Ga naar inhoud

lottejanna : 20 november 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

2 uur geleden, lottejanna zei:

Hoi meiden! Ik ben nog suf van de narcose maar ik wil toch even laten weten dat ze erin zitten en dat alles goed is gegaan. Heerlijk zeg, die narcose haha. Branderig gevoel bij de littekens maar ik word zo opgehaald en dan kan ik als ik thuis kom weer pijnstilling nemen. 

Yesss, gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! :D Lekker uitrusten nu 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, hierbij mijn verslag!

Ik mocht me om half 8 melden vanochtend en toen moest ik de formulieren invullen. Werd na 3 minuutjes ofzo al meegenomen door de verpleegkundige en toen mocht ik me alvast gaan omkleden. De verpleegkundige was super lief! Rond kwart voor 8 kwam de pc al om me af te tekenen en hij was ook heel lief en stelde me enorm gerust. Hij was tijdens de consults vrij zakelijk maar ik zag een hele andere kant van hem ineens. Vond ik wel fijn want ik was enorm zenuwachtig!! Nadat de pc me had afgetekend kwamen de anesthesioloog en de operatieassistent gelijk om me op te halen. Daar ging ik dan!! Deze mannen waren ook weer zó lief en grappig en stelden me ook echt gerust. Ik wist dat ik in goede handen was. Voordat ik het wist lag ik op de ok met het infuus en het zuurstofkapje op en kreeg ik het narcosemiddel toegediend. Ik werd om half 10 wakker op de uitslaapkamer en toen kon ik het resultaat natuurlijk al heel even zien maar ik kan me er weinig van herinneren (ik was nog helemaal high natuurlijk). Toen kreeg ik de sport-bh aan en werd ik naar de andere kamer gereden. Heb toen nog wat gegeten en gedronken en ik werd om 11.15 al opgehaald! Vond het heerlijk om zo vroeg weer weg te kunnen. Heb de hele middag op de bank gelegen/geslapen en vooral helemaal niks gedaan haha. Heb wel wat pijn maar veel minder dan ik had verwacht (zal wel door de pcm komen). Nou dit was mijn verslag :) ik zal morgen gelijk foto's toevoegen aan mijn album als ik heb gedoucht! Thanks voor alle lieve berichtjes meiden! Heeft me enorm goed gedaan

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lilve zei:

Oooh wat fijn om te lezen dat het zo goed is gegaan meid!! Dat heb je achter de rug!! Lieve mensen hé allemaal daar!! Succes eerste nachtje!! Mag ik ook toegang tot je album? 

Ja zo aardig allemaal! Ook met de coronamaatregelen was het heel fijn geregeld vond ik. Ik heb je toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Boobcar zei:

Hoi Lottejanna, wat fijn dat het goed is gegaan, gefeliciboob!!! :tatice_04:Nu lekker rustig aan en goed je pcm innemen. Ben benieuwd naar je foto's 😉 

Ik heb je toegevoegd aan het album :) probeer nu trouw elke 4 uur 2 pcm in te nemen dus hopelijk kom ik de nacht goed door :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, lottejanna zei:

Ahhh wat leuk!! Hoe is het gegaan? Ik zal je even toevoegen!

Hoi, operatie ging wel goed. Heb alleen veel pijn, heb ik een beetje onderschat denk ik. Iedere 4 uur neem ik pcm maar hoop dat de pijn ietsss minder wordt. Linkerborst ook veel dikker dan rechts, we wachten ff af. Hoe was je eerste nacht? Ik denk dat ik een zo'n 4 uur heb geslapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Lara21 zei:

Hoi, operatie ging wel goed. Heb alleen veel pijn, heb ik een beetje onderschat denk ik. Iedere 4 uur neem ik pcm maar hoop dat de pijn ietsss minder wordt. Linkerborst ook veel dikker dan rechts, we wachten ff af. Hoe was je eerste nacht? Ik denk dat ik een zo'n 4 uur heb geslapen.

Hier ook best veel pijn en een nacht van weinig uurtjes. Goed onze paracetamol blijven gebruiken en hopelijk na een paar dagen gaat het een stuk beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, jullie mogen ook ibuprofen nemen hè voor het slapen, dan is het net een beetje meer verdoofd en kom je de nacht wat beter door. De ibuprofen werkt a 6 uur, als je anderhalf uur na de inbuprofen de pcm neemt dan versterkt het elkaar, werkt net even wat beter dan alleen pcm. Vooral voor de nacht bijv. Sucses meiden, komt helemaal goed. De eerste paar dagen zijn de vervelendste , ff door de zure appel heen bijten!! Jullie kunnen het powervrouwen 💪🏻

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Lara21 zei:

Hoi, operatie ging wel goed. Heb alleen veel pijn, heb ik een beetje onderschat denk ik. Iedere 4 uur neem ik pcm maar hoop dat de pijn ietsss minder wordt. Linkerborst ook veel dikker dan rechts, we wachten ff af. Hoe was je eerste nacht? Ik denk dat ik een zo'n 4 uur heb geslapen.

Hopelijk word de pijn wat minder aankomende dagen.. ik heb best goed geslapen, alleen van 4 tot 6 wakker gelegen. Maar toen wel uit kunnen slapen tot 9 dus wel ongeveer 8 uurtjes in totaal. De pijn was wel heel heftig toen ik wakker werd

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.