht bijv. Sucses meiden, komt helemaal goed. De eerste paar dagen zijn de vervelendste , ff door de zure appel heen bijten!! Jullie kunnen het powervrouwen 💪🏻

Thanks voor de tip! Dit zal ik dan aanhouden inderdaad. Thanks voor je lieve berichtje!!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, lottejanna zei:

Thanks voor de tip! Dit zal ik dan aanhouden inderdaad. Thanks voor je lieve berichtje!!!

@Lilve dank je wel voor je lief berichtje en de tips. Ga ik zeker wat aan hebben. We moeten idd even door de zure appel, maar alles voor het goede doel 😉😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem de komende 2 dgn ook diclofenac erbij. Vanochtend was de pijn bij mij ook erg heftig helaas. Nog steeds wel eigenlijk, vooral als je even rechtop gaat zitten of lopen. Niks aan te doen helaas, hopelijk herstellen we snel. Is bij jullie de ene borst ook wat dikker? Het doet ook veel pijn onder de borst, bij de wond voorspel ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Lara21 zei:

Ik neem de komende 2 dgn ook diclofenac erbij. Vanochtend was de pijn bij mij ook erg heftig helaas. Nog steeds wel eigenlijk, vooral als je even rechtop gaat zitten of lopen. Niks aan te doen helaas, hopelijk herstellen we snel. Is bij jullie de ene borst ook wat dikker? Het doet ook veel pijn onder de borst, bij de wond voorspel ik. 

Ik heb de bh nog niet uitgehad dus nog niet gezien maar lees hier heel veel dat de borsten afzonderlijk herstellen en dat het heel normaal is dat er verschil in zit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Boobcar zei:

Hallo dames, hoe is het met jullie? Hoe gaan de nachten? 

Sinds afgelopen nacht gaat het een stuk beter! Ik heb vandaag zelfs buiten een uurtje gewandeld. Sinds vandaag heb ik helemaal geen pijnstiller meer genomen en de beursheid is ook stukken minder. Gevoel in mn huid en tepels is ook al weer terug.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lara21 @Ikke2 hebben jullie de bh inmiddels al uit gehad? Ik heb gisterochtend gedoucht en de bh uit gehad maar ik ben vergeten foto's te maken... Moet ook wel zeggen dat het toen nog zo vreemd aanvoelde dat ik eigenlijk gelijk weer de bh aan wilde doen. De zwelling is bij mij nu aan het wegzakken, de bh zit steeds wat minder strak en ik ben minder kortademig. Ik zal zo even foto's maken, hebben jullie al foto's gemaakt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, lottejanna zei:

@Lara21 @Ikke2 hebben jullie de bh inmiddels al uit gehad? Ik heb gisterochtend gedoucht en de bh uit gehad maar ik ben vergeten foto's te maken... Moet ook wel zeggen dat het toen nog zo vreemd aanvoelde dat ik eigenlijk gelijk weer de bh aan wilde doen. De zwelling is bij mij nu aan het wegzakken, de bh zit steeds wat minder strak en ik ben minder kortademig. Ik zal zo even foto's maken, hebben jullie al foto's gemaakt? 

Ik heb de bh gisteren even uitgehad om me te wassen en vond het meteen al heel natuurlijk 😊 had de bh het liefste uitgelaten Haha. Ik heb nog geen foto’s gemaakt omdat ik zo slecht ben met die dingen dat ik ze vast per ongeluk ergens ga plaatsen waar ik het niet wil 🤣 @lottejanna@Lara21 hoe vinden jullie het er zelf uitzien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, lottejanna zei:

Hoi meiden, ik heb een foto aan mn album toegevoegd. Voor nu ben ik best wel blij met het voorlopige resultaat, ben benieuwd hoe het zich zal gaan ontwikkelen!

Fijn dat je al tevreden bent! Ik ook en net als jij benieuwd hoe het gaat ontwikkelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Ikke2 zei:

Ik heb de bh gisteren even uitgehad om me te wassen en vond het meteen al heel natuurlijk 😊 had de bh het liefste uitgelaten Haha. Ik heb nog geen foto’s gemaakt omdat ik zo slecht ben met die dingen dat ik ze vast per ongeluk ergens ga plaatsen waar ik het niet wil 🤣 @lottejanna@Lara21 hoe vinden jullie het er zelf uitzien?

wat fijn dat je al zo tevreden bent! vanaf nu kan het alleen maar mooier worden :) had jij niet het idee dat er ineens twee knoppen op zaten die er af konden vallen? Dat had ik wel namelijk hahaha 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, lottejanna zei:

Sinds afgelopen nacht gaat het een stuk beter! Ik heb vandaag zelfs buiten een uurtje gewandeld. Sinds vandaag heb ik helemaal geen pijnstiller meer genomen en de beursheid is ook stukken minder. Gevoel in mn huid en tepels is ook al weer terug.... 

Wat fijn!!! Heerlijk zeg! 

 

Ik merk als ik teveel loop de littekens wat gaan zeuren dus ik doe nog verder wel rustig aan maar als je er geen last van hebt, lekker doen dan 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, lottejanna zei:

Hoi meiden, ik heb een foto aan mn album toegevoegd. Voor nu ben ik best wel blij met het voorlopige resultaat, ben benieuwd hoe het zich zal gaan ontwikkelen!

Wow, super mooi meid!! Gaat steeds mooier worden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, lottejanna zei:

wat fijn dat je al zo tevreden bent! vanaf nu kan het alleen maar mooier worden :) had jij niet het idee dat er ineens twee knoppen op zaten die er af konden vallen? Dat had ik wel namelijk hahaha 🤣

Nee helemaal niet maar komt misschien ook omdat ik maar weinig cc heb. 235 cc en dual plane. Ik kom dus op een volle B of kleine c uit denk ik en dat is veel minder dan de meeste laten plaatsen. Maar het zal bij jou ook vast snel wennen. Heb jij ze ook dual plane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, lottejanna zei:

Hoi meiden, ik heb een foto aan mn album toegevoegd. Voor nu ben ik best wel blij met het voorlopige resultaat, ben benieuwd hoe het zich zal gaan ontwikkelen!

Zou ik met je mee mogen kijken? Als je liever niet hebt omdat ik zelf geen album heb snap ik dat ook hoor 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, lottejanna zei:

Hoi meiden, ik heb een foto aan mn album toegevoegd. Voor nu ben ik best wel blij met het voorlopige resultaat, ben benieuwd hoe het zich zal gaan ontwikkelen!

Hoi Lottejanna,

 

congrats met the new girls🥳🥳. Ik ben van 18/11/20. Nu 6e dag PO. Biggetjes wennen he en nog steeds super spannend. 

Eerst de spanning voor de operatie en nu de spanning om hoe ze er uiteindelijk gaan uitzien. 
 

Zou ik je album kogen inkijken? Ben heel benieuwd. 
Ik kan je ook toevoegen als je wil. 
 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het goed gaat dames. Ik heb nog veel pijn en ook veel steken. Ook zo'n gevoel alsof mijn ribben worden doorboord met iets. Gisteren even gekeken en mijn man zag niks raars. Wel zijn ze nog keihard en links nog steeds dikker en veel pijnlijker dan rechts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-11-2020 om 18:22, Boobcar zei:

Wat fijn!!! Heerlijk zeg! 

 

Ik merk als ik teveel loop de littekens wat gaan zeuren dus ik doe nog verder wel rustig aan maar als je er geen last van hebt, lekker doen dan 😃

Ja ik merkte aan het einde dat de littekens wat meer pijn deden dus wat korter wandelen was beter geweest denk ik. Maar vond het wel lekker om even een frisse neus te halen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-11-2020 om 18:31, Ikke2 zei:

Nee helemaal niet maar komt misschien ook omdat ik maar weinig cc heb. 235 cc en dual plane. Ik kom dus op een volle B of kleine c uit denk ik en dat is veel minder dan de meeste laten plaatsen. Maar het zal bij jou ook vast snel wennen. Heb jij ze ook dual plane?

Ja dat zou heel goed kunnen inderdaad! Ik heb ze voor de borstspier

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Vannie zei:

Hoi Lottejanna,

 

congrats met the new girls🥳🥳. Ik ben van 18/11/20. Nu 6e dag PO. Biggetjes wennen he en nog steeds super spannend. 

Eerst de spanning voor de operatie en nu de spanning om hoe ze er uiteindelijk gaan uitzien. 
 

Zou ik je album kogen inkijken? Ben heel benieuwd. 
Ik kan je ook toevoegen als je wil. 
 

Groetjes

Ahhh wat leuk!! Jij ook congrats! Ik zal je toevoegen. Zou ik bij jou ook mee mogen kijken? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.